Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Ξεκινάει τη Δευτέρα η «Δεσποινίς Τζούλια» του Α. Στρίντμπεργκ στο Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας

Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας

Β’ σκηνή

«Δεσποινίς Τζούλια»

 του Α. Στρίντμπεργκ

Η  «Δεσποινίς Τζούλια»  του Α. Στρίντμπεργκ , ανεβαίνει στο Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας – Β Σκηνή, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κανέλλου.

Πρεμιέρα Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου, Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας – B Σκηνή

 

«Όλα είναι παράξενα γύρω μας. Η ζωή, οι άνθρωποι όλα. Τα πάντα μπορεί να χαθούν από τη μια στιγμή στην άλλη, σαν ένας αφρός που παρασύρεται από το νερό έως ότου χαθεί για πάντα».

Η «Δεσποινίς Τζούλια» του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ ανεβαίνει στη B’ σκηνή του θεάτρου της οδού Κεφαλληνίας, από τον Φεβρουάριο & κάθε Δευτέρα και Τρίτη, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κανέλλου.

Το  έργο γράφτηκε το 1888 και για χρόνια ήταν απαγορευμένο. Βασικό θέμα του η πάλη των τάξεων και η πάλη των φύλων, με πεδίο μάχης την ερωτική – σεξουαλική πράξη. Ο Στρίντμπεργκ δεν αρκείται στο να περιγράψει αυτή την πάλη, υπερβαίνει τα όρια των αρχετυπικών διπόλων: «Οι ψυχές μου είναι άμορφες μάζες, φτιαγμένες από παλιές και σύγχρονες πολιτισμικές περιόδους, αποσπάσματα από βιβλία και εφημερίδες, αποφάγια της ανθρωπότητας, κομμάτια υφάσματος, που κόπηκαν από όμορφα ρούχα κι έγιναν κουρέλια, μπαλωμένα όλα μαζί, όπως η ανθρώπινη ψυχή».

Από τον πρόλογο του έργου, όπου ο συγγραφέας επιλέγει την λέξη ψυχές αντί για ήρωες.

 

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση: Ράνια Σταματοπούλου           
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Κανέλλος
Σκηνικά: Δάφνη Παπαιωάννου
Κοστούμια:  Έλενα  Κύρου
Μουσική: Τάκης Κανέλλος

Φωτισμοί : Αλέκος Αναστασίου   
Στίχοι Τραγουδιού: Θράσος Καμινάκης

Βοηθός Σκηνοθέτη : Νάνσυ Ρηγοπούλου

Επιμέλεια κίνησης : Δημοσθένης Αμπράζης
Φωτογραφίες: VDouros

Επικοινωνία: Άντζυ Νομικού

 

ΠΑΙΖΟΥΝ: Ελένη Κούστα |Τάκης Σακελλαρίου| Μαρκησία Γάδ

 

Από 13 Φεβρουαρίου έως και 11 Απριλίου, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 μέχρι & 11 Απριλίου ( Μεγ. Τρίτη )

 

Διάρκεια:  1.40’ χωρίς διάλειμμα

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: 12€ Φοιτητικό, ΑΜΕΑ: 8€ Άνεργοι, Ατέλειες: 5€
Προπώληση: viva.gr, 11876, Media Markt, Public, SevenSpots, Βιβλιοπωλεία «Ευριπίδης»

 

INFO:

Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας/ Β’Σκηνή

Κεφαλληνίας 16-18 Κυψέλη

Πληροφορίες – κρατήσεις : 210 8838727

 

Επικοινωνία παράστασης

Άντζυ Νομικού |t.6932258073 |angienomikou@gmail.com

 

Επικοινωνία Θεάτρου οδού Κεφαλληνίας – Β Σκηνή

Ανζελίκα Καψαμπέλη | t.6945798883 |akapsamb@gmail.com

Έλενα Γρίβα |t.6977443343 | elena_griva@yahoo.com

 

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και εργάζεται στην Αθήνα. Παθιάζεται με την Αρχιτεκτονική και τις τέχνες γενικότερα. Εκτονώνεται μέσω του Χορού και του Θεάτρου και λατρεύει να "μαθαίνει" περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα...Χειρότεροι εχθροί της τα όρια και ο χρόνος.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…