Σκηνογραφικό και Ενδυματολογικό Workshop στο Μικρό Πολυτεχνείο : Εταιρικοί Διάλογοι

Σκηνογραφικό και Ενδυματολογικό Workshop: Εταιρικοί Διάλογοι

Workshop
Σκηνογραφικό και Ενδυματολογικό Workshop: Εταιρικοί Διάλογοι

Σκηνογραφικό και Ενδυματολογικό Workshop για πρακτικό σχεδιασμό θεατρικής Παράστασης: Εταιρικοί Διάλογοι Λουκιανού σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη

Εισηγητής: Γιώργος Λυντζέρης

Εργαστήριο Σκηνογραφίας – Ενδυματολογίας:
Έναρξη: Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017
Διάρκεια: 10 μαθήματα +5 πρόβες
Εισαγωγικό Μάθημα: Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017 ώρες 13:00-16:00

Ολοκλήρωση: 27 Μαρτίου 2017- με την Παράσταση Εταιρικοί Διάλογοι Λουκιανού

Advertising

Advertisements
Ad 14

Για κάθε ένα από τα εργαστήρια ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και απατείται έγκαιρη κράτηση (210.3252998). Τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

*Εγγραφή σε ημέρα παρουσίασης επιφέρει έκπτωση 50% στο Κόστος Εγγραφής

Λίγα λόγια για το Σκηνογραφικό και Ενδυματολογικό Workshop

Τα σεμινάρια Σκηνογραφίας και Ενδυματολογίας λειτουργούν αυτόνομα αλλά και συνδυαστικά έχοντας ίδιους σκοπούς και αντίστοιχη δομή. Το σεμινάριο θα είναι τόσο πρακτικό (θα οδηγήσει τον κάθε συμμετέχοντα να μυηθεί με αναλυτικό τρόπο στα πρακτικά στάδια που ο σκηνογράφος / ενδυματολόγος περνά για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ανεβάσματος ενός θεατρικού έργου), όσο και θεωρητικό (ο κάθε συμμετέχων θα διδαχθεί πώς υποστηρίζεται θεωρητικά και εννοιολογικά τόσο η δημιουργία σκηνικού χώρου, μια παράμετρος σημαντική στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία, όσο και το ύφος ενός χαρακτήρα μέσα από τις αμφιέσεις του).

Ο Στόχος πάντα παραμένει η εφαρμογή όλων των γνώσεών στην πράξη δηλ. ανέβασμα παράστασης σε πραγματικές συνθήκες σε κανονική θεατρική σκηνή σε συνεργασία με σκηνοθέτη, ηθοποιούς, φωτιστή, μουσικό, συμμετέχοντας όλοι σε ρεαλιστικές συνθήκες υποστήριξης μιας παράστασης και σχεδιάζοντας σκηνικά, κοστούμια και φωτισμούς.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ:

1.Τρισδιάστατη μακέτα εργασίας 1 /50.
2. Μελέτη χρωματικής κλίμακας, θεατρικής ατμόσφαιρας.
3. Ζωγραφική δισδιάστατη μακέτα σκηνικού σε συνδυασμό με στοιχεία φωτισμού.
4. Τρισδιάστατη τελική μακέτα 1/25 , ή 1/ 20. Αποτελεί το πλησιέστερο στάδιο προς το ρεαλιστικό σκηνικό. Τα πάντα σ’ αυτή τη φάση έχουν τη μορφή και το ύφος του σκηνογράφου γι’ αυτό και χρειάζεται να κατατεθούν οι τεχνικές όπως και οι αισθητικές προτάσεις του.
5. Θεατρικές υφές – πατίνες – τρισδιάστατες κατασκευές

Advertising

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ:

1. Ανάγνωση Θεατρικών Έργων και Ενδυματολογικές Ασκήσεις πάνω σε Ρόλους
2. Στοιχεία θεατρικότητας και εφαρμογές τους: θεατρικό κοστούμι (εποχής, σύγχρονο, φαντασίας & αγοράς – slides show).
3. Θεατρική Μάσκα / Συνδυαστικά Αξεσουάρ (τσάντα, παπούτσι, καπέλο-slides show).
4. Προσωπικό στιλ: (χαρακτήρες και ήρωες ανά εποχές – ανάλυση μέσα από το ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ).
5. Έρευνα αγοράς : Ύφασμα, χρώμα, υλικό.
6. Χρωματολογία.
7. Styling, γκαρνταρόμπα, vintage / Εφαρμογές στο θέατρο (slides-show).
8. Παράλληλη εργασία απάνω σε Μοτίβα υφασμάτων, Σχεδιασμός και Οργάνωση για την Προετοιμασία Παράστασης



Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και εργάζεται στην Αθήνα. Παθιάζεται με την Αρχιτεκτονική και τις τέχνες γενικότερα. Εκτονώνεται μέσω του Χορού και του Θεάτρου και λατρεύει να "μαθαίνει" περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα...Χειρότεροι εχθροί της τα όρια και ο χρόνος.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…