«Επείγοντα περιστατικά: Εχθροί εξ’ αίματος – βιολογικός μετανάστης»

+ΑΡΚΑΣ

«Επείγοντα περιστατικά: Εχθροί εξ’ αίματος – βιολογικός μετανάστης»

Από 02/11/2018, κάθε Παρασκευή στις 21:15

Στην Κεντρική σκηνή του Θεάτρου Έαρ Βικτώρια

Advertising

Advertisements
Ad 14

 

Περιγραφή

Μια πολιτικοκοινωνική αλληγορία με ήρωες έντερα, νεφρά, χολές, συκώτια και σπλήνες.

Ένα τροχαίο ατύχημα, μία καρδιά που αργοσβήνει και μία μεταμόσχευση που… θα πετύχει;

Οργανικές συγκρούσεις – ανθρώπινες συγκρούσεις. Ένα ξένο στοιχείο, ένα αλλοδαπό στοιχείο… Τι θα συμβεί;

Advertising

Μία ξεκαρδιστική κωμωδία, μα ταυτόχρονα μία σκοτεινή δοκιμασία.

 

Τ’ είν’ αυτό το σώμα μας

που ζει και αποθνήσκει

νεφρά, συκώτια κι άντερα

Advertising

κι υγρά πολλά και σπλήνες

χυλός, χολή και πάγκρεας

κι εντερικοί σωλήνες

κι ένα στομάχι έπειτα

Advertising

ως είδος τι κυψέλης

για να χωνεύει εύκολα

κι εκείνα που δεν θέλεις

 

Advertising

Συντελεστές

Συγγραφέας: Αρκάς

Σκηνοθεσία: Μπάμπης Κλαλιώτης

Σκηνικά-Κοστούμια: Μαρία Καραθάνου

Advertising

Βοηθός σκηνοθέτη: Βασιλίνα Κατερίνη

Διδασκαλία ηθοποιών: Ειρήνη Σταματίου

Κινησιολογική επιμέλεια: Βασιλίνα Κατερίνη

Φωτισμοί: Νίκος Καλαντζής

Advertising

Φωτογραφίες: Γεωργία Σιέττου, Στέλιος Δανιήλ

 

Παίζουν: Στέλιος Γιαννακός, Στέλιος Γιδάκος, Παναγιώτης Γουργουλιός, Μένια Ορφανίδου

 

Πληροφορίες

Θέατρο Έαρ Βικτώρια, Μαγνησίας 5 και Αριστοτέλους 132, 112 51, Αθήνα

Advertising

Πληροφορίες – κρατήσεις θέσεων: 210 822 0020 και 697 0027 730

Διάρκεια παράστασης: 75 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Παραστάσεις: Από Παρασκευή 02/11/2018 και κάθε Παρασκευή στις 21:15.

Τιμές εισιτηρίων: 12 ευρώ (κανονικό), 8 ευρώ (φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνεργοι),

Advertising

5 ευρώ (ατέλειες)

 

Facebook Page: https://www.facebook.com/ΑΡΚΑΣ-Επείγοντα-Περιστατικά -2130030803990624/

 

Προπώληση: https://www.viva.gr/tickets/theater/theatro-ear-viktoria/epeigonta-peristatika-exthroi-ex-aimatos-viologikos-metanastis/

 

Πρόσβαση στο Θέατρο Έαρ Βικτώρια:

Advertising

Η θέση μας στον χάρτη: https://goo.gl/maps/Y7xffRrMi5U2

 

Με λεωφορεία – τρόλεϊ:

α) Από Αχαρνών: τρόλεϊ 6 – λεωφορεία Β9 & Γ9 (στάση Αγ. Παντελεήμων).

Advertising

β) Από 3ης Σεπτεμβρίου: λεωφορείο 054 (στάση Αγγελοπούλου).

γ) Από Πατησίων: τρόλεϊ 3, 5, 11 & 14 – λεωφορεία 608, 622 & Α8 (στάση Αγγελοπούλου).

Με τρένο (ΗΣΑΠ), στάση «Βικτώρια» (απόσταση περίπου 10′ με τα πόδια).

Με αυτοκίνητο:

Advertising

  • Στάθμευση: AEGEAN parking, Γ’ Σεπτεμβρίου 144, τηλ. 210 822 7389, με το απόκομμα του εισιτηρίου, μόνο με 5,00 €.
  • Ελεύθερο πάρκινγκ στους γύρω δρόμους.

 

Ακολουθήστε το Θέατρο Έαρ Βικτώρια:

Facebook:       www.facebook.com/theatro.ear.victoria

Twitter:       www.twitter.com/EarVictoria

Advertising

Instagram:       www.instagram.com/ear.victoria.theater

YouTube:       www.goo.gl/nq26A3

Mixcloud:       www.mixcloud.com/EarVictoria

 

Advertising

Το λογότυπο του Έαρ Βικτώρια είναι από έργο του ζωγράφου Γιώργου Σταθόπουλου.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…