Ο κύριος Σμίθ ανοίγει την πόρτα στο θέατρο Μικρό Γκλόρια

Η νέα μαύρη κωμωδία του Σάκη Σερέφα (προηγούμενη “Θα σε πάρει ο δρόμος“) που παίζεται στο Μικρό Γκλόρια, σε σκηνοθεσία Μαρίας Αιγινίτου, τα λιτά σκηνικά είναι του Ν.Καδρώνα, οι υπέροχοι φωτισμοί είναι του Σ.Μπιρμπίλη.

Λίγα λόγια για το έργο
Ο κύριος Σμίθ ετοιμάζεται να βγει για να γιορτάσει τα γενέθλια του με τον αδελφό του και τους φίλους του, όταν κτυπά η πόρτα και εμφανίζεται ένας ντελιβεράς, σίγουρα υπάρχει κάποιο, λάθος δεν έχει παραγγείλει πίτσα ο νεαρός, επιμένει ότι έχει έρθει για αυτόν. Είναι όμως αυτό που δείχνει, όταν δε αποκαλύπτεται η αληθινή ταυτότητα του εισβολέα και του θέτει το εκβιαστικό δίλημμα, ότι η ζωή του λήγει σε δύο ώρες και πρέπει να διαλέξει ποιος θέλει να μπει στη θέση του, ώστε να μην πεθάνει: α) μια ετοιμοθάνατη γριά στην εντατική, β) ο Χίτλερ, γ) η διαχειρίστρια της πολυκατοικίας, που ζει στο διπλανό διαμέρισμα και έχει φτιάξει υπέροχα κεφτεδάκια. Τα κωμικά ευτράπελα που ακολουθούν είναι χάρμα οφθαλμών, οι δε ατάκες από τον ντελιβερά Χάρο (Γιάννη Σοφολόγη) μας χάρισαν απλόχερα πολύ γέλιο.

Ο Παναγιώτης Μπουγιούρης εξαιρετικός στο ρόλο του κυρίου Σμίθ, απίστευτα κωμικοτραγικός, η Μαρία Αιγινίτου απλή και φυσική, έδωσε μια ανθρώπινη αύρα με τα ζεστά κεφτεδάκια της, να θέλει να ταΐσει τον Χάρο. Τις τελευταίες αυτές στιγμές περνά όλη η ζωή του κυρίου Σμίθ σαν κινηματογραφική ταινία, τι έκανε που δεν έπρεπε, τι μπορούσε να κάνει, όπως ταξίδια σε εξωτικά μέρη, σε πολυτελή ξενοδοχεία με πλούσια γεύματα, αλήθεια πόσες επιθυμίες και όνειρα κάνουμε που μένουν ανεκπλήρωτα και συνθλίβονται στις μυλόπετρες της καθημερινότητας; Το δίλημμα όμως είναι υπαρκτό και ο χρόνος τελειώνει. Ο κύριος Σμίθ πρέπει να διαλέξει, τι λύση θα δώσει τώρα που… ο Χάρος βγήκε παγανιά.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Σας συνιστώ, να παρακολουθήσετε αυτή την εξαιρετική μαύρη κωμωδία που θα σας διασκεδάσει πάρα πολύ, αλλά και θα σας προβληματίσει για να καταλάβουμε το τεράστιο δώρο της ζωής.

 

 

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…