Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

 Τα πάθη του νεαρού Βέρθερου στην Ανοιχτή Σκηνή – Θεατρικές Φωνές της Πόλης 2018

 Τα πάθη του νεαρού Βέρθερου

 Τα πάθη του νεαρού Βέρθερου- Το χρονικό μιας απόδρασης

στο Θέατρο Άνετον

«Ανοιχτή Σκηνή – Θεατρικές Φωνές της Πόλης 2018»

Το νεανικό μυθιστόρημα του Γκαίτε Τα πάθη του νεαρού Βέρθερου (1774), έργο σταθμός για την παγκόσμια λογοτεχνία, αποτελεί ύμνο στην ελευθερία του ατόμου και ανοίγει το δρόμο για την ανάδυση του Ρομαντισμού. Ο νεαρός Βέρθερος, ήρωας ορμητικός, ασυμβίβαστος και παραδομένος ολοκληρωτικά στο συναίσθημα, γίνεται το ίνδαλμα της εποχής του.

Ένας αφηγητής ξετυλίγει το νήμα της ιστορίας του ήρωα μέσα από αντικείμενα – τεκμήρια:  βιβλία, ημερολόγια, επιστολές… Ο Βέρθερος ξαναζεί μέσω της μνήμης, αμετακίνητος στις ιδέες του, πάντα μόνος, διωγμένος από την υποκρισία των κοινωνικών σχέσεων, ανίκανος να βρει κάπου να ανήκει πραγματικά, ως την τελική, οριστική φυγή του που μοιάζει κραυγή ελευθερίας. Μία μουσικός – περφόρμερ ενσαρκώνει τον ανεκπλήρωτο έρωτα του ήρωα, την αινιγματική Λόττε, που ακροβατεί ανάμεσα στις επιθυμίες της και τις κοινωνικές επιταγές. Η παράσταση βλέπει την εποχή μας μέσα από την οπτική του νεαρού ήρωα, μια εποχή που εχθρεύεται τους ανθρώπους. Ποια είναι η μοίρα του εξεγερμένου ατόμου σε μια τέτοια κοινωνία; Ποια η ευθύνη των μελών της; Έχει αξία η ζωή χωρίς ελευθερία;

 

Συντελεστές

Μετάφραση: Στέλλα Νικολούδη

Σκηνοθεσία: Κλαίρη Χριστοπούλου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Θένια Χριστάκου

Δραματουργία: Θένια Χριστάκου, Κλαίρη Χριστοπούλου, Νατάσσα Αστρεινίδη,  Βασιλική Αθανασιάδου

Σκηνικά – Κοστούμια: Ελίνα Ευταξία, Μαλαματή Ευθυμιάδου

Σχεδιασμός Φωτισμών: Αθηνά Μπανάβα

Επιμέλεια κίνησης: Δέσποινα Καπουλίτσα

Μουσική επιμέλεια: Ομάδα Άνθρωπος στη Θάλασσα

Επιμέλεια Video: Γιώργος Φλέγγας

Φωτογραφίες: Χριστίνα Βούλγαρη, Θανάσης Κριτσωτάκης

Επικοινωνία: Απόστολος Λιάπης

Παραγωγή: Με τη στήριξη της «Ομάδας Τέχνης Oberon»

Η παράσταση βασίζεται στο βιβλίο: Johann Wolfgang von Goethe, Τα πάθη του νεαρού Βέρθερου, μετάφραση Στέλλα Νικολούδη, Εκδόσεις Άγρα, 1996

Παίζουν οι ηθοποιοί:    Εύη Παπαδοπούλου, Γιάννης Περδίκης, Νίκος Ράμμος

27 – 28 – 29 Απριλίου 2018

Παρασκευή – Σάββατο στις 21:00

και  Κυριακή  στις 19:00

στο Θέατρο Άνετον

«Ανοιχτή Σκηνή – Θεατρικές Φωνές της Πόλης 2018»

 

Διάρκεια παράστασης

60 λεπτά

 

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

10 ευρώ κανονικό, 7 ευρώ μειωμένο (φοιτητικό, ομαδικό, ανέργων)

 

Προπώληση Εισιτηρίων

Στα εκδοτήρια του Δήμου Θεσσαλονίκης (Πλατεία Αριστοτέλους)

Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 10:00-15:30

Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 10:00-14:00 & 17:30-20:00

Τ: 2310 272022

Τα πάθη του νεαρού Βέρθερου

Facebook: https://www.facebook.com/Τα-πάθη-του-νεαρού-Βέρθερου-Το-χρονικό-μιας-απόδρασης-1921670518160037/?modal=admin_todo_tour

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

ΘΕΑΤΡΟ  Άνετον

Παρασκευοπούλου 42, Θεσσαλονίκη – 546 40

Τ: 2310 869869

Γεννήθηκα και μένω στην Θεσσαλονίκη. Από την νεαρή μου ηλικία αγάπησα το θέατρο, τον κινηματογράφο και τα βιβλία κάτι που με οδήγησε λίγα χρόνια μετά στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ. Η βαθιά και συστηματική ενασχόληση με το θέατρο αποτελεί πηγή ζωής και τρόπο έκφρασης για μένα. Η δημιουργικότητα και η έμπνευση μου βρίσκουν διέξοδο και στην διακόσμηση.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…