Μαθήματα υποκριτικής & σκηνοθεσίας στο θέατρο 104

θέατρο 104

Συνεχίζονται όπως κάθε χρόνο οι κύκλοι Σκηνοθεσίας Θεάτρου με την σκηνοθέτη ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ κάθε Σάββατο 1.00′-3.00′ μ.μ. στο Θέατρο 104

Πρώτος κύκλος: «ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

10 Μαθήματα από 11 Νοεμβρίου ως 10 Φεβρουαρίου

Advertising

Advertisements
Ad 14

Δεύτερος κύκλος : « ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΒΑ – ΠΩΣ ΣΤΗΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ»

10 Μαθήματα από 17 Φεβρουαρίου έως 28 Απριλίου

Τρίτος κύκλος : ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

5 Μαθήματα από 5 Μαΐου έως 5 Ιουνίου
Οι εκπαιδευόμενοι θα παρουσιάσουν μέσα σε πέντε πρόβες μία σκηνή με ηθοποιούς ( key study) στο Θέατρο 104 (Κεντρική Σκηνή)

Advertising

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ : 260 Ε

 

Μαθήματα Υποκριτικής « Από τον Αυτοσχεδιασμό στο Ρεπερτόριο»
Κάθε Σάββατο 3.00– 6.00 μ.μ.

Διδασκαλία: ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ

H Yποκριτική, δηλαδή η Τέχνη του Υποκριτή, του Ηθοποιού, θεωρείται ίσως η πιο σύνθετη απ’ όλες τις δεξιότητες των παραστατικών τεχνών. Και πράγματι απαιτεί εξάσκηση σε πολλαπλά επίπεδα. Στο Σώμα, στον Λόγο, στην ικανότητα σύνθεσης και αυτοσχεδιασμού, στην αντίληψη του πως παράγεται το συναίσθημα και τι επιρροή έχει, στην εκγύμναση του νευρικού συστήματος και ταυτόχρονα αναδεικνύει την ανάγκη μελέτης σε κείμενα θεατρικά και μη, γνώσεις αισθητικής και γενικότερα θεάτρου και έχει ένα χαρακτηριστικό: ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΟΤΕ …

Advertising

Ο οποιοσδήποτε που ασχολείται με τα εκφραστικά του εργαλεία , τη σύνθεση ρόλου, την άσκηση στο ‘σανίδι’ όπως λέμε, αυτό που οφείλει κυρίως να κάνει , είναι να εξασκείται συνέχεια και να λαμβάνει συνεχώς ερεθίσματα για να είναι παραγωγικός, ευφάνταστος, και να καλλιεργεί την ικανότητα ‘μεσολάβησης’ ανάμεσα στις ιδέες του συγγραφέα, του σκηνοθέτη, της ομάδας, και το κοινό. Πρέπει να αντιμετωπίζει τον εαