«Ο Ουρανός κατακόκκινος» στο FaustTheater από τον Οκτώβριο

 

Ο Ουρανός Κατακόκκινος

της Λούλας Αναγνωστάκη

Από Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων

Advertising

Advertisements
Ad 14

στο FAUST Bar – Theatre – Arts

Σκηνοθεσία – ερμηνεία: Σοφία Παπουτσόγλου

Ουρανός Κατακόκινος
Ουρανός Κατακόκκινος

Εγώ ξεχωρίζω δεν είμαι μέσος όρος. Εγώ κάνω τη δική μου επανάσταση.

Ο Ουρανός Κατακόκκινος ο συγκλονιστικός μονόλογος της Λούλας Αναγνωστάκη που παρουσιάστηκε με επιτυχία στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Σοφίας Παπουτσόγλου συνεχίζει τις παραστάσεις του από Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019 στις 21:00 στο FAUST Bar Theatre Arts.

Advertising

Είκοσι χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα στο Εθνικό Θέατρο (1998) σε σκηνοθεσία Βίκτωρος Αρδίττη, ο Ουρανός Κατακόκκινος επανέρχεται στο προσκήνιο υπό τη σκηνοθετική ματιά της Σοφίας Παπουτσόγλου, που υποδύεται τη Σοφία Αποστόλου, μία γυναίκα αποφασισμένη να συνεχίσει τη δική της επανάσταση, άνευ ορίων και άνευ όρων.

Η παράσταση υπό αυτή τη μορφή, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο 2ο Φεστιβάλ Θεατρικού μονολόγου τον Οκτώβριο 2018, στον Πολυχώρο ΕύΠολις Θέατρο στο Ν. Κόσμο, λαμβάνοντας τον 3ο έπαινο. Ακολούθησαν τέσσερις ακόμα παραστάσεις στο ίδιο θέατρο και μια παρουσίαση τον Απρίλιο του 2019 στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Γυναικείων Φυλακών ΙΙ Κορυδαλλού.

Πρωταγωνιστής πάντοτε ο Άλλος, αυτός που βρίσκεται και δεν βρίσκεται ανάμεσα μας. Πρόσωπα που ακροβατούν ευάλωτα ανάμεσα στην απουσία και στην παρουσία. Οι ηττημένοι του εμφυλίου, οι κυνηγημένοι και οι απόκληροι του μετεμφυλιακού κράτους, οι παράνομοι, οι νέοι που ονειρεύονται να βρεθούν μακριά μα πάντοτε μένουν σε ένα παρόν εγκλωβισμένο.

Σκηνοθετικό σημείωμα:

Advertising

Η Αναγνωστάκη, αφήνει την ηρωίδα της να μιλήσει με σαρκαστικό χιούμορ για τις ωραίες και λίγο επικίνδυνες μέρες, τα όνειρα που γκρεμίζονται μαζί με τις αξίες και τις ιδεολογίες, που διαψεύδονται και να σταθεί στο ύψος της χωρίς να αναζητά την συμπάθεια μας. Αντίθετα νιώθει περήφανη για τον άσχημο και ηλίθιο γιο, που επισκέπτεται στις φυλακές. Πρόκειται για μια πινακοθήκη ανθρώπων με αξιοπρέπεια, που το παρελθόν τους αποτελεί αναπόδραστο κομμάτι του παρόντος τους και τους έχει κάνει αυτό, που είναι σήμερα. Και συχνά αυτό το κάποτε είναι πολύ πιο ισχυρό.

 

Η υπόθεση του έργου:

Η Σοφία Αποστόλου, γόνος μιας αστικής οικογένειας, καθηγήτρια γαλλικής στο Δημόσιο με ανώτερες σπουδές στη Φιλολογία, κάτοχος επίσης της αγγλικής και της ρωσικής, χήρα ενός ωραίου άντρα, αλλά κομμουνιστή, απολυθείσα λόγω αλκοολισμού, ζει πια απέναντι από τις φυλακές Κορυδαλλού όπου είναι έγκλειστος ο άσχημος και αφελής γιος της.

