Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Coriolanus MMXVIII, σε σκηνοθεσία του Άγγελου Παπαδάκη

Coriolanus

Coriolanus MMXVIII

του Ουίλιαμ Σαίξπηρ

 

Το σκληρό μα επίκαιρο έργο του μεγάλου δραματουργού Ουίλιαμ Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Άγγελου Παπαδάκη έρχεται στη Θεσσαλονίκη για 5 παραστάσεις.

 

ΤΟ ΕΡΓΟ

Ο “Κοριολανός” είναι η τελευταία τραγωδία του μεγάλου θεατρικού συγγραφέα, ποιητή και λογοπλάστη Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Αν και από τα λιγότερο παιγμένα έργα του Βάρδου, ο T.S. Eliot το χαρακτήρισε ως ανώτερο του «Άμλετ» και το μεγαλύτερο δραματουργικό του επίτευγμα. Εξαιρετικά πολύπλοκο έργο θεματικά, καταπιάνεται με την σχέση παιδιών και γονέων, την πάλη των τάξεων, τη δικαιοσύνη σε καιρό πολέμου, την αυτοθυσία,  και βέβαια, πάνω απ’ όλα, με τη δίψα για εξουσία.

Μπορεί η Ρώμη να αναδιαρθρώνεται μετά την πτώση των βασιλέων για να χτίσει ένα κράτος πιο δημοκρατικό, ωστόσο οι εχθροί ελλοχεύουν εντός και εκτός των τειχών. Ο Γαΐος Μάρκιος, επιφανής στρατιωτικός, έχει φέρει πολλές νίκες στην πόλη, μα με το αυστηρό, αγέρωχο και απρόσιτο προφίλ του, είναι μισητός από τον λαό, στον οποίο αρνείται το σιτάρι υποστηρίζοντας ότι ο λαός δεν προσφέρει στην πατρίδα. Έξω από τα τείχη, ο Τούλλος Αουφίδιος, ορκισμένος εχθρός του Γαΐου, περιμένει την κατάλληλη στιγμή να αναμετρηθεί ξανά μαζί του.

Η φιλόδοξη μητέρα του Γαΐου θέλει να δει τον γιο της συγκλητικό, μια θέση που μπορεί να διεκδικήσει βάσει της ηρωικής του πορείας. Η άρχουσα τάξη των πατρικίων νιώθει πως θα διασφαλίσει τη θέση της εκλέγοντάς τον, ωστόσο οι εκπρόσωποι του λαού φοβούνται πως πρόκειται για έναν εν δυνάμει τύρανο.

Καθώς νέος πόλεμος ξεσπάει με το γειτονικό Άντιο για την κυριαρχία της πόλης της Κοριόλης, ο Γαΐος φεύγει πάλι στο μέτωπο. Εκεί, θα συναντηθεί πρόσωπο με πρόσωπο με τον Τούλλο Αουφίδιο, τον από χρόνια ορκισμένο εχθρό του. Το μίσος του λαού όμως δεν έχει καταλαγιάσει, και οι εκπρόσωποί του δολοπλοκούν κατά την απουσία του.

 

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:

Coriolanus MMXVIII

Το ρολόι γυρίζει από το 500 π.Χ. στο παρόν, και ο Κοριολανός μετατρέπεται σε Coriolanus MMXVIII (Κοριολανός 2018), αντικατοπτρίζοντας την οξεία διορατικότητα του Σαίξπηρ πάνω στην πολυπλοκότητα της ανθρώπινης φύσης και στην ανικανότητά της να ξεφύγει από τον φαύλο κύκλο της φιλοδοξίας της.

Συντελεστές:

 

Σκηνοθεσία- Προσαρμογή Κειμένου-: Άγγελος Παπαδάκης

Σκηνικά- Κοστούμια: Αναστασία Αστερίου

Μουσική: Άγγελος Παπαδάκης

Υπεύθυνος Ήχου: Βαγγέλης Τόλης

Φωτογραφίες- Γραφιστικά- Τρέιλερ: Άγγελος Παπαδάκης

Βιντεοσκόπηση: Βασίλης Τόλης

Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη: Εύα Παπαγεωργίου

 

Παίζουν οι: Κώστας Κώτσιου, Έλενα Πριονίδου, Βασίλης Τσαλίκης, Κική Γαϊτάνη, Αποστόλης Κούρος, Άννα Παπαδοπούλου, Λαμπρινή Παπαδόντα, Παρασκευή Ρεντάκη, Δέσποινα Καραγιώργου, Σέβη Βλέτση, Γρηγόρης Βογιατζής, Δημήτρης Νικολάου, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Βίκυ Ζυμάρα, Μυρτώ Βογιατζή, Γεωργία Πινακίδου, Δέσποινα Δρανδάκη.

 

Παραστάσεις:

Θεάτρο Βαφοπούλειο

Γ. Βαφοπούλου 3

Τηλ. 2310 424132/3

10, 11, 12 Μαΐου

Ώρα 20.30

 

Θέατρο Άνετον

Παρασκευοπούλου 42

Τηλ. 2310 869869

15,16 Μαΐου

Ώρα 20.30

 

Διάρκεια: 135 λεπτά

 

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…