“Στάθμη Μηδέν” του Μανώλη Πράτσικα από το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ

“Στάθμη Μηδέν” του Μανώλη Πράτσικα από το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ

 Στο πλαίσιο του μαθήματος  Σκηνοθεσία ΙΙΙ του τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. ανεβαίνει σήμερα 24/1 η παράσταση “Στάθμη Μηδέν“, μονόπρακτο του Μανώλη Πράτσικα.

Στο πλαίσιο του μαθήματος  Σκηνοθεσία ΙΙΙ του τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. ανεβαίνει σήμερα 24/1 η παράσταση “Στάθμη Μηδέν“, μονόπρακτο του Μανώλη Πράτσικα.
 Συνηθίζεται σε κλινικές -Ψυχοθεραπευτήρια– να δίνεται κάθε χρόνο μπροστά σε ΛΟΓΙΚΟΥΣ προσκεκλημένους μία θεατρική παράσταση.
 
Έτσι και τώρα μερικοί απ’ο αυτούς κάνουν μία σχετική πρόβα.
Είναι οι Α-Δ-Ω άνδρες και Β γυναίκα. Ακόμα παίρνουν μέρος ο Ε – Δ/ντης της κλινικής.
Έτσι και τώρα μερικοί απ’ο αυτούς κάνουν μία σχετική πρόβα.
Είναι οι Α-Δ-Ω άνδρες και Β γυναίκα. Ακόμα παίρνουν μέρος ο Ε – Δ/ντης της κλινικής.
Αντικαθιστά τον θυρωρό αλλά ταυτόχρονα τους προσέχει, ο Κώστας ο νοσοκόμος. Οι τέσσερις από αυτούς που παίζον ήταν επαγγελματίες ηθοποιοί. Μύθος δεν υπάρχει, άλλα ο καθένας αυτοσχεδιάζει με μνήμες από το προσωπικό του ρεπερτόριο και απ ότι έγινε αφορμή της εισαγωγής του στο Ψυχοθεραπευτήριο.
 Αντικαθιστά τον θυρωρό αλλά ταυτόχρονα τους προσέχει, ο Κώστας ο νοσοκόμος. Οι τέσσερις από αυτούς που παίζον ήταν επαγγελματίες ηθοποιοί. Μύθος δεν υπάρχει, άλλα ο καθένας αυτοσχεδιάζει με μνήμες από το προσωπικό του ρεπερτόριο και απ ότι έγινε αφορμή της εισαγωγής του στο Ψυχοθεραπευτήριο.
 

Πληροφορίες

Εξαδάχτυλου 8
Αίθουσα Α2
Ώρα: 22:00

Εισοδος Ελέυθερη

Σκηνοθεσία: Στέλλα Δάλλα
Σκηνογραφία: Σοφία Πατσινακίδου, Στέλλα Δάλλα
Φωτισμοί: Δεσποινα Τουτουτζόγλου
Παίζουν: Νίκος Δασκαλάκης, Έλενα Διαμαντή, Γαρυφαλλιά Χατζησαββίδου, Σοφία Πατσινακίδου, Λυδία Ζαχαράκη, Ραφαήλ Μιχαηλίδης
Ήχος και αφίσα: Έλενα Γιαννουλάκη
Στάθμη
Στάθμη
Στάθμη
Στάθμη
Στάθμη
Στάθμη

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και εργάζεται στην Αθήνα. Παθιάζεται με την Αρχιτεκτονική και τις τέχνες γενικότερα. Εκτονώνεται μέσω του Χορού και του Θεάτρου και λατρεύει να "μαθαίνει" περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα...Χειρότεροι εχθροί της τα όρια και ο χρόνος.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Θέατρο και θεραπεία πάνε μαζί…

 Το θεατρικό παιχνίδι δεν είναι απλώς μια δραστηριότητα για όσους αγαπούν τη σκηνή. Είναι ένας…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…