Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Παραστάσεις με ελεύθερη είσοδο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (28/06-04/07)

Αθήνα

Παραστάσεις με ελεύθερη είσοδο

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Ομάδα φοιτητών μαθήματος Θεάτρου Ντοκουμέντο

Παράσταση θεάτρου ντοκουμέντο πάνω σε 28 μαρτυρίες ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων από τη Συρία, το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, το Ιράν, το Μαρόκο και την Αίγυπτο καθώς και εργαζόμενων / εθελοντών στις δομές αλληλεγγύης από τον Πειραιά και αλλού, οι οποίοι ήρθαν σε επαφή μαζί τους. Τα παιδιά αυτά που διαμένουν σε ξενώνες φιλοξενίας αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους και έφτασαν μόνα τους στην Ελλάδα, διασχίζοντας το Αιγαίο, περνώντας από την Πύλη Ε7 του Πειραιά. Παρουσιάζονται οι δυσκολίες που βίωσαν και βιώνουν οι ασυνόδευτοι ανήλικοι πρόσφυγες αλλά και όσα αγαπούν, όσα ελπίζουν κι ονειρεύονται. Η παράσταση πραγματοποιείται με τη συμβολή του προγράμματος ευαισθητοποίησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για ζητήματα προσφύγων «Κι αν ήσουν εσύ;». Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Τετάρτη 28 και Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017, ώρα 19.30

Μονόλογοι από το Αιγαίο | Πειραϊκή, Ακτή Θεμιστοκλέους 292-294 (Αγ. Νικόλαος / τσιμεντένιος σταυρός, στάση Πολίτη λεωφ. 904 από ΗΣΑΠ), Πειραιάς

Παραστάσεις με ελεύθερη είσοδο

Θεσσαλονίκη

Παραστάσεις με ελεύθερη είσοδο

Ασκητική

Στις 30 Ιουνίου στις 21:00 στο θέατρο Αμαδρυάς στο Φίλυρο με είσοδο ελεύθερη για το κοινό, θα παρουσιαστεί η “Ασκητική” (Salvatores dei) του Νίκου Καζαντζάκη, σε σκηνοθεσία Aνδρέα Κουτσουρέλη, στο πλαίσιο της συνεργασίας του δήμου Πυλαίας–Χορτιάτη με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Η “Ασκητική” είναι μια θεατροποιημένη εκδοχή του γνωστού έργου του Νίκου Καζαντζάκη, ενός συμπυκνωμένου κειμένου που εκφράζει τη μεταφυσική πίστη του μεγάλου Κρητικού συγγραφέα. Ο ίδιος υποστήριζε ότι η “Ασκητική” είναι μια Κραυγή και όλο το έργο του ένα σχόλιο που μεταφέρει την αγωνία του ξεπεράσει τα σύνορα του νου, τα φαινόμενα και να λύσει το μυστήριο της ύπαρξης: “Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο. Καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο. Το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή.”
Όπως σημειώνει ο σκηνοθέτης του έργου, Aνδρέας Κουτσουρέλης, “Έξι (6) πρόσωπα (ηθοποιοί) έρχονται στη σκηνή για να καταθέσουν τις σκέψεις και τον εσωτερικό κόσμο του “Ενός”. Και οι έξι ανήκουν σε ένα σώμα. Στη φωνή μέσα μας. Έτσι λοιπόν, μέσω αυτού του “διαλόγου” που αναπτύσσεται μεταξύ τους, αλλά και της λιτής θεατρικής μορφής –αφαιρετικό σκηνικό, μουσικοί ήχοι που υπογραμμίζουν και εκτελούνται από τους ίδιους του ηθοποιούς επί σκηνής– δημιουργήσαμε ένα “τελετουργικό δρώμενο” έχοντας σε προτεραιότητα την προβολή του κειμένου και όχι της εικόνας”.

Παραστάσεις με ελεύθερη είσοδο

Συντελεστές:

Σκηνοθετική επιμέλεια: Ανδρέας Κουτσουρέλης

Επιμέλεια σκηνογραφίας-κοστουμιών: Μαρία Μυλωνά

Βοηθός σκηνοθέτη: Στάθης Βούτος

Οργάνωση παραγωγής: Ναταλία Λαμπροπούλου

Παίζουν οι ηθοποιοί: Στάθης Βούτος, Ανδρέας Κουτσουρέλης, Τάσος Ροδοβίτης, Νίκος Νικολάου, Δημήτρης Παλαιοχωρίτης, Κώστας Ίτσιος

Φιλόλογος που αγαπά τα βιβλία (προφανές!), τη μουσική και τα ταξίδια. Αυτό συμβαίνει γιατί και τα τρία έχουν τη δυνατότητα να την μεταφέρουν κυριολεκτικά και μεταφορικά σε νέους κόσμους. "Κυνηγάει" τις θεατρικές παραστάσεις και προσπαθεί να πηγαίνει σε όσο περισσότερες γίνεται.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…