Εκλάπη το κλειδί του Σολ- 2ο Φεστιβάλ Αντίβαρο

Εκλάπη το κλειδί του Σολ

Παιδικές φωνές και γέλια γέμισαν την είσοδο του Κέντρου Κρητικής Λαϊκής Τέχνης περιμένοντας να περάσουν στις θέσεις τους για να βρουν αυτό το κλειδί που δεν ανήκει μήτε σε πόρτα μήτε σε αυτοκίνητο αλλά στο πεντάγραμμο. Θρίλερ επικρατεί στον κόσμο της μουσικής! Στυγερό έγκλημα στο πεντάγραμμο καθώς το κλειδί του Σολ εξαφανίστηκε. Ποιος να είναι άραγε ο ένοχος; Μυστήρια, μπερδέματα, ίντριγκες και μυστικές συμφωνίες με μουσική φυσικά  θα ξετυλιχθούν στη σκηνή με ντετέκτιβ τους μικρούς μας φίλους από την Έμιλυ και τους Παιζωγράφους. Ένα κονσέρτο που η εκτέλεση της μουσικής μάλλον θα γίνει στην κυριολεξία αν δεν βρεθεί τελικά το κλειδί του Σολ. Ορχήστρα κάποιοι ασυνήθιστα-συνηθισμένοι χαρακτήρες. Μια παράσταση με δράση για τα παιδιά καθώς συμμετέχουν ενεργά σε όλη τη πλοκή της παράστασης.

Εκλάπη το κλειδί του Σολ

Το κείμενο ανήκει στην Αιμιλία Βασιλάκη,βραβευμένη από τα Κρατικά Θεατρικά Βραβεία του 2014 για το έργο της «Πριγκιπική Γυμναστική», υπεύθυνη και για το λιμπρέτο των «Καρμενσίτας» που έγραψε για την παιδική σκηνή της Λυρικής Σκηνής. Οι πρωτότυπες μελωδίες των τραγουδιών αλλά και το εικαστικό περιβάλλον φέρουν την υπογραφή του Νικόλα Σαλίγκαρου, ενώ τους σχεδιασμούς φώτων έκανε ο Βασίλης Κλωτσοτήρας. Στο πιάνο, παίζει μουσικές και ερμηνεύει πολλούς διάσημους συνθέτες ο Κώστας Κακούρης, ενώ στη σκηνή αυτοσχεδιάζουν οργανωμένα η Έλενα Λαρίου και η Αιμιλία Βασιλακάκη.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Σάββατο 25 Μαρτίου, 5μ.μ και 6:30μ.μ

Κυριακή 26 Μαρτίου, 12μ.μ και 6:30μ.μ

τηλέφωνο επικοινωνίας 6980149371

Έχω μια γάτα, αδιάβαστα (πολλά) βιβλία και στα λευκώματα του Δημοτικού σχολίαζα ως όνειρό μου να γίνω συγγραφές και ποιήτρια. Σπουδάζω Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης, χορεύω, περπατάω στα στενά και εξερευνώ μουσεία ενώ τα τελευταία χρόνια μοιράζομαι ανάμεσα σε δύο νησιά και μια πόλη, τα οποία ανακαλύπτω όλο και περισσότερο.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Θέατρο και θεραπεία πάνε μαζί…

 Το θεατρικό παιχνίδι δεν είναι απλώς μια δραστηριότητα για όσους αγαπούν τη σκηνή. Είναι ένας…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…