Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

«Πέρσες Shelter» από το Θέατρο «Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου – Καλαμπόκη»

Θέατρο «Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου – Καλαμπόκη»

Αθ. Διάκου και Τζιραίων 13 (έξω από το μετρό Ακρόπολης)
Πληροφορίες- κρατήσεις: 2109222300

 Πέρσες Shelter από το Θέατρο «Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου – Καλαμπόκη»

Η συντέλεια του κόσμου μέσα από μια πρωτοποριακή παράσταση

Οι παραστάσεις συνεχίζονται και μετά το Πάσχα

«Πέρσες Shelter»
«Πέρσες Shelter» Πηγή: Lifo.gr

Στην «Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου – Καλαμπόκη» συνεχίζονται και μετά το Πάσχα οι παραστάσεις του έργου Πέρσες Shelter, σε μετάφραση Αλεξάνδρας Βουτζουράκη και σκηνοθεσία Μιχάλη Καλαμπόκη.

Ο λόγος του Αισχύλου συναντάει τον λόγο του Ίψεν, του Μπύχνερ, του Σνίτσλερ μέσα σε ένα τρομακτικό σύμπαν ολοκληρωτικής καταστροφής σε μια κοινωνία που θυμίζει “οικεία κακά”. Οι Αισχύλιοι Πέρσες, η απόλυτη διαχρονική τραγωδία του ηττημένου, δανείζουν τη φωνή τους σε έναν σύγχρονο πόλεμο.

Μια παράσταση βασισμένη σε έναν εφιάλτη που μεταφέρεται στη σκηνή. Ένα πρωτότυπο παιχνίδι υποκριτικής, όπου ο Χορός των Περσών μετατρέπεται σε σύγχρονους ρόλους, που ισορροπούν ερμηνευτικά μεταξύ του κλασσικού κειμένου και ενός δεύτερου κειμένου που υπονοείται, χωρίς να ακούγεται και βασίζεται στην πραγματικότητα που βιώνουν. Μια μετάφραση που εξελίσσεται κατά τη διάρκεια του έργου από ποιητική σε ψυχιατρικά ρεαλιστική. Μουσική που υποδηλώνει μια νέα κουλτούρα, προβολές σε οθόνες, εναλλακτικοί φωτισμοί σε μια ιδιαίτερη τεχνική σκηνοθεσίας.

Μέσα σε ένα πυρηνικό καταφύγιο η κυβέρνηση μιας χώρας διοικεί ένα πόλεμο που μέρα με τη μέρα χάνεται. Η απειλή για ολοκληρωτική συντέλεια του κόσμου είναι πια εμφανής. Η προπαγάνδα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της κάθε μεριάς είναι το μόνο όπλο που ακόμα δίνει μια αίσθηση ελέγχου της κατάστασης. Ο στρατός έχει εξοντωθεί και οι πληροφορίες από το μέτωπο εντείνουν τις ήδη τεταμένες σχέσεις και τα συναισθήματα των εγκλωβισμένων αρχηγών. Τρόμος και αγωνία, λογική και παραισθήσεις, αμφιβολίες και εθνικισμός, αιχμάλωτοι πολέμου και προδότες, μεταφυσικά γεγονότα και αθεϊσμός συγκρούονται μέσα σε έναν εγκλεισμό, όπου ο χώρος και ο χρόνος διαστρεβλώνονται λίγο πριν την πυρηνική καταστροφή και το τέλος της ανθρωπότητας.

Η «Αθηναϊκή Σκηνή» μετά τις παραστάσεις Άμλετ, Βόυτσεκ, Τρελοί της Βαλένθια, Γειτόνισσες, Εδουάρδος ο Β’, Να ντύσουμε τους γυμνούς και Ματωμένος Γάμος συνεχίζει την ερευνητική της πορεία στις εναλλακτικές μορφές υποκριτικής και σκηνοθεσίας.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Σκηνοθεσία: Μιχάλης Καλαμπόκης

Μετάφραση: Αλεξάνδρα Βουτζουράκη

Διασκευή: Αλεξάνδρα Βουτζουράκη – Μιχάλης Καλαμπόκης

Μουσική: Γιάννης Μαδούρος

Βίντεο – Φωτογραφίες: Παναγιώτης Μπιζούτης

Βοηθός σκηνοθέτη: Γιάννης Τριαντάκης

Σκηνικά-Κοστούμια-Φωτισμοί: Fn’F team

Δημόσιες σχέσεις: Αντώνης Κοκολάκης

Παραγωγή: Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου – Καλαμπόκη

 

ΔΙΑΝΟΜΗ:

Βασιλιάς (Άτοσσα): Μιχάλης Καλαμπόκης

Σύμβουλος: Αλεξάνδρα Βουτζουράκη

Αιχμάλωτος: Θωμάς Πανδής

Αγγελιοφόρος: Κωνσταντίνος Φάμης

Στρατηγός: Γιάννης Τσουρουνάκης

Στρατιώτης: Λυκούργος Μπάδρας

Ιέρεια: Λυδία Σγουράκη

Φάντασμα (Φάντασμα Δαρείου): Μιχάλης Καλαμπόκης

Γιος (Ξέρξης): Γιάννης Τριαντάκης

 

Ημέρες και ώρες παραστάσεων

Σάββατο: 21:00

Κυριακή: 20:00

 

Τιμές εισιτήριων:

Γενική είσοδος:12 ευρώ

Φοιτητικό και ανέργων: 10 ευρώ

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…