Το Πεπρωμένο Ονομάζεται Κλοτίλδη στο Θέατρο Τ

Το Πεπρωμένο Ονομάζεται Κλοτίλδη

«Το Πεπρωμένο Ονομάζεται Κλοτίλδη»

του Τζοβάνι Γκουαρέσκι

από τη Δευτέρα του Πάσχα στο Θέατρο Τ

«Υπάρχουν πολλοί τρελοί στον κόσμο: 

αλλά σαν τους άντρες και τις γυναίκες…!» 

Η νικήτρια παράσταση του ScratchNight του BobTheaterFestival 2016, Το Πεπρωμένο Ονομάζεται Κλοτίλδη του Τζοβάνι Γκουαρέσκι, που παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία στο Bios στην Αθήνα τη φετινή σεζόν, έρχεται στη Θεσσαλονίκη από τις 17 Απριλίου για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Η παράσταση βασίζεται στο μυθιστόρημα του Τζοβάνι Γκουαρέσκι (γνωστού στο ελληνικό κοινό και από το έργο του Δον Καμίλο) που γράφτηκε το 1942, ένα μυθιστόρημα-παρωδία των ερωτικών μυθιστορημάτων του 19ου αιώνα, γεμάτο παρεξηγήσεις, απίθανες σκηνές δράσεις και έναν έρωτα κάθε άλλο παρά συνηθισμένο. Οι Αμαλία Καβάλη και Γιάννης Σοφολόγης, που ανέλαβαν και τη διασκευή, ξεκινούν την παράσταση τη μέρα που οι ήρωες πρέπει να αποφασίσουν αν θα αλληλοσκοτωθούν ή αν θα παντρευτούν. Δύο ηθοποιοί και ένας μουσικός επί σκηνής, ξετυλίγουν το νήμα της ιστορίας μέσα από αφήγηση, γρήγορες εναλλαγές ρόλων και έντονα αυτοσχεδιαστικά στοιχεία, οδηγώντας τους ήρωες στο πεπρωμένο τους.

Το Πεπρωμένο Ονομάζεται Κλοτίλδη

Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

 Η Κλοτίλδη Τρολ είναι η πιο όμορφη, πλούσια και περιζήτητη νύφη της πόλης της. Στη γοητεία της αντιστέκεται μονάχα ένας, ο κόμης Φιλιμάριο Ντυμπλέ. Για την ακρίβεια, τη βρίσκει εξαιρετικά ενοχλητική και αυτό είναι εξαιρετικά ενοχλητικό για την Κλοτίλδη. Του στήνει μια αθώα φάρσα που σύντομα ξεφεύγει από τον έλεγχό της. Θα παρασυρθούν σε μια δίνη περιπετειών που θα τους ταξιδέψει σε ερημικά νησιά, φυλακές, καζίνο με λαθρέμπορους, πειρατίνες και αστυνόμους. Οι δυο τους προκαλούν ο ένας τον άλλον με μανία ακροβατώντας στη λεπτή γραμμή που χωρίζει το μίσος από τον έρωτα.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

 Διασκευή & Σκηνοθεσία: Αμαλία Καβάλη-Γιάννης Σοφολόγης

Πρωτότυπη Μουσική: GarySalomon

Σκηνικά: Ζωή Μολυβδά-Φαμέλλη

Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα

Φωτισμοί: ΕλίζαΑλεξανδροπούλου

Φωτογραφίες: Κική Παπαδοπούλου

 Ερμηνεύουν: Αμαλία Καβάλη – Γιάννης Σοφολόγης

Μουσικός επί σκηνής: GarySalomon

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 Χώρος: Θέατρο Τ, Αλ. Φλέμινγκ 16, 546 42, Θεσσαλονίκη

Πρεμιέρα: Δευτέρα 17 Απριλίου 2017 στις 21:30

Παραστάσεις: Από Δευτέρα 17 Απριλίου έως Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτέρα, Τρίτη & Τετάρτη στις 21:30

Διάρκεια: 70 λεπτά

Τιμές εισιτηρίων: 10, 8 και 5€

Τηλέφωνο κρατήσεων: 2310 854333

Προπώληση εισιτηρίων:viva.gr και στο ταμείο του Θεάτρου Τ

Το Πεπρωμένο Ονομάζεται Κλοτίλδη

Γεννήθηκα και μένω στην Θεσσαλονίκη. Από την νεαρή μου ηλικία αγάπησα το θέατρο, τον κινηματογράφο και τα βιβλία κάτι που με οδήγησε λίγα χρόνια μετά στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ. Η βαθιά και συστηματική ενασχόληση με το θέατρο αποτελεί πηγή ζωής και τρόπο έκφρασης για μένα. Η δημιουργικότητα και η έμπνευση μου βρίσκουν διέξοδο και στην διακόσμηση.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Θέατρο και θεραπεία πάνε μαζί…

 Το θεατρικό παιχνίδι δεν είναι απλώς μια δραστηριότητα για όσους αγαπούν τη σκηνή. Είναι ένας…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…