Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Αθήνα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΝΑΛΙ στο «ΘΕΑΤΡΟΝ»

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΝΑΛΙ

Μια ξεχωριστή παράσταση από την

Όπερα και Χοροθέατρο της Χανγκτσόου

Στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018, ώρα 20:00

Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του 2017, Έτους Πολιτιστικών Ανταλλαγών και Συνεργασίας της Πολιτιστικής Βιομηχανίας Ελλάδας-Κίνας, το «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, με την υποστήριξη της Πρεσβείας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας θα φιλοξενήσει μια ξεχωριστή χορευτική και θεατρική παράσταση. Η ιστορική και πολυβραβευμένη Όπερα και Χοροθέατρο της Χανγκτσόου, θα παρουσιάσει ένα από τα πρόσφατα αριστουργήματά του, το χορευτικό δράμα «Συνάντηση με το Μεγάλο Κανάλι».

Η παράσταση παρουσιάζει, με τρόπο ιδιαίτερο, τη δισχιλιόχρονη ιστορία του Μεγάλου Καναλιού της Κίνας, το οποίο συνδέει τον Βορρά με τον Νότο, το Πεκίνο με τη Χανγκτσόου. Μολονότι η ιστορία είναι κινέζικη, για την αφήγησή της χρησιμοποιείται μια γλώσσα που είναι πραγματικά διεθνής: η ίδια η πολιτιστική κληρονομιά. Το Μεγάλο Κανάλι αξιοποιείται ως μέσο για να φωτιστούν όψεις της ιστορίας της Κίνας σε διάφορες περιόδους, αλλά και η καθημερινή ζωή απλών ανθρώπων που ζουν στις περιοχές που αυτό διασχίζει και επηρεάζονται από αυτό.

Η παράσταση αποτελεί ένα εξαιρετικό και αντιπροσωπευτικό δείγμα της σύγχρονης τέχνης του χορού στην Κίνα και πρόκειται για μία μοναδική συνάντηση Ελλάδας- Κίνας, δύο χωρών με μακραίωνη ιστορία.

Το χορόδραμα ενσωματώνει μοντερνιστικά εκφραστικά μέσα με τεχνικές από το performance art και το θέατρο, συνδυάζοντας το παραδοσιακό με το σύγχρονο, το παρελθόν με το μέλλον, επεκτείνοντας τα όρια της ορχηστρικής και θεατρικής τέχνης με τρόπο καινοτόμο και τολμηρό.

Αντιπροσωπείες της Όπερας της Χανγκτσόου έχουν δώσει παραστάσεις σε πολλές χώρες του κόσμου, από τις ΗΠΑ μέχρι τον Λίβανο. Το έργο έχει ήδη πραγματοποιήσει διεθνή περιοδεία το 2016.

Πληροφορίες

Ημέρα και ώρα: Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018 & ώρα 20:00

Τιμές Εισιτηρίων: 30 & 20€ (πλατεία), 10€ (θεωρείο)

Προπώληση Εισιτηρίων

  • Στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.tickets.theatrongr
  • Στο ταμείο του «ΘΕΑΤΡΟΝ», Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
  • Τηλεφωνικά στο 212 254 0300 με χρέωση πιστωτικής κάρτας

Πειραιώς 254, Ταύρος

Τ. 212 254 0300

www.theatron254.gr

  • «Ελληνικός Κόσμος»

Διατίθεται δωρεάν χώρος στάθμευσης

 

Πληροφορίες Πρόσβασης

  • Λεωφορείο: 049 (Πειραιάς-Ομόνοια), στάση ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
  • Λεωφορείο: 914 (Ομόνοια-Πειραιάς-Παλαιά Κοκκινιά), στάση ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
  • Τρένο (γραμμή ΗΣΑΠ): ηλεκτρικός σταθμός Καλλιθέας

 

Περισσότερες πληροφορίες:

κα Αννίτα Βορεάδου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, 

Τ. 212 254 0444, e-mailavoreadou@ime.gr

 

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…