Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Διήμερο σεμινάριο υποκριτικής με τη Γεωργία Μαυραγάνη στο Θέατρο Τ

σεμινάριο υποκριτικής

Σεπτέμβρης, ο μήνας για καινούρια ξεκινήματα. Τι θα λέγατε για ένα θεατρικό σεμινάριο; 4η χρονιά και το θέατρο Τ στη Θεσσαλονίκη συνεχίζει δυναμικά τις δραστηριότητές του. Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του δραστηριότητας, φιλοξενεί τη γνωστή σκηνοθέτιδα Γεωργία Μαυραγάνη, η οποία με αφορμή ένα ποίημα θα μας δείξει πώς γίνεται η αφήγηση.

Στο σεμινάριο αυτό, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να λένε μια ιστορία, ανιχνεύοντας κάποιες πρώτες αρχές και μεθόδους υποκριτικής. Η Γεωργία Μαυραγάνη θα προσπαθήσει να μοιραστεί με τους συμμετέχοντες, με όσο πιο εμπειρικό, απτό και απλό τρόπο γίνεται, όσα έχει μάθει και δει δουλεύοντας στο θέατρο. Αφορμή και βάση θα είναι το ποίημα του Νικόλαου Εγγονόπουλου «Περί Ύψους», το οποίο οι συμμετέχοντες θα πρέπει να γνωρίζουν απ’έξω.

Μια πρόταση για την πρώτη σας γνωριμία με το μαγικό κόσμο του θεάτρου!

σεμινάριο υποκριτικής

Γεωργία Μαυραγάνη

σεμινάριο υποκριτικήςΗ Γεωργία Μαυραγάνη γεννήθηκε στο Αγρίνιο και από το 2001 ζει στην Αθήνα. Σπούδασε παιδαγωγικά στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Πατρών και θέατρο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και στο προπαρασκευαστικό μεταπτυχιακό τμήμα της σχολής DasArts στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Στο διάστημα 2000-2004, συνεργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη με πολλούς σημαντικούς Έλληνες σκηνοθέτες (Γιάννης Χουβαρδάς, Μιχαήλ Μαρμαρινός, Γιάννης Μόσχος, Βίκυ Γεωργιάδη, Θοδωρής Γκόνης). Από το 2004 έχει σκηνοθετήσει, μεταξύ άλλων, τις παραστάσεις: Οι δούλες του Jean Genet, Tabataba του Bernard-Marie Koltès, Ένα μεγάλο νοσταλγικό τραγούδι (πρωτότυπη περφόρμανς), Παραμύθι για δύο του Philip Ridley, Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami, Από δω και πέρα μόνο Χάπι Εντ του Truman Capote, Ρέκβιεμ του Fernando Renjifo, Εύθραυστο (πρωτότυπη περφόρμανς), Η ταράτσα του αυτόχειρα (πρωτότυπη περφόρμανς), Τριγμός (πρωτότυπη περφόρμανς), Το νόημα της Μαρίας Λαϊνά, Από πρώτο χέρι – Μια παράσταση για τα καπνά (πρωτότυπη περφόρμανς), Όχι αθώος πια (πρωτότυπη περφόρμανς), Το γήρας – Ένα χορικό (πρωτότυπη περφόρμανς), Οι αναστατώσεις του οικότροφου Τέρλες του Ρόμπερτ Μούζιλ, Γκιακ του Δημοσθένη Παπαμάρκου κ.ά., που έχουν παρουσιαστεί στα θέατρα Αμόρε, Άσκηση, Πορεία, Χώρα, Επί Κολωνώ, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, Εμπρός, Φεστιβάλ Αθηνών κ.α.

σεμινάριο υποκριτικής

Χρήσιμες πληροφορίες

Χώρος διεξαγωγής σεμιναρίου: Passatempo, Σωκράτους 2, 546 35, Θεσσαλονίκη

Προθεσμία εγγραφών: 20 Οκτωβρίου 2017

Κόστος συμμετοχής: 90€

Προσφορά early bird: 80€ για εγγραφή και εξόφληση έως τις 6 Οκτωβρίου 2017

Φόρμα συμμετοχής: https://goo.gl/pHPmz1

Περισσότερα: 2310 854 333 και theatrotaf@gmail.com

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…