«ΤΖΑΣΜΙΝ» στο Θέατρο Διάνα από 1η Νοεμβρίου

ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΑΝΑ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΕΖΟΝ 18-19

Ιπποκράτους 7, Αθήνα
Τηλ.: 2103626596

“ΤΖΑΣΜΙΝ”
Της Ελένης Ράντου βασισμένο στο σενάριο Βlue Jasmine
του Γούντυ Άλλεν

Σκηνοθεσία Σταμάτης Φασουλής

Advertising

Advertisements
Ad 14

Από την Πέμπτη 1η Νοεμβρίου στο Θέατρο Διάνα

Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ:

https://www.viva.gr/tickets/theatre/diana/jasmine/

ΤΖΑΣΜΙΝ
ΤΖΑΣΜΙΝ

Στο Θέατρο Διάνα ξεκίνησαν ήδη οι πρόβες για το ανέβασμα της “ΤΖΑΣΜΙΝ”, της θεατρικής εκδοχής του οσκαρικού αριστουργήματος του Γούντυ Άλλεν “BLUE JASMINE”, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.

Advertising

Η Ελένη Ράντου, που ήθελε χρόνια να μεταφέρει στη σκηνή αυτό το τόσο σημαντικό σύγχρονο έργο, πήρε την έγκριση του ίδιου του Γούντυ Άλλεν για τη θεατρική της διασκευή, δίνοντας για πρώτη φορά την ευκαιρία στη μεταφορά της περίφημης Blue Jasmine στο θέατρο.
Η υπόθεση αφορά σε μια πλούσια χρεωκοπημένη Νεοϋορκέζα, τη Τζάσμιν (Ελένη Ράντου), η οποία μετά τη διάλυση του γάμου της και την οικονομική καταστροφή του άντρα της Αλ (Μάξιμος Μουμούρης) προσπαθεί να ξαναφτιάξει τη ζωή της από την αρχή. Αναγκάζεται, άφραγκη πλέον, να μετακομίσει στην αδερφή της Τζίντζερ (Γαλήνη Χατζηπασχάλη) σε μια λαϊκή συνοικία του Σαν Φρανσίσκο, τη στιγμή που η αδερφή της ετοιμάζεται να παντρευτεί τον Τσίλυ (Παντελή Δεντάκη). Η απέχθεια της Τζάσμιν προς τον Τσίλυ είναι κεραυνοβόλα και οι συγκρούσεις ανάμεσά τους πυροδοτούν ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Στην προσπάθεια της Τζάσμιν να επαναπροσδιορίσει τη ζωή της, σ’ ένα εχθρικό περιβάλλον, το παρελθόν στοιχειώνει το παρόν με απρόβλεπτες συνέπειες.

Το σενάριο του Γούντυ Άλλεν στηριγμένο σε μια άλλη εκδοχή του Λεωφορείο ο Πόθος, περιγράφει με μοναδικά κωμικοτραγικό τρόπο το οδοιπορικό της πτώσης και την τραυματική εμπειρία της απώλειας, αποσπώντας διθυραμβικά σχόλια.

Τη θεατρική απόδοση έχει κάνει η Ελένη Ράντου σε συνεργασία με τον Βαγγέλη Χατζηνικολάου και η πρεμιέρα στο Θέατρο Διάνα αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Σενάριο: Γούντυ Αλλεν
Θεατρική απόδοση: Ελένη Ράντου, Βαγγέλης Χατζηνικολάου
Σκηνοθεσία: Σταμάτης Φασουλής
Σκηνικά: Μαγιού Τρικεριώτη
Βοηθός σκηνογράφου: Δήμητρα Χίου
Κοστούμια: Κική Γραμματικοπούλου
Βοηθός ενδυματολόγου: Κρυσταλία Λιονάκη
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Κίνηση: Αντιγόνη Γύρα
Μουσική επιμέλεια: Ιάκωβος Δρόσος

Advertising

Φωτογραφίες: Γιώργος Καβαλλιεράκης

ΠΑΙΖΟΥΝ: Ελένη Ράντου, Μάξιμος Μουμούρης, Παντελής Δεντάκης, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Κώστας Κορωναίος, Ορέστης Καρύδας και Δημήτρης Καπετανάκος

Υπεύθυνος Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων: Αντώνης Κοκολάκης
Εmail: kokolakispr@yahoo.gr και kokolakispr@gmail.com

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…

Θέατρο

Ο Γιώργος Σκανδάλης κερνάει διπλό ελληνικό στο Τορόντο

Ο συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρικός παραγωγός Γιώργος Σκανδάλης, ανήκει στους ανθρώπους που εύχεσαι να γνωρίσεις…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων Οι επαναλαμβανόμενες

Misericordia: Μια βόμβα κάτω από το τραπέζι

Ο Alain Guiraudie δεν είναι ένας τυχαίος σκηνοθέτης στη σύγχρονη