Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Η Μεγάλη Χίμαιρα από το Θέατρο Πορεία

”Η Μήδεια είναι ο φυσιολογικός άνθρωπος, που το ερωτικό πάθος σκοτίζει το λογικό, όπως στον κάθε φυσιολογικό άνθρωπο”

Η Μεγάλη Χίμαιρα αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο επιτυχημένες θεατρικές παραστάσεις με πολλές διακρίσεις τόσο για το έργο όσο και για τους ηθοποιούς.  Δεν είναι τυχαίο ότι διανύει τον τρίτο της χρόνο με πολλές  παρατάσεις στις ημερομηνίες καθώς τα εισιτήρια γίνονται  ανάρπαστα. Το λογοτεχνικό αυτό έργο του πρόωρα χαμένου Μ. Καραγάτση χαρακτηρίζεται ως λεπτομερές ψυχογράφημα ,που αν και είναι γραμμένο από άνδρα δημιουργεί έκπληξη για την ανάλυση του χαρακτήρα,της ψυχοσύνθεσης , τα γυναικεία πάθη και αδυναμίες της πρωταγωνίστριας.

Ο Καραγάτσης με τη ( Μεγάλη) Χίμαιρα τι προσπαθεί άραγε να δηλώσει; Έχει μήπως στο μυαλό του εκείνο το μυθικό φοβερό τέρας με τη μειξιγενή όψη; Ή μια ουτοπία, έναν απραγματοποίητο και ακατόρθωτο πόθο; Πρωταγωνίστρια μια Γαλλίδα, η Μαρίνα με πάθος για την Ελλάδα , που αφήνει τη Νορμανδική γη  εξαιτίας του έρωτά της για  έναν Έλληνα ναυτικό από τη Σύρα, το Γιάννη Ρεϊζη , όπου και εγκαθίστανται. Η οικονομική καταστροφή που επέρχεται συνδέεται με τον φαύλο κύκλο του έρωτα και του θανάτου, με κομβικό το ρόλο του Μηνά, του αδελφού του Γιάννη.

Ρόλοι χιμαιρικοί, όπως και αποδίδονται με κινηματογραφικές σκηνές καθ’όλη τη διάρκεια του έργου, χαρακτηριστικό που προσδίδει ακριβώς τη δεύτερη εξήγηση της χίμαιρας, μια ονειρική αίσθηση. Ηθοποιοί ταιριαστοί, κουστούμια βγαλμένα από αίθουσες δεξιώσεων της εποχής και η θάλασσα με τους ναυτικούς απαράλλαχτη.

Απαγορευμένοι έρωτες, φαντάσματα του παρελθόντος , η ψυχική φθορά της Μαρίνας, θάλασσες με πλεούμενα καράβια, γεννετήσιες επιθυμίες, σύγκρουση Δύσης- Ανατολής και το τρομερό απρόβλεπτο ριζικό των ανθρώπων συνθέτουν αυτό το δραματοποιημένο μυθιστόρημα που ενσαρκώνεται στη σκηνή σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τάρλοου, τη Μεγάλη Χίμαιρα. Είναι η Μαρίνα μια σύγχρονη Μήδεια; 

Η παράσταση συνεχίζεται έως τις 11 Ιουνίου κάθε Τρίτη στις 16:00, Τετάρτη- Πέμπτη- Παρασκευή στις 17:30

Διάρκεια: 150 λεπτά με διάλειμμα

Τιμές εισιτηρίων: κανονικό: 20,  senior( άνω των 65) : 17,  φοιτητικό- νέων(κάτω των 22) – ανέργων :14

Διανομή:

Μαρίνα: Αλεξάνδρα Αϊδίνη

Γιάννης: Μάξιμος Μουμούρης

Μηνάς: Δημήτρης Μοθωναίος

Ρεϊζαινα: Σμαράγδα Σμυρναίου

Λιλή- Καλλιόπη- Βιετναμέζα Πόρνη:Ειρήνη Φαναριώτη

Αννούλα(κόρη της Μαρίνας) : Αναστασία Γιαννιώτη, Ειρήνη Μπρουλιδάκη, Μυρτώ Μπρουλιδάκη , Μανιώ Τάρλοου

Αννεζιώ: Καίτη Μανωλιδάκη

 

Συντελεστές:

Διασκευή: Στρατής Πασχάλης

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου

Σκηνικά- Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου

Μουσική: Κατερίνα Πολέμη 

Κίνηση – Χορογραφία: Ζωή Χατζηαντωνίου 

Σκηνοθεσία Κινηματογραφικού Μέρους: Χρήστος Δήμας

 

Έχω μια γάτα, αδιάβαστα (πολλά) βιβλία και στα λευκώματα του Δημοτικού σχολίαζα ως όνειρό μου να γίνω συγγραφές και ποιήτρια. Σπουδάζω Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης, χορεύω, περπατάω στα στενά και εξερευνώ μουσεία ενώ τα τελευταία χρόνια μοιράζομαι ανάμεσα σε δύο νησιά και μια πόλη, τα οποία ανακαλύπτω όλο και περισσότερο.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…