Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

«Ο ΤΖΟΑΝ ΠΑΝΤΑΝ και οι Θλιμμένοι Τροπικοί», μία διαφορετική παράσταση

Θέατρο – Ξενοδοχείο Μπάγκειον

ΔΩΜΑΤΙΟ 1510 •

Πλατεία Ομονοίας 18, Αθήνα

(σταθμός ΗΣΑΠ/ΜΕΤΡΟ: Ομόνοια)

 

Ο ΤΖΟΑΝ ΠΑΝΤΑΝ

και οι Θλιμμένοι Τροπικοί

 

Dario Fo I & GCTB

Μια διαδρομή ιστορίας και φαντασίας από τo Μπάγκειον μέχρι τη Φλόριντα

 

Πρεμιέρα 15 Οκτωβρίου

Youtube Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=sUSjmwHB8gk&feature=youtu.be

 

Στο έργο του Ντάριο Φο «Ο Τζόαν Παντάν και η ανακάλυψη της Αμερικής» ο ομώνυμος ήρωας είναι ένας κατεργάρης νεαρός, ο οποίος κρύβεται σε ένα καράβι στο τελευταίο ταξίδι του Χριστόφορου Κολόμβου για την Αμερική, προκειμένου να γλιτώσει από την Ιερά Εξέταση. Αφού φτάσει στον Νέο Κόσμο, περνάει από πολυάριθμες περιπέτειες, ώσπου καταλήγει να γοητεύεται από την κουλτούρα των ιθαγενών Ινδιάνων και εν τέλει να γίνεται μέλος τους.

Με αφετηρία τις περιπέτειες του Τζόαν Παντάν οι Ginger Creepers επιστρέφουν για να παρουσιάσουν τη νέα τους θεατρική παράσταση που βασίζεται μεν πάνω στο ανατρεπτικό κείμενο του Ντάριο Φο, αλλά συνδυάζεται και με τη δική τους οπτική, όπου η προσωπική διαδικασία αναζήτησης αποτελεί κύριο μέρος του αποτελέσματος.  Κατά τη διάρκεια της παράστασης οι θεατές λαμβάνουν μέρος σε ένα νοητό και πολύπλευρο ταξίδι προσωπικής αναζήτησης που μπορεί να είναι από την Ισπανία προς τον Νέο Κόσμο, από την σημερινή κοινωνία προς την Αμερική των Ινδιάνων, ή από ένα άτομο προς ένα άλλο. Έτσι, μέσα από το καυστικό χιούμορ του νομπελίστα συγγραφέα, οι Ginger Creepers δημιουργούν ταυτόχρονα ένα σύστημα προσωπικών και οικουμενικών αποικιών.

Η παράσταση περιλαμβάνει τρία μέρη ξεκινώντας από το ισόγειο του Ξενοδοχείου Μπάγκειον όπου ο γκρουμ/Τζόαν Παντάν αφηγείται στους θεατές ιστορίες από την Ομόνοια και το Μπάγκειον. Η ξενάγηση συνεχίζεται σε χώρους του ξενοδοχείου. Και καταλήγουμε στην κυρίως παράσταση, στο αίθριο, σε ένα live ντοκιμαντέρ, το ντοκιμαντέρ του Τζόαν Παντάν.

Είδος: Κοινωνικό

 

Συντελεστές

Σύλληψη/Μετάφραση/Διασκευή: Ginger Creepers (Χρ. Καπενής-Γρ. Χατζάκης)

Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Χατζάκης

Σκηνικά: Ζωή Αρβανίτη

Κοστούμια: Lila Nova

Σχεδιασμός Ήχου: Βύρων Κατρίτσης

Τραγούδι Παράστασης: Blaine L. Reininger (Tuxedomoon)

Βοηθός σκηνοθέτη: Κική Μπαρμπαβασίλογλου

Φωτογραφίες: Φίλιππος Μαργκαλιάς

Γραφιστική Επιμέλεια: Michelangelo Bevilacqua

Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη

 

Ερμηνεύει ο Χρήστος Καπενής

 

Πληροφορίες

Παραστάσεις: Από 15 Οκτωβρίου (για 10 παραστάσεις)

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτέρα – Τρίτη στις 21.00

Τιμές εισιτηρίων:

Προτεινόμενη Εθελοντική Συνεισφορά: 10 €

Κρατήσεις θέσεων στο τηλέρωνο: 694 7079356

Διάρκεια παράστασης: 100 λεπτά

Facebook Page: https://www.facebook.com/gingercreepers/

Our Website: www.gingercreepers.com

 

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…