«Οι Δρόμοι του Χιονιού» ανοίγουν στην Πολωνία

Δρόμοι του Χιονιού

 

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ

ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

«ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ»

ΑΝΟΙΓΟΥΝ

ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ

Η παράσταση «Οι Δρόμοι του Χιονιού», μια συμπαραγωγή Ελλάδας-Ιταλίας-Πολωνίας, μετά τις παραστάσεις στην Αθήνα θα ταξιδέψει και θα παρουσιαστεί τέλη Μαρτίου στην Πολωνία. Χώρες που γνωρίζουν τη μετανάστευση καλά, έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και έτσι «Οι Δρόμοι του Χιονιού», θα παρουσιαστούν στο Στέτσιν (Εμπορική και βιομηχανική μεγαλούπολη στο βορρά της Πολωνίας). Το Μάιο θα ταξιδέψουμε στην Ιταλία.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στην Πολωνία, εκτός από την παρουσίαση της παράστασης «Οι Δρόμοι του Χιονιού», θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια κατασκευής μάσκας και workshops υποκριτικής και θεατρικού παιχνιδιού από το σκηνοθέτη κ. Νίκο Καμτσή και τους ηθοποιούς του, καθώς και τη σκηνογράφο Μίκα Πανάγου.

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ

Advertising

Advertisements
Ad 14

Περιγραφή-περίληψη της παράστασης

Ένα κορίτσι δραπέτης από την χώρα της (Βουλγαρία) μπαίνει στην Ελλάδα μέσα από τον Έβρο. Συλλαμβάνεται από δύο συνοριοφρουρούς και ανακρίνεται. Δεν έχει τίποτα άλλο να τους δείξει εκτός από τις μνήμες της τις οποίες κουβαλάει κατάσαρκα. Μερικές δεκάδες κασέτες είναι δεμένες πάνω της που ξετυλίγουν και μας φανερώνουν μια ζωή γεμάτη ευαισθησία, ρομαντισμό, παιδιάστικη αφοπλιστική αφέλεια και ενθουσιασμό. Η σύγκρουση των πολιτισμών των παραδόσεων και της κουλτούρας του κάθε λαού εμφανίζονται πάνω στη σκηνή καθώς μέσα από τις κασέτες ξεπηδούν πρόσωπα και ιστορίες-ψηφίδες στο μεταναστευτικό φρέσκο της εποχής μας και της ανθρώπινης περιπέτειας. Οι ήρωες ζουν πάνω στη σκηνή και μας φανερώνουν τα ιδεολογικά και θρησκευτικά τους πιστεύω, τη φιλοσοφία τους, τα όνειρα και οι προσδοκίες τους καθώς ξεριζώνονται από τη γη τους και μεταφυτεύονται βίαια σε μια άλλη γη. Τις περισσότερες φορές εχθρική και αφιλόξενη.

 

INFO

Θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ

Advertising

24 Μαρτίου Παράσταση στο Szczecin της Πολωνίας

KANA TEATR

http://www.kana.art.pl

 

Κείμενο-Σκηνοθεσία-φωτισμοί: Νίκος Καμτσής

Advertising

Σκηνικό: Νίκος Καμτσής-Μίκα Πανάγου

Κοστούμια κατασκευή αντικειμένων: Μίκα Πανάγου

Μουσική σύνθεση/Επιμέλεια : Χρήστος Ξενάκης

Κίνηση: MarekKoschiolek (KRZYKtheater )

Advertising

Χορογραφία:  Μάγδα Γεροσίδερη

Στίχοι: Νίκος Καμτσής

Video: Anna Giniewska (KRZYK  theater)

PublicRelation-Επικοινωνία: Canardquiparle

Advertising

Παίζουν οι: ΛαμπρινήΘάνου, ΝίκοςΚαραστέργιος, ΆνταΚουγιά, ΆντριαΡάπτη, ΣάκηςΤσινιάρος, Anna Giniewska, Marek Kościółek, Gammal Abdel-Fattah

 

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…

Θέατρο

Ο Γιώργος Σκανδάλης κερνάει διπλό ελληνικό στο Τορόντο

Ο συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρικός παραγωγός Γιώργος Σκανδάλης, ανήκει στους ανθρώπους που εύχεσαι να γνωρίσεις…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

The House with Laughing Windows

«The House with Laughing Windows»: Η πιο νοσηρή ταινία giallo που γυρίστηκε ποτέ

Συχνά συναντά κανείς το magnum opus του Pupi Avati, ενός
Η Ιστορία του Μαυρίσματος: Από την Αρχαιότητα στη Σύγχρονη Εποχή

Η Ιστορία του Μαυρίσματος: Από την Αρχαιότητα στο Σήμερα

Η επιθυμία για ένα χρυσαφί μαύρισμα δεν είναι καινούριο φαινόμενο,