Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Ο Πατέρας στο θέατρο Αποθήκη: Ποιο είναι το κόστος στη μάχη των δύο φύλων;

Στη σκήνη του θεάτρου «Αποθήκη» παρακολούθησα ένα από τα πιο γνωστά έργα του Σουηδού θεατρικού συγγραφέα, Αυγούστου Στρίντμπεργκ, σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπισμπίκη που συνεχίζει μετά την περσινή πολυβραβευμένη επιτυχία του «Άνθρωποι και Ποντίκια» με τον ΠΑΤΕΡΑ που το έχει μεταφέρει στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.

Όταν μιλάει κάποιος για τον Αύγουστο Στρίντμπεργκ, αναφέρεται στον κατ’ εξοχήν μετρ της ψυχολογικής ανάλυσης, στη μάχη των δύο φύλων με διακύβευμα την απόλυτη επικράτηση του ενός στον άλλο και την διατήρηση της εξουσίας.

Είναι δεξιοτέχνης στον εκφυλισμό του μυστηρίου του γάμου. Το μαχαίρι μπαίνει βαθύτερα και από το κόκκαλο. Οι σαρκοβόροι διάλογοι είναι τόσο λυσσαλέοι, που μπορεί να ειπωθεί ότι είναι προϊόν φαντασίας, αλλά είναι τόσο γνήσιοι που  φαίνονται να τους έχει βιώσει ο ίδιος ο Σουηδός συγγραφέας.

Ο Τάσος Ιορδανίδης είναι ο πατέρας που τον πνίγουν τα χρέη, ενώ προσπαθεί να βρει σωσίβιο στους δικούς του ανθρώπους, αλλά παντού κυριαρχεί η προδοσία, μην μπορώντας να ελέγξει την κόρη του, καταφεύγει σε βίαιες πράξεις και υπερβολική χρήση υβριστικού λεξιλογίου.

Η Μαρίνα Ασλάνογλου είναι η σύζυγος και μητέρα, υφαίστειο έτοιμο να εκραγεί γοητευτική αλλά σκληρή και ετοιμοπόλεμη σπέρνει τον σπόρο της αμφισβήτησης της πατρότητας με ανεξέλεγκτα αποτελέσματα

Ο Ιωσήφ Ιωσηφίδης είναι ο αδελφός της Μαρίνας και προσπαθεί να γεφυρώσει το οικογενειακό χάσμα. Η Γιάννα Σταυρακάκη η γιαγιά που φαίνεται να μην καταλαβαίνει τι συμβαίνει στην οικογένεια και τέλος, η Νικολέττα Χαρατζόγλου,  η κόρη με το λάφυρο του ενδοοικογενειακού αυτού πολέμου.

Ποιο είναι το κόστος στη μάχη των δύο φύλων; Δεν θα σας το πούμε. Σπεύσατε να δείτε αυτή την υπέροχη παράσταση. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχάσω τις υπέροχες μουσικές επιλογές κλασσικών ροκ τραγουδιών, όπως και των λαϊκών ακουσμάτων. Καθώς, και τα σκηνικά της Μαρίας Καραθάνου που δημιούργησαν ένα σύγχρονο αστικό σπίτι, λίγο φορτωμένο κατά την άποψη μου.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…