Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Παράταση της παράστασης “Τρωάς”

 

Τρωάς
                                                                                                                                                  Έλλη Ιγγλίζ και Δαυίδ Μαλτέζε

 

[punica-dropcap]Μ[/punica-dropcap]ετά την πρωτοφανή δημοτικότητα του έργου “Τρωάς” η Oμάδα Σημείο Μηδέν αποφασίζει ένα νέο κύκλο παραστάσεων τις επόμενες εβδομάδες.

Η παράσταση εμπνευσμένη από την ομηρική Ιλιάδα ανεβαίνει, σαν από μηχανής Θεός, σε μία εποχή που χρήζει από απαντήσεις σε χιλιοειπωμένα ερωτήματα. Οι έντονοι φωτισμοί απουσιάζουν προοικονομώντας τον θεατή για το χαρακτήρα του έργου. Όχι, δεν πρόκειται για ακόμη ένα δράμα που θα πλημμυρίσει την κορεσμένη από τέτοιου είδους θεάματα θεατρική σκηνή. Πρόκειται για ανάσταση! Μέσα στο έρεβος του χώρου αναγεννιούνται τρεις χαρακτήρες.Τρωάς

Ο Πρίαμος, ο Έκτωρ και ο Αστυάναξ. Τρία πρόσωπα που εκτός από τη συγγένεια εξ αίματος τους συνδέει ένας πόλεμος καλούνται να ξυπνήσουν και να λογοδοτήσουν για τον ίδιο τον πόλεμο που οδήγησε στην καταστροφή τους, την πόλη αλλά και τη μοίρα. Δεν αναζητούν την εξιλέωση. Είναι, άλλωστε αργά για καθαρμό. Ξετυλίγουν το κουβάρι της ζωής τους για να συνθέσουν 3 βαθυστόχαστους μονολόγους. Θα υφάνουν τελικά όλα αυτά που ο άνθρωπος αρνείται να δει απέναντι του.Ο πόλεμος γεννιέται με τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος με την σειρά του αντιμάχεται τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτή είναι η πρώτη αλήθεια. Και η τελευταία, ο θάνατος.

Η εναλλαγή των προσώπων είναι αμελητέα σε σχέση με το  νόημα των όσων έχουν να πουν. Καθώς προχωρούν οι σκηνές, θα πάρει το λόγο η προσωποποιημένη Τρωάς, η παρηκμασμένη πόλη. Θα ενσαρκωθεί στα λόγια των ιδρυτών και πολεμιστών της, εν τέλει των ίδιων της των πολιτών που τόσο πιστά την υπηρέτησαν. Συνοψίζει τα όσα λέχθηκαν, θυμίζει πως η ακμή είναι κάτι το εφήμερο και προλειαίνει τη δική της άποψη για το μέλλον.

Τρωάς

 Ένα έργο καθηλωτικό που διεισδύει στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον αποφεύγοντας εξόφθαλμους αναχρονισμούς  και μακροσκελής εγκιβωτισμούς. Αρνείται την κοινωνική αδράνεια απέναντι στην ρευστή-συγκαταβατική πραγματικότητα προωθώντας λησμονημένα συμπεράσματα ενάρετων βασιλιάδων, αμετανόητων μαχητών και αθώων νέων που δεν πρόλαβαν το ξίφος να αγγίξουν. Είναι η Τρωάς ο επίλογος μίας εναλλακτικής Ιλιάδας ή η αλήθεια που δεν θέλαμε να δούμε, θα  το μάθετε σύντομα…

Ημέρες Παραστάσεων

Μ. Δευτέρα 10/4
Μ. Τρίτη 11/4
Δευτέρα 24/4
Τρίτη 25/4

Συντελεστές της παράστασης

Σκηνοθεσία |Σκηνική εγκατάσταση |Κοστούμια: Σάββας Στρούμπος

Μουσική: Έλλη Ιγγλίζ

Φωτισμοί: Κώστας Μπεθάνης

Χειριστής φωτός: Δημήτρης Σταμάτης

Photo credits: Αντωνία Κάντα

Δημιουργία αφίσας: SoulDesign

Ηθοποιοί:

Δαυίδ Μαλτέζε και Έλλη Ιγγλίζ

Διάρκεια: 70’

Μετά από μερικά χρόνια απουσίας είπα να κάνω το come back στο περιοδικό που μου έδωσε τα φτερά για να πετάξω. Αν θα με χαρακτήριζα θα έβαζα πάντοτε το στερητικό -α από μπροστά. Πάμε να μιλήσουμε για πολιτισμό!

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…