Θεατρικά Εργαστήρια υποκριτικής & σκηνοθεσίας από τον Δημήτρη Καρατζιά στον Πολυχώρο Vault

Θεατρικά Εργαστήρια (για 5η χρονιά)

υποκριτικής  (για ερασιτέχνες και νέους ηθοποιούς)

&

σκηνοθεσίας  (The Black-Box Theatre)

Advertising

Advertisements
Ad 14

από τον Δημήτρη Καρατζιά

στον Πολυχώρο Vault

θεατρικά

Διπλό θεατρικό εργαστήριο, υποκριτικής (για ερασιτέχνες και νέους ηθοποιούς,) αλλά και σκηνοθεσίας (για νέους ή επίδοξους σκηνοθέτες), και την ερχόμενη σεζόν 2020-21 στον Πολυχώρο Vault με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Δημήτρη Καρατζιά. 

Advertising

Τα θεατρικά εργαστήρια φέτος, λόγω της ιδιαιτερότητας αυτής της χρονιάς, θα πραγματοποιούνται σε μία από τις δύο σκηνές του Πολυχώρου Vault, ακολουθώντας όλους τους κανόνες υγιεινής και τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ για ηθοποιούς*: «Δουλεύοντας έναν ρόλο»

Πως δουλεύεις έναν ρόλο; Πως τον μεταφέρεις από το κείμενο στο σανίδι. Πως από απλές λέξεις πάνω σε ένα κομμάτι χαρτί παίρνει σάρκα και οστά ένας χαρακτήρας; Πως φτιάχνεις το ψυχολογικό προφίλ ενός ήρωα; Και πόσο αυτό σε απασχολεί στην καθημερινή σου ζωή; Πόσο οι «δοσμένες συνθήκες», η φαντασία, η αυτοσυγκέντρωση, η αλήθεια, η πίστη, η επικοινωνία, η προσαρμογή, ο ρυθμός, η συγκινησιακή μνήμη βοηθάνε να βρεθούμε κοντά στον χαρακτήρα που θέλουμε να δημιουργήσουμε; Δημιουργούμε έναν ρόλο, αναζητώντας πάντα την βαθύτερη αλήθεια που πρέπει να φέρνει ένας ηθοποιός πάνω στην σκηνή ή είναι θέμα τεχνικής;

*Το εργαστήριο απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με το θέατρο και την υποκριτική. Ξεχωριστό τμήμα θα δημιουργηθεί για νέους ηθοποιούς. Στόχος του εργαστηρίου η επαφή με τον κόσμο του θεάτρου και η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης παράστασης, που θα παρουσιαστεί στο κοινό με το πέρας των μαθημάτων, τον Ιούνιο του 2021.

Advertising

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ για νέους σκηνοθέτες* : «The Black-Box Theatre»

Πως σκηνοθετούμε σε μια μικρή θεατρική σκηνή; Ποια τα ελαττώματα και ποια τα προτερήματα μιας αίθουσας Black Box; Πως από την επιλογή του έργου και την προετοιμασία του κειμένου (ανάλυση, έρευνα, δραματουργική επεξεργασία, κλπ), περνάμε στα υπόλοιπα στάδια (διανομή, διδασκαλία ηθοποιών, πρόβες, χτίσιμο των ρόλων, στήσιμο της παράστασης, σκηνογραφία, ενδυματολογία, φωτισμοί, μουσική) για να φτάσουμε ως την παρουσίαση της παράστασης μας στο κοινό;

Μέσα από συγκεκριμένα μονόπρακτα (και ηθοποιούς από τους άλλους συμμετέχοντες), οι σπουδαστές, μέσα από μια σειρά μαθημάτων, θα δημιουργήσουν τη δική τους παράσταση και θα παρουσιάσουν την δουλειά τους τον Ιούνιο του 2021.

*Το εργαστήριο απευθύνεται σε άτομα που είτε ενδιαφέρονται, είτε ασχολούνται με τη σκηνοθεσία, σε ερασιτεχνικό ή επαγγελματικό επίπεδο.

Advertising

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Εργαστηρίων: 50 ευρώ το μήνα (μία ημέρα την εβδομάδα, ένα πεντάωρο)

Τέσσερα εργαστήρια θα δημιουργηθούν τη σεζόν 2020-21 / Τμήματα καθημερινές 18:00 – 23:00 & Κυριακή 12:00 – 17:00

Διάρκεια Εργαστηρίων: 1 Νοεμβρίου μέχρι τέλος Μαΐου.

