Οι Ginger Creepers ανοίγουν παρένθεση

Ο Χρήστος Καπενής και ο Γρηγόρης Χατζάκης, που αποτελούν τη θεατρική ομάδα Ginger Creepers Theater Band, μας συστήνουν το νέο τους εγχείρημα, την “Παρένθεση”.

Μετά τα δύο χρόνια θεατρικής παύσης, -έχοντας επικεντρωθεί στο διαδικτυακό έργο τους, αφού δημιούργησαν σε συνεργασία με την πλατφόρμα aejaa, το νέο οπτικοακουστικό είδος Ραδιοπτικό Θέατρο (Radioptical Theater) και παρουσίασαν εκεί 5 δουλειές- επιστρέφουν ανοίγοντας έναν δικό τους χώρο, που συστήνουν ως “χώρο πειραμάτων”.

Έναν χώρο που στόχο έχει τη συνάντηση ανθρώπων και τον ανοιχτό άμεσο διάλογο σε καλλιτεχνικό και κοινωνικό επίπεδο, την ανταλλαγή ιδεών και τη συνεργασία.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Συστήνουν λοιπόν την Παρένθεσή τους με δύο θεατρικές παραγωγές. Δύο ιστορίες προσωπικής επαναδιαπραγμάτευσης. Την “Κυρία Ντάλογουεη”, εμπνευσμένη από το ομώνυμο μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γουλφ σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Χατζάκη, με τη σταθερή συνεργάτη της ομάδας Δώρα Παρδάλη και την Τζίνα Σταυρουλάκη. Η δεύτερη είναι μία θεατρική έκθεση, εμπνευσμένη, σχεδιασμένη και εκτελεσμένη από τους Ginger Creepers, με τίτλο “Καθόμαστε Σε Ένα Τραπέζι. Ο Ένας Κοιτάει Τις Γρίλιες. Από Κάπου Ακούγεται Ο Τελευταίος Λύκος.”, με αφορμή το βιβλίο του Λάσλο Κρασναχορκάι “Ο Τελευταίος Λύκος”.

 

 

Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΑΛΟΓΟΥΕΗ

Βιρτζίνια Γουλφ

Advertising

Η αφήγηση μίας συνηθισμένης μέρας στη ζωή της Κλαρίσα Ντάλογουεη, μίας μεσήλικης γυναίκας στο μεσοπολεμικό Λονδίνο και πώς φαινομενικά ασήμαντα γεγονότα επηρεάζουν και αναδιαμορφώνουν την οπτική της για τη ζωή.

Στον χώρο υπάρχουν δύο Ντάλογουεη. Η μία Ντάλογουεη, στα πλήκτρα, αφηγείται στους καλεσμένους της, μέσα από σκέψεις, ήχους, εικόνες, την ιστορία εκείνης της ημέρας και πώς την επηρέασε. Η δεύτερη Ντάλογουεη, ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους καλεσμένους της, λίγη ώρα πριν.

Με αφορμή το βιβλίο της Β. Γουλφ, ένα από τα μεγαλύτερα και επιδραστικότερα μεταμοντέρνα μυθιστορήματα του 20ου αιώνα, ο Γρηγόρης Χατζάκης στήνει μία παράσταση για τη δύναμη της ζωής, την αξία της υποκειμενικότητα του χρόνου, το απροσμέτρητο μέγεθος του τίποτα.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Advertising

Διασκευή / Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Χατζάκης

Σκηνογραφική Επιμέλεια: Ζωή Αρβανίτη

Μουσική: Βύρων Κατρίτσης

Κοστούμια: Λίλα Νόβα

Advertising

Επιμέλεια Κίνησης: Πετρίνα Γιαννάκου

Β. Σκηνοθέτη: Κική Μπαρμπαβασίλογλου

Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη

 

Παίζουν:

Advertising

Δώρα Παρδάλη

Τζίνα Σταυρουλάκη

 

​ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021

 

 

ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ. Ο ΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΙΣ ΓΡΙΛΙΕΣ. ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΛΥΚΟΣ.

Advertising

Λάσλο Κρασναχορκάι / GCTB

Κάθονται σε ένα τραπέζι, ανάμεσα σε εκθέματα. Συζητάνε, είναι μια μέρα στη ρουτίνα τους. Ο ένας θυμάται την ιστορία, που τον είχαν καλέσει να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ για την ανάπλαση μιας περιοχής στην Ισπανία. Στο μέρος εκείνο είχε εντοπιστεί και ο τελευταίος λύκος της περιοχής. Κι εκείνος άρχισε να αναζητάει τα ίχνη του. Κι άφησε το ντοκιμαντέρ για την ανάπλαση. Άφησε τα πάντα.

Οι Ginger Creepers ανοίγουν τον χώρο τους και προσκαλούν τον κόσμο στον δικό τους τελείως κόσμο. Σε μια διαφορετική εμπειρία, μία θεατρική έκθεση όπου και οι ίδιοι λειτουργούν ως μέρος της, για να επαναδιαπραγματευτούν -με άξονα το βιβλίο του Λ. Κρασναχορκάι, “Ο Τελευταίος Λύκος”- την “ανάπλαση” του σύγχρονου θεάματος και των σχέσεων που το συγκροτούν.

Advertising

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σύλληψη / Απόδοση / Σκηνική Σύνθεση / Σκηνοθεσία / Ερμηνεία: Ginger Creepers

Σκηνογραφική Επιμέλεια: Ζωή Αρβανίτη

Μουσική: Βύρων Κατρίτσης

Advertising

Κοστούμια: Λίλα Νόβα

Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη

 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…

Θέατρο

Ο Γιώργος Σκανδάλης κερνάει διπλό ελληνικό στο Τορόντο

Ο συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρικός παραγωγός Γιώργος Σκανδάλης, ανήκει στους ανθρώπους που εύχεσαι να γνωρίσεις…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Η τέχνη ως εργαλείο για την κατανόηση ψυχικών διαταραχών

Η τέχνη λειτουργεί ως εξερευνητής της ψυχής—ειδικά σε διαταραχές όπως

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων Οι επαναλαμβανόμενες