Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Η τρικυμία του Σαίξπηρ στο θέατρο Άβατον

15 Απριλίου 2018

Η τρικυμία

Η τρικυμία

του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

Τρεις ηθοποιοί επί σκηνής.
Παίζουν.
Η προσπάθεια για επιστροφή στο αυτονόητο.
Άνθρωποι,
Σχέσεις
Και σανίδια.
Και φυσικά ο λόγος.
Αν πετύχει το παιχνίδι είναι μαγικό.
Είναι;

Συντελεστές:

Μετάφραση/Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Κατσώλης

Μουσική: Βάιος Πράπας

Επιμέλεια Κίνησης: Σοφία Καλπενίδου

Επιμέλεια Φωτισμών: Δημήτρης Μαλισσόβας

Παίζουν: Παναγιώτης Κατσώλης-Ροζαλία Μιχαλοπούλου-Χριστόφορος Μπαρμπαγιάννης

Διαμόρφωση Σκηνικού Χώρου/Κοστούμια: Ο Θίασος Βιντεοπροβολές/Teaser/Trailer: Έκτορας Σχηματαριώτης Φωτογραφίες: Ναταλία Β.

Επιμέλεια Κομμώσεων/Μακιγιάζ: Πένυ Μαμμή

Σχεδιασμός Αφισας: Ανδρέας Κουτσογιάννης-Αναστασία Πάσσαρη

Πληροφορίες παράστασης:

Πρεμιέρα: Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Ημέρες: Δευτέρα και Τρίτη

‘Ωρα: 21:15

Διάρκεια: 95 λεπτά

Για πληροφορίες και τηλεφωνικές κρατήσεις εισιτηρίων καλέστε στο 210-3412689

Προπώληση: Με χρήση πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας:
– www.viva.gr

Πρεμιέρα Δευτέρα 16 Απριλίου στο θέατρο Άβατον

 

* Αντί Σκηνοθετικού Σημειώματος
Η παράσταση αυτή είναι αφιερωμένη σε έναν άνθρωπο που λίγο γνώριζα και πολύ εκτιμούσα. Ήταν κατά τη γνώμη μου  μεγάλο κομμάτι από το μέλλον του Ελληνικού Θεάτρου καθώς και μεγάλη ελπίδα τόσο υποκριτικά όσο και συγγραφικά Δυστυχώς η ελπίδα δεν πεθαίνει πάντα τελευταία Στο Βαγγέλη . .Ρωμνιό.
Παναγιώτης Κατσώλης

Θέατρο Άβατον

Θέατρο Άβατον / Ευπατριδών 3 Κεραμεικός / 210-3412689

Η παράσταση αυτή είναι αφιερωμένη σε έναν άνθρωπο που λίγο γνώριζα και πολύ εκτιμούσα. Ήταν κατά τη γνώμη μου  μεγάλο κομμάτι από το μέλλον του Ελληνικού Θεάτρου καθώς και μεγάλη ελπίδα τόσο υποκριτικά όσο και συγγραφικά Δυστυχώς η ελπίδα δεν πεθαίνει πάντα τελευταία Στο Βαγγέλη . .Ρωμνιό.

Γεννήθηκα και μένω στην Θεσσαλονίκη. Από την νεαρή μου ηλικία αγάπησα το θέατρο, τον κινηματογράφο και τα βιβλία κάτι που με οδήγησε λίγα χρόνια μετά στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ. Η βαθιά και συστηματική ενασχόληση με το θέατρο αποτελεί πηγή ζωής και τρόπο έκφρασης για μένα. Η δημιουργικότητα και η έμπνευση μου βρίσκουν διέξοδο και στην διακόσμηση.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…