ΕΓΩ ΚΙ ΑΥΤΟΣ – Σεμινάριο υποκριτικής με την Έφη Μεράβογλου .

ΕΓΩ ΚΙ ΑΥΤΟΣ

ΣΣεμινάριοεμινάριο υποκριτικής με την Έφη Μεράβογλου .

Το θέατρο είναι πηγή ζωής και μια συνεχής έρευνα του ανθρώπινου είδους.
Οι περισσότεροι ηθοποιοί , παλεύουν να γίνουν ηθοποιοί και όχι άνθρωποι στην σκηνή.
Η Τέχνη του Βίνσεντ Βάν Γκόγκ είναι εμπνευσμένη , γιατί έβαλε στα έργα του το πιο σημαντικό συστατικό: τον εαυτό του. Όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες ορίζουν τον εαυτό τους μέσα από την τέχνη τους έτσι και οι μεγάλοι ηθοποιοί του κινηματογράφου και του θεάτρου επικοινωνούν με μια ιδιαίτερη ποιότητα, η οποία είναι συνδυασμός του ταλέντου με την προσωπικότητα τους.
Είστε ηθοποιοί ή θέλετε να γίνετε, πρέπει να μας μεταδώσετε το θαύμα της ζωής , όχι τα γεγονότα της! Έτσι συμβαίνει και σε ένα θεατρικό έργο, εμείς γνωρίζουμε τι πρόκειται να συμβεί , ο θεατής όχι. Οφείλουμε να ζούμε σαν να είναι η πρώτη φορά και να μην μεταφέρουμε λόγια, συνθήκες, ψεύτικα συναισθήματα αλλά να τα βλέπουμε, ακούμε και αισθανόμαστε. Οτιδήποτε θεωρούμε δεδομένο παύει να έχει σημασία και αξία για εμάς. Χρειάζεται να βρισκόμαστε συνέχεια σε εξέλιξη και να ανακαλύπτουμε ξανά και ξανά τα ίδια. Είναι πολύ σημαντικό να ανατρέξουμε στην ιστορία και να επαναπροσδιορίσουμε τον χρόνο. Κοιτάζοντας την φύση ,τα δέντρα, συνειδητοποιούμε ότι υπάρχουν χιλιάδες χρόνια πρίν και αυτός είναι ένας ωραίος τρόπος να αναθεωρήσουμε τα δεδομένα και να αρχίσουμε να τα παρατηρούμε σαν να τα βλέπουμε πρώτη φορά.
Ένας τρόπος για να ζωντανέψουμε την φαντασία μας είναι να την σπρώξουμε σε μη λογικές περιοχές . Δεν είμαστε επιστήμονες. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε πάντοτε λογικά βήματα!

• Ρεαλισμός – Φαντασία
Η ζωή σας τρέφει με την πραγματικότητα. Τα έργα σας τρέφουν με την φαντασία.
• 10 κανόνες προσέγγισης του χαρακτήρα.
• Ψυχολογία.
Πόσο μας επηρεάζει στον ρόλο μας και ποιοι οι τρόποι να αντιμετωπίσουμε το εγώ μας .
• Συμπεριφορά- εμπιστοσύνη προς εμάς , συνεργάτες, σκηνοθέτες κ.λ.π.
• Ασκήσεις χαλάρωσης, συγκέντρωσης.
• Ασκήσεις αυτοσχεδιασμού.
• Κείμενα δική σας επιλογής από το θεατρικό και κινηματογραφικό ρεπερτόριο.

