Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Η πρόταση της εβδομάδας [21/11- 28/11] : “Σωτηρία με λένε”

Σωτηρία με λένε
Σωτηρία με λένε

 

Σωτηρία με λένε


Συνεχίζοντας με το Κρατικό Θέατρο , μιας που είναι σχετικά πιο προσβάσιμο για τους Θεσσαλονικείς, η Σωτηρία επιστρέφει στη σκηνή της για δεύτερη χρονιά και έπειτα από κάποιες παραστάσεις  στο δημοτικό θέατρο Μελίνα Μερκούρη της Καλαμαριάς.Η Έφη Σταμούλη συνεχίζει να αποδεικνύει ότι έχει να δώσει ακόμη πολλά στο θέατρο και ας έχει διανύσει ήδη πολλά χιλιόμετρα.

Από την άλλη, η Σωτηρία Μπέλλου ήταν από μόνη της ένα φαινόμενο. Γεννημένη στη Χαλκίδα το 1921, ήρθε από μικρή σε επαφή με το τραγούδι που όμως έγινε η μεγάλη της αγάπη και ο λόγος που έφυγε από τους γονείς στις στα 17 της. Ο γάμος της επεισοδιακός , οι συνεχείς καβγάδες την έκαναν να καταλήξει για πρώτη φορά στη φυλακή για λίγους όμως μήνες. Έπεσε αρκετές φορές θύμα ξυλοδαρμού από το οικογενειακό της περιβάλλον και δυσκολεύτηκε πολύ να στεριώσει σε μία δουλειά. Όταν την ανακάλυψε ο  Κίμων Καπετανάκης και τη σύστησε στον Βασίλη Τσιτσάνη όλα άλλαξαν. Η επιτυχία των τραγουδιών τους την καθιέρωσε ως λαϊκή τραγουδίστρια και έπειτα ακολούθησαν και άλλες μεγάλες συνεργασίες.

Αγαπήθηκε από τον κόσμο και ίσως να έγινε και μισητή λόγω του ταλέντου της. ‘’Μια ζωή παιγμένη στα ζάρια’’. Το 1993 εμφανίστηκαν τα πρώτα προβλήματα με την υγεία της καθώς εισήχθη στο Νοσοκομείο Σωτηρία με αναπνευστική ανεπάρκεια. Δύο μέρες πριν υποβληθεί στην εγχείριση που θα της στοιχίσει τη φωνή της μας διηγείται τη ζωή της.

Το κείμενο είναι της Σοφίας Αδαμίδου και η σκηνοθεσία της Χριστίνας Χατζηβασιλείου. Δίπλα στην Έφη Σταμούλη παίζει και η Ειρήνη Μουρελάτου.

<<Πιστεύω πως ό,τι πιο δύσκολο έχω κάνει είναι η Μπέλλου.>> Αναφέρει η Έφη Σταμούλη σε μια συνέντευξη και αργότερα << Αισθάνομαι πως την μελέτησα. Μελέτησα το σώμα της, το πρόσωπό της, τις κινήσεις της, τον τρόπο που τραγουδούσε, το γεγονός πως δεν κοιτούσε ποτέ όταν τραγουδούσε το κοινό.>> Εμείς πιστεύουμε πως έχει κερδίσει το στοίχημα.

 

Σωτηρία με λένε
Σωτηρία με λένε

Η Σωτηρία διαγνώστηκε ότι έπασχε από καρκίνο του πνεύμονα, έχασε τη φωνή της και στις 27 Αυγούστου 1997 άφησε την τελευταία της πνοή.

Σκηνοθεσία-δραματουργική επεξεργασία: Χριστίνα Χατζηβασιλείου

Σκηνικά-Κοστούμια: Όλγα Χατζηιακώβου

Φωτισμοί: Μαρία Λαζαρίδου

Μουσική επιμέλεια: Χριστίνα Χατζηβασιλείου

Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Λαζαρίδου

Οργάνωση παραγωγής: Marleen Verschuuren

 

Παίζουν με αλφαβητική σειρά: Ειρήνη Μουρελάτου, Έφη Σταμούλη 

 

Ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη: 18.00, Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 21:00, Κυριακή 19:00

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…