Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Αθήνα: 2 τελευταίες παραστάσεις για το «Miss Julia»

«Miss Julia»

Του Αύγουστου Στρίντμπεργκ 

 

ΔΥΟ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 & ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

 

Στο Θέατρο ΠΚ προστίθενται δύο έκτακτες τελευταίες παραστάσεις του αριστουργήματος του Αύγουστου Στρίντμπεργκ «Miss Julia», το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου λόγω μεγάλης επιτυχίας και ανταπόκρισης του κοινού. Η μετάφραση της παράστασης είναι της Δήμητρας Ζακυνθηνού, η σκηνοθεσία του Εμμάνουελ Μανιού, με τους Έλενα ΘωμοπούλουΝικόλα Μακρή και Βαλίσια Βύζα.

Ο Αύγουστος Στρίντμπεργκ μοιάζει να ξεπερνάει το έργο του. Είναι από εκείνες τις μεγαλοφυΐες που φαίνονται ασύντακτες, γιατί δε χωράνε σε κανένα πλαίσιο, σε κανένα σύστημα, σε καμιά καθιερωμένη μορφή. Η “Δεσποινίς Τζούλια” κατέχει μια θέση εντελώς ξεχωριστή στην παραγωγή του Στρίντμπεργκ. Με το δράμα του αυτό έκανε ένα αποφασιστικό και πολυσήμαντο βήμα. Ο ίδιος εκθέτει τη θεωρία του περί δράματος. Το κλασικό έργο του, πιο διαχρονικό από ποτέ, αναγεννιέται σε μία έπαυλη, στα υπόγεια του υπηρετικού προσωπικού, ανάμεσα σε έργα τέχνης και ρετρό μουσικές του 1950. Στην οικογενειακή έπαυλη, στην αγγλική εξοχή, η δεσποινίς Τζούλια  φλερτάρει με τη φωτιά και προκαλεί τον υπηρέτη Ζαν σε ένα παιχνίδι ρόλων και αποκαλύψεων. Η Τζούλια και ο Ζαν, καταδικασμένα διχασμένοι, ζουν την ιστορία τους με πάθος και ουτοπισμό γνωρίζοντας ότι το πρωινό φως θα φέρει την αλήθεια.

Η «ματιά» του Εμμάνουελ Μανιού, θα μας οδηγήσει να ανακαλύψουμε τη σκηνοθεσία  μέσω ευφάνταστων λεπτομερειών με ρετρό μουσικές και αισθητική της δεκαετίας του 1950. Ένα επιτελείο νέων και δημιουργικών ατόμων συμβάλει στο να μας παρουσιάσουν πως η πάλη των τάξεων, η μάχη των φύλων, οι ακλόνητες ηθικές αξίες και ένας σκουριασμένος καθωσπρεπισμός, οδηγούν στη φωτιά…

Τα υπέροχα έργα 8 Ελληνίδων ζωγράφων με την επιμέλεια της ζωγράφου Ιωάννας Καφίδα, πλαισιώνουν το σκηνικό κάθε παράστασης καλώντας μας σε μια διπλή ανάγνωση του έργου.

Την παραγωγή της παράστασης επιμελείται η AbyssΟn Productions και η Γεωργία Σαραντοπούλου.

 

TRAILER παράστασης: https://youtu.be/OOBJnPOW4A

Συντελεστές:

Μετάφραση – Απόδοση: Δήμητρα Ζακυνθηνού

Σκηνοθεσία –Σκηνικά: Εμμάνουελ Μανιός
Φωτισμοί: Άγγελος Παπαδόπουλος  Κοστούμια: Τάνια Χριστοφοράτου, Βασιλική Μαυρίδη & Kathy Heyndels
Μουσική επιμέλεια: Cave Sonic Studio

Επιμελήτρια Εκθέσεων: Ιωάννα Καφίδα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ευριπίδης Νιάκαρης

Βοηθός Σκηνογράφου: Χριστίνα Μπαρτά

Υπεύθυνη Social Media: Φιλίτσα Αρβανίτη

 

Ερμηνεύουν:

Τζούλια: Έλενα Θωμοπούλου

Ζαν: Νικόλας Μακρής

Κριστίν: Βαλίσια Βύζα

 

Για τη στήλη θεαμάτων

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου:21:30

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου: 18:45

 

Τιμές εισιτηρίων:

Γενική είσοδος15 ευρώ

Μειωμένο 10 ευρώ

 

Αγορά εισιτηρίων: https://goo.gl/R8vREM

 

SOCIAL MEDIA:

FB: www.facebook.com/missjuliaplay/,

instagram: @missjuliaplay,

FB Event: https://goo.gl/NxVTMK

 

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…