Advertising

Advertisements
Ad 14

• Δίδεται φωτοτυπικό υλικό.
• Βεβαίωση παρακολούθησης

Εισηγήτρια Μεράβογλου Έφη – Βιογραφικό
Η Έφη Μεράβογλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1982. Αποφοίτησε το (2003) από την Ανώτερη Δραματική σχολή Θεμέλιο και το (2009) από τα Ιεκ Ξυνή ως Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια τραγουδιού με την Μαρία Πασχάλη , Σοφία Βόσσου και την Μαρία Ξενίδου. Στο New York Acting School Υποκριτική με τον Νίκο Κατή. Flamengo στην σχολή χορού της Μαρίνας Λαμπροπούλου και σύγχρονο Χορό στην Σχολή του Π. Μεταξόπουλου. Σκηνοθετεί από το (2003) σε σχολεία , πολιτιστικούς συλλόγους καθώς και επαγγελματικές ομάδες. Έχει γράψει, σκηνοθετήσει και παίξει αρκετά έργα όπως: ” One night in heaven”, ”Έγκλημα στο Χωριάν Espresso”, ”Ζητείται Δράκουλας”, ”Epiclot”,”Πίστεψε σε κάτι”, ”Παρασκευή και 13”, ”8 Γυναίκες κατηγορούν εσένα”, Dreamville, Ισμήνη & Καλυψώ αλλά και παιδικά έργα, όπως ” Ο Αη Βασίλης Υπάρχει”, ”Τα Μαγικά Χριστούγεννα”, ”Ταξίδι με άρωμα Χριστουγέννων” , ”Ισμήνη& Καλυψώ” . Εισηγήτρια του «Bar Acting», του 1ου σεμιναρίου για θέατρο σε Bar.(2010-2012). Έχει συμμετάσχει επίσης στο Θέατρο Άλεκτον, σκην. Σωτηρία Κολόζου στο έργο” Οι Μούσες” (2003), ” Καμπαρέ ο κόσμος” (2008-2009) της Κωστούλας Μητροπούλου σε σκηνοθεσία Χρήστου Τσάγκα, ”Εντόπιοι ” δραματοποίηση και τραγούδι. ( Bar theatre),”Δραματοποίηση” στο Ghost House με τον Τραγουδιστή Γιώργο Χριστοδούλου σκην. Νίκος Κατράκης. ( 2010 ),”6 Πρόσωπα ζητούν συγγραφέα” σκην. και διασκευή Νίκου Κατράκη (2011) στο Χώρο Τέχνης Ασωμάτων, ” Ο Αλαντίν και οι Αμαζόνες” 3D Animation σκην. Χάρης Περσίδης. Μεταγλωττίσεις στην Art Factory. Ηθοποιός με το Rock συγκρότημα Rockdrive. ”Million like baby” σκην. Νίκου Κατράκη (2012). ”Γουρούνι στο σακί” George Feaydeau σε μετάφραση της Έρσης Βασιλικιώτη στο θέατρο Αλκμήνη του σε σκην. της ίδιας (2013 ),”Iraq-9 Τόποι επιθυμίας” της Heather Raffo, σε σκηνοθεσία Μαρίας Τσαρούχα στο θέατρο Vault (2014) Σκηνοθεσία και κείμενα στην συναυλία Αλληλεγγύης ”Μια ολόκληρη μέρα χαριζόμαστε”(2013). Iraq-9Τόποι επιθυμίας της Heather Raffo, σε σκην. Μαρίας Τσαρούχα (2013-2014 ) Διδασκαλία υποκριτικής σε εργαστήρια και σε Παιδαγωγούς. Παραγωγός ραδιοφώνου στο Βερόνικα 97,2 fm (2005-2006). Παραγωγός και υπεύθυνη Προγράμματος του web Radioonair.gr . Συμμετείχε με το έργο της στο 1ο Διεθνές φεστιβάλ Θεάτρου της Τεργέστης (Ιταλία) αποσπώντας εξαιρετικά σχόλια καθώς και με το άλλο έργο της το «Ισμήνη & Καλυψώ» (το ποίο πήρε το βραβείο καλύτερης παράστασης στο 1ο Athstage Festival το καλοκαίρι το 2014) στο 7ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου στα Σκόπια κερδίζοντας εξαιρετικές κριτικές.’’Game Over’’ στο θέατρο Altera Pars, κείμενο ,σκην.της ίδιας (2015 ). Το έργο της Dreamville με τους μαθητές της από το τμήμα υποκριτικής διακρίθηκε και θα διαγωνιστεί στο 12ο Διεθνές διαγωνιστικό φεστιβάλ σχολών, εργαστηρίων & ανωτάτων ιδρυμάτων δραματικής τέχνης (KOUFAR 2015) στο Μίνσκ της Λευκορωσίας το Νοέμβριο του 2015.

Χώρος διεξαγωγής:
92 Artschool , Αρτέμωνος 77, Δάφνη
Ημερομηνίες : 5 /2 /17
Διάρκεια: 4 ώρες
Κόστος : 25 + φ.π.α.
Ενδυμασία : Άνετα ρούχα
Υλικά: Ένα τετράδιο για σημειώσεις

’Δεν χρειάζεται προσπάθεια για να είμαστε ευτυχισμένοι, αλλά στόχος’’
Μεράβογλου Έφη
693.600.90.55

Advertising


( Στόχος του σεμιναρίου να γνωριστούμε και να ανεβάσουμε παράσταση )
Δηλώστε συμμετοχή στα 92artplace@gmail.com γράφοντας το ονοματεπώνυμό σας κι ένα τηλ επικοινωνίας ή στο 6936009055.
3 λεπτά απο το μετρό του Αγ.Ιωάννη .

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και εργάζεται στην Αθήνα. Παθιάζεται με την Αρχιτεκτονική και τις τέχνες γενικότερα. Εκτονώνεται μέσω του Χορού και του Θεάτρου και λατρεύει να "μαθαίνει" περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα...Χειρότεροι εχθροί της τα όρια και ο χρόνος.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…