Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. Marathon στο Bios – Αθήνα

Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. Marathon

*Κυριακή 12 Μαΐου 2019*

Στο τέλος πεθαίνει στ’ αλήθεια.

 

1 μέρα | 2 ηθοποιοί | 3 σκηνοθεσίες | 4 φορές περισσότερο κείμενο από τον Άμλετ | 5 σκηνικοί χώροι | 6 σερί παραστάσεις | 7 υπερατλαντικά ταξίδια | 8 μουσικοί κόσμοι | 9 βασικοί χαρακτήρες | 10 τρόποι να πεθάνεις | 11 είσοδοι και έξοδοι κοινού | 12 ώρες ψυχεδέλεια

Advertising

Advertisements
Ad 14
Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. Marathon
Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. Marathon Πηγή εικόνας: viva.gr

 

Ο Πολύχρωμος Κάτω Κόσμος που χάρισε γέλια, δάκρυα, γλυκόλογα, προβληματισμούς κι έλαβε υποψηφιότητες για βραβεία αλλά και προτροπές να σπάσουν το κεφάλι του δημιουργού της, ολοκληρώνεται -ως τριλογία- με έναν πρωτόγνωρο 12ωρο μαραθώνιο. Σε μια ερμηνευτική δοκιμασία στα όρια της σωματικής και πνευματικής αντοχής.

Ο Νικόλας Ανδρουλάκης φτάνει στα άκρα την τολμηρή μεταγραφή του θρυλικού -πια- μονολόγου της δημιουργού που τον ενέπνευσε όσο καμία άλλη. Και μεταμορφώνεται ξανά στον «Μαιρούλο», τον αρσενικό καθρέφτη της ανώνυμης ηρωίδας της. Τον παράξενο άνδρα που ταξιδεύει, καθημερινά, από το σκονισμένο υπόγειο της γιαγιάς του στην Πειραιώς, ως την Ιθάκη, τη Νεφελοκοκκυγία και τον Άδη, ενώ βρίσκεται σε στάση εκούσιας σωματικής παράλυσης, στο ίδιο ακριβώς σημείο που τον αφήσαμε.  Πάντα μόνος και σε πόλεμο με τον εαυτό του. Προσπαθώντας να σώσει από τους ανθρώπους κάθε λογής αθώο φρούτο και κάθε αδικοχαμένο πλαστικό. Με το βαλιτσάκι των διακοπών που δεν θα πάει ποτέ στο ένα χέρι και το κατσαριδοκτόνο της αυτοχειρίας του στο άλλο. Σε έναν κύκνειο οίστρο – αντίστροφη μέτρηση του τέλους της ζωής του. Ως την πρώτη θερινή πυρκαγιά. Ή μια υπόγεια πλημμύρα. Για το γαμώτο ενός ηρωικού ψόφου ή μιας λυτρωτικής διάσωσης της ψυχής του. Εν αναμονή όσων δεν πρόκειται να έρθουν. Με μοναδικούς επισκέπτες όσους δεν θα καλούσε ποτέ. Συνοδοιπόρος αυτής της ακίνητης περιπλάνησης και πάλι η κουφή κόρη του κουφού γείτονα. Αγγελιαφόρος μαντάτων ζωής και θανάτου. Οπερατέρ της αποχαιρετιστήριας βιντεοταινίας του. Εκθέματα κι οι δύο ενός μουσείου επιτύμβιας αγάπης.

Όπως γράφει κι η Λένα Κιτσοπούλου στην καρδιά του έργου της, «Όλοι, πάντα, περιμένουμε κάτι, κάποιον, περισσότερο κι από τον διπλανό μας, περιμένουμε πάντα ότι θα μπει κάποιος άλλος από την πόρτα, κάποιος που θα φέρει κάτι κι αυτό το κάτι θα αλλάξει κάτι. Και το πρόβλημα είναι ότι αυτό το κάτι που όλοι περιμένουμε, δεν ξέρουμε ποιο είναι. Αυτό το αόριστο κάτι που μια μέρα, δε μπορεί -του πούστη! Θα ‘ρθει και σε εμάς. Αλλά δεν ξέρουμε ποιο είναι. Και δε θα μάθουμε και ποτέ. Και δεν θα ‘ρθει κιόλας».

Στο πλευρό του Νικόλα Ανδρουλάκη επί σκηνής θα βρίσκεται και πάλι η συνοδοιπόρος της καλλιτεχνικής συμμορίας Ντουέντε, Αντιγόνη Σταυροπούλου. Σε μια παράσταση για την οργή της μοναξιάς και την παγίδα της αγκαλιάς, όταν δεν υπάρχει συνδικαλιστικό όργανο να εκπροσωπεί την ψυχή σου. Σε μια θανατερή γιορτή όλων των αταξινόμητων ανθρώπων.

Advertising

Ναι, εσύ βλέπεις όσο θέλεις. Κι εκείνος στο τέλος πεθαίνει στ’ αλήθεια.

 

Συντελεστές

Διασκευή-σκηνοθεσία: Νικόλας Ανδρουλάκης

Σκηνογραφία: Δημήτρης Κωνσταντάρας

Advertising

Φωτισμοί-βίντεο: Αντώνης Κουνέλλας

Μουσική επιμέλεια: Η κόρη του γείτονα

Βοηθός σκηνοθέτη: Γιάννης Αξιώτης

Φωτογραφίες: Πάρις Ταβιτιάν – LIFO

Advertising

Παίζουν: Νικόλας Ανδρουλάκης, Αντιγόνη Σταυροπούλου

 

Πληροφορίες παράστασης

Bios.Πειραιώς 84 Basement

Διάρκεια παραστάσεων: Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Advertising

Ώρα έναρξης: 12.00

Διάρκεια: 720’

Τιμή Εισιτηρίου: 12 ευρώ (προπώληση) και 14 ευρώ (ενιαίο)

 

Προπώληση εισιτηρίων:https://www.viva.gr/tickets/theatre/bios/m-a-i-r-o-u-l-a-12/

Advertising

 

Δημόσιες σχέσεις για την καλλιτεχνική συμμορία Ντουέντε

Κωνσταντίνος Πλατής

Απόφοιτη σχολής δημοσιογραφίας και νυν φοιτήτρια στον "Ευρωπαϊκό Πολιτισμό" του ΕΑΠ. Μαζί εξερευνούμε θέματα πολιτισμού, όπως το θέατρο, ο κινηματογράφος, το βιβλίο και συζητάμε ακόμα περισσότερα μέσα από συνεντεύξεις. Στάση ζωής: "Rhythm is a dancer....! "

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…