Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

«Το Όνειρο ενός Γελοίου» του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι / από το θέατρο «Μορφές Έκφρασης» – Αθήνα

Θεατρική παράσταση
«Το Όνειρο ενός Γελοίου» του Φ. Ντοστογιέφσκι
3ος Χρόνος για «Το Όνειρο ενός Γελοίου» του Φ. Ντοστογιέφσκι
από το θέατρο «Μορφές Έκφρασης»
«Το Όνειρο ενός Γελοίου», του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι

Ερμηνεία: Θωμά Κινδύνη
Σκηνοθεσία: Άννας Σεβαστής Τζίμα
Πρεμιέρα: Σάββατο 10 Νοεμβρίου στις 21.30

Ο θεατρικός μονόλογος «Το Όνειρο ενός Γελοίου» του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, σε ερμηνεία Θωμά Κινδύνη και σκηνοθεσία Άννας Σεβαστής Τζίμα, επιστρέφει από τις 10 Νοεμβρίου στις «Μορφές Έκφρασης».

Γραμμένο το 1877, από τον μεγάλο Ρώσο δημιουργό, «Το Όνειρο ενός Γελοίου» αποτελεί ένα άκρως διαχρονικό έργο του σήμερα.  Πώς ένας άνθρωπος που βρίσκεται στα πρόθυρα της αυτοκτονίας, μέσα σε μια κοινωνία που βρίσκεται στα πρόθυρα της αυτοκαταστροφής θα καταφέρει να βρει το δρόμο του προς το φως; Από πού θα αντλήσει ενέργεια, ελπίδα και κουράγιο για να συνεχίσει να υπάρχει; Ένας άνθρωπος μόνος του αρκεί για να μετατρέψει την κόλαση σε παράδεισο;

«Το Όνειρο ενός Γελοίου» αποτελεί ένα αριστούργημα γραφής και πλοκής που οδηγεί το θεατή βήμα-βήμα από έναν κόσμο εχθρικό για τον άνθρωπο στην άλλη πλευρά, εκεί όπου η ευτυχία γίνεται πράξη.

Η παράσταση που έχει αποσπάσει πολύ καλές κριτικές, προβάλει ένα εξαιρετικό μήνυμα στους θεατές δίνοντας τους την ευκαιρία να προβληματιστούν αλλά και να ταξιδέψουν σ’ έναν κόσμο ονειρικό όπου τα όνειρα μας μπορούν να γίνουν αληθινά!

Το έργο συνεχίζεται για 3η χρονιά με νέα σκηνοθετική ματιά και πρωτότυπη μουσική επένδυση, που απογειώνει την υποβλητική και γεμάτη δυναμισμό ερμηνεία του Θωμά Κινδύνη.

Μετάφραση – Σκηνοθεσία:                 Άννα Σεβαστή Τζίμα

Διασκευή κειμένου:                            Θωμάς Κινδύνης

Μουσική:                                            Κωνσταντίνος Ευαγγελίδης

Σκηνικά:                                               Κωνσταντίνα Μαρδίκη

Φωτισμοί – Video προβολές:                         Παναγιώτης Λαμπής

 

Teaser / τρέιλερ της παράστασης: https://www.youtube.com/watch?v=WCQakya7gac

Παραστάσεις κάθε Σάββατο 21.30 και Κυριακή στις 19:30.

Τιμές Εισιτηρίων: Κανονικό: 12€, Mε προ-κράτηση: 10€, Ανέργων/άνω των 65/ομαδικό: 7€.

Διάρκεια: 70’

Θέατρο Μορφές Έκφρασης: Αλκμήνης 13, Κ. Πετράλωνα

Προπώληση: Ticketservices, Public

https://www.ticketservices.gr/event/to-oneiro-enos-geloioy-sto-theatro-morfes-ekfrasis/?lang=el

Τηλέφωνα ταμείου: 210 3464903, 210 3464002

Site: http://www.morfesekfrasis.gr | email: morfesekfrasis@gmail.com

Facebook.com/morfesekfrasis.gr

Twitter.com/morfesekfrasis

Instagram.com/morfesekfrasis

youtube.com/user/MorfesEkfrasis

 

Πληροφορίες / κρατήσεις για σχολεία, πρόγραμμα Books on Stage:

Βλασία Βερβέρη
Τ: 6944 659865

Επικοινωνία
Μαρία Αναστασοπούλου | Τ: 6948 04 67 12 | M: m.anastasopoul@gmail.com

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…