Advertising

Στο τέλος των εργαστηρίων θα δοθεί βεβαίωση σπουδών.

Απαιτείται έγκαιρη κράτηση θέσης, λόγω περιορισμένου αριθμού συμμετεχόντων.

Πληροφορίες, εγγραφές στο 2130356472

 

ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ:

Advertising

Την πρώτη χρονιά λειτουργίας των εργαστηρίων, οι σπουδαστές ανέβασαν δύο παραστάσεις (Ιανουάριο και Ιούνιο) τις «Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες», βασισμένες σε χριστουγεννιάτικα κείμενα του Τσέχωφ και του Ντοστογιέφσκι, και σε αληθινές μαρτυρίες ανθρώπων, που πέρασαν τα Χριστούγεννα τους μακριά από τα σπίτια τους. Τα έσοδα των 10 παραστάσεων δόθηκαν στην «Πανελλήνια Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων Παιδιών με Νοητική Υστέρηση και συνοδές αναπηρίες (Π.Ε.Γ.Κ.Α.Π.- Ν.Υ.)» και στην «Κιβωτός του Κόσμου» και την παράσταση «Αι δύο Ορφαναί» των Αδόλφου ντ’ Ενερί και Ευγένιου Κορμόν, σε διασκευή Τάκη Χρυσικάκου.

Την δεύτερη χρονιά, παρουσιάστηκαν έξι παραστάσεις από τις 5 έως τις 24 Ιουνίου. Πέντε διαφορετικές εκδοχές για τις «Μικρές Ιστορίες Φόνων» του Παναγιώτη Μπρατάκου, ένα έργο για την καταστροφική δύναμη της αγάπης, τη σκοτεινή πλευρά του έρωτα και ταυτόχρονα ένα καυστικό σχόλιο για τον κόσμο της κίτρινης δημοσιογραφίας, και το «Μαμά μη!», ένα έργο γεμάτο αφηγήσεις από κόρες κι από μάνες, στο οποίο εναλλάσσονται διαρκώς η συγκίνηση με το χιούμορ.

Την τρίτη χρονιά δημιουργήθηκαν έξι θεατρικές ομάδες που παρουσίασαν έξι παραστάσεις από τις 1 έως τις 23 Ιουνίου. Δύο διαφορετικές εκδοχές για το έργο του Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου «Ποια Ελένη;», τρεις εκδοχές για τη «Ζωή Μετά Χαμηλών Πτήσεων», του ΑΡΚΑ (σε διασκευή Δημήτρη Αγορά), και την κωμική εκδοχή της «Ψιλικατζούς», της Κωνσταντίνας Δελημήτρου (σε διασκευή Δημήτρη Καρατζιά).

Την τέταρτη χρονιά οι μαθητές των εργαστηρίων δούλεψαν πάνω σε 2 διαφορετικά έργα και οι παραστάσεις τους θα παρουσιαστούν την παρούσα θεατρική σεζόν.

Advertising

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΡΑΤΖΙΑ

Γεννήθηκε στις Σέρρες. Σπούδασε Δημοσιογραφία & Δημόσιες Σχέσεις ενώ παράλληλα ξεκίνησε μαθήματα υποκριτικής στο Θεατρικό εργαστήρι Παράθλαση. Τελείωσε τη Δραματική Σχολή Αθηνών του. Γ. Θεοδοσιάδη (1998) και παρακολούθησε μαθήματα Συγγραφής στο Μικρό Πολυτεχνείο με τον Στάθη Βαλούκο. Από το 2000 εργάζεται ως ηθοποιός στο θέατρο, κινηματογράφο, τηλεόραση και από το 2011 και ως σκηνοθέτης θεάτρου (Elizadeth, Bent, H μαμά μου ποτέ δεν πεθαίνει, Πνιγμονή, Μικρές Ιστορίες Φόνων, Marvins Room, The Curing Room, Φυλακισμένες, Η Ψιλικατζού, Χορεύοντας στο Σκοτάδι κλπ). Από το 2012 είναι ιδρυτικό μέλος (μαζί με το Μάνο Αντωνιάδη του VAULT theatre plus) και Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Πολυχώρου Vault.

Πολυχώρος VAULT

Μελενίκου 26, Γκάζι, Βοτανικός

Advertising

Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός (8′ περίπου με τα πόδια)

Τηλέφωνα: 213 0356472 / 6949534889

FB Page: http://www.facebook.com/VAULTTheatreGr1

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…