Ένας μονόλογος με τις σκέψεις μιας γυναίκας για τη ζωή, τις ελπίδες και τα όνειρα που διαψεύδονται μαζί με τις αξίες και τις ιδεολογίες της, με την ίδια να μπλέκεται μαζί με το παιδί της σε περίεργες «μπίζνες» εμπορίου κοριτσιών από χώρες του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού.

Advertising

Έγραψαν για εμάς:

«Ένα από τα διαχρονικά κείμενα της Λούλας Αναγνωστάκη βρήκε την ιδανική ερμηνεύτρια σε μια πανέμορφη και ικανότατη νεαρή που δεν μπήκε στον κόπο να υποδυθεί την κουρασμένη γραία με εξωτερικά τεχνάσματα κι οπτικές απάτες. Η Σοφία Παπουτσόγλου είναι κεφάλαιο για το ελληνικό θέατρο κι αξίζει ένα βραβείο ερμηνείας…», Κωνσταντίνος Μπούρας, ποιητής, θεατρολόγος, κριτικός – grafei.wordpress.com

«Η Σοφία Παπουτσόγλου έλαμπε στην σκηνή, παρότι έπαιζε καταπληκτικά τη διαλυμένη γυναίκα…», Νάσος Κονίτσας – noisy.gr

«Η Σοφία Παπουτσόγλου, ερμηνεύει αφοπλιστικά, μέσα σε λιτό, φτωχικό σκηνικό, ανακατεμένο, όπως η ζωή της ηρωίδας της», Ζωή Τόλη – enetpress.gr

Advertising

«Η ηθοποιός Σοφία Παπουτσόγλου, σε ένα μινιμαλιστικό σκηνικό, που μαρτυράει την εγκατάλειψη, της ηρωίδας, καταφέρνει, χωρίς πρόσθετους βερμπαλισμούς και συναισθηματικές μανιέρες, να αποδώσει έναν δύσκολο ρόλο. Μια γυναίκα που συγκρούεται στον ρόλο του θύματος, αλλά και του θύτη. Με πείσμα, ξερνάει, την ασχήμια της ζωής της στα πρόσωπα, εκείνων που συμβιβάστηκαν. Δυνατό συναίσθημα, ωραίες ενεργές παύσεις και πολύ καλή επικοινωνία με την πλατεία. Η παράσταση ξεκινάει με μια προβολή. Μέσα από γαλλικούς ήχους, βλέπουμε την συγγραφέα, Λούλα Αναγνωστάκη και τον κατακόκκινο ουρανό της…», Ειρήνη Δρίβα – tetragwno.gr

 

Η ταυτότητα της παράστασης:

Ο Ουρανός Κατακόκκινος

της Λούλας Αναγνωστάκη

Advertising

Μονόλογος

Διάρκεια: 50 λεπτά

 

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία – Ερμηνεία: Σοφία Παπουτσόγλου

Advertising

Φωτογραφίες παράστασης: Ράνια Παπαδοπούλου

Επικοινωνία/Δημόσιες σχέσεις: Ράνια Παπαδοπούλου

 

Ευχαριστούμε θερμά τον Θανάση Χειμωνά για την εμπιστοσύνη, που μας έδειξε.

 

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Advertising

Κάθε Πέμπτη στις 21:00, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων

Πρεμιέρα: Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

FAUST Bar Theatre Arts

Αθηναΐδος 12 & Καλαμιώτου 11

Advertising

Τηλ. 2103234095

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…

Θέατρο

Ο Γιώργος Σκανδάλης κερνάει διπλό ελληνικό στο Τορόντο

Ο συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρικός παραγωγός Γιώργος Σκανδάλης, ανήκει στους ανθρώπους που εύχεσαι να γνωρίσεις…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων Οι επαναλαμβανόμενες

Misericordia: Μια βόμβα κάτω από το τραπέζι

Ο Alain Guiraudie δεν είναι ένας τυχαίος σκηνοθέτης στη σύγχρονη