Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Ο Οδυσσεβάχ της Ξένιας Καλογεροπούλου στην παιδική σκηνή του Φώτη Σπύρου

Οδυσσεβάχ

 

Η παιδική σκηνή του Φώτη Σπύρου παρουσιάζει φέτος σε όλη την Ελλάδα το εμβληματικό έργο της Ξένιας Καλογεροπούλου “Οδυσσεβάχ” σε μουσική Διονύση Σαββόπουλου.

Ένα από τα πιο σημαντικά θεατρικά έργα για παιδιά και όχι μόνο, βασισμένο στους μύθους, στα λαϊκά παραμύθια και την επική λογοτεχνία. Ένα γοητευτικό μαγικό ταξίδι σε χώρες ονειρικές, με αλλόκοτους ήρωες, ένα παραμύθι όπου τα πάντα είναι δυνατά και αδύνατα. Η Ξένια Καλογεροπούλου έγραψε την ιστορία του Οδυσσεβάχ από την Ιθαγδάτη που ταξιδεύει ψάχνοντας το Κυκλολωτογοργοκιρκιλάριζο, χρησιμοποιώντας στοιχεία από την Οδύσσεια, από τις Χίλιες και μία νύχτες, και πολλά άλλα παραμύθια.

Δρακοκύκλωπες, Λωτοφάγοι, Πειρατές, Σειρήνες, Γοργόνες, η Μάγισσα Κιρκίλα, η Πριγκίπισσα Λαριζάτ και το πλήρωμα του Οδυσσεβάχ μας προκαλούν να ζήσουμε την περιπέτεια.

 Το καράβι του Οδυσσεβάχ περνάει από το νησί των Λωτοφάγων, ακούει το μαγεμένο τραγούδι των Σειρήνων, συναντάει την Γοργόνα και τη Μάγισσα Κιρκίλα, κινδυνεύει στη χώρα της Λαριζάντ, της αγέλαστης πριγκίπισσας, περνά από χώρες που μιλούν με ένα φωνήεν, από λίμνες, δάση και ποτάμια… κι εκεί που πιστεύει πως όλα τέλειωσαν βλέπει μπροστά του τη στεριά κι ένα μικρό παιδί σε μια βάρκα. Να είναι άραγε η Ιθαγδάτη;

Οδυσσεβάχ

 

 Ο Οδυσσεβάχ είναι μία ιδανική παράσταση για παιδιά όλων των ηλικιών που ονειρεύονται και πιστεύουν στην επίτευξη του στόχου, στην αξία της προσπάθειας, στην αξία της οικογένειας και της πατρίδας, στη νίκη του καλού και του δικαίου. Μία παράσταση με πανανθρώπινα μηνύματα ουσιαστικά και επίκαιρα.

 Ο Οδυσσεβάχ έχει μεταφραστεί σε 8 γλώσσες, έχει παρουσιαστεί από αρκετούς ξένους θιάσους, αλλά και από 10 ελληνικά ΔΗΠΕΘΕ. Την έχουν απολαύσει εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά μικρά και μεγάλα. Χαρίστε φέτος κι εσείς αυτήν την μοναδική εμπειρία στα παιδιά.

Οδυσσεβάχ

Πληροφορίες: 6970387448

Διάρκεια παράστασης: 75′

 

Κείμενο: Ξένια Καλογεροπούλου

Σκηνοθεσία: Φώτης Σπύρος

Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος

Σκηνικά Κοστούμια: Σπύρος Στάης

Χορογραφίες / κινησιολογία: Ηλίας Μπαγεώργος

Σχεδιασμός Φωτισμών: Απόστολος Τσιτσώνης

Μουσική διδασκαλία / ενορχήστρωση: Πρόδρομος Μακρίδης

body percussion : Simone Mongelli

Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης

 Σχεδιασμός αφίσας / προγράμματος: Ντίνα Ζαφειρίου

Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία: Αγλαΐα Παγώνα

Βοηθός σκηνογράφου/Ενδυματολόγου:Νάγια Ζαχαράτου

Επιμέλεια σκηνικών και κοστουμιών: Ανθή Πετρουλάκη

Υπεύθυνος τεχνικής κάλυψης: Θωμάς Χαρέλας

Τεχνική κάλυψη: Φαίδων Κτενάς

Βοηθός παραγωγής: Σταυρούλα Χρηστίδου

Γραμματεία παραγωγής: Ζωή Τριανταφυλλίδη

Βοηθός ενδυματολόγου: Μαργαρίτα Μώρου

Κατασκευή ειδικών κουστουμιών: Φωτεινή Κοσμάτου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Νίκος Αγαπίου

Υπεύθυνος σκηνής: Δημήτρης Τσινάρης

Προπομπός: Αντώνης Τάκος

 

Παίζουν:  Ορφέας Παπαδόπουλος, Νίκος Χρηστίδης, Φλάβιους Νεάγκου, Ήρα Δαμίγου, Ευθύμης Τζώρας και ο Φώτης Σπύρος.

 

 

Ονομάζομαι Παναγιώτα Καναβούρα και φοιτώ στο πρώτο έτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.Θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό να έχει ο άνθρωπος τη δυνατότητα να εκφράζεται. Αναμφίβολα το γράψιμο προσφέρει αυτή την ευκαιρία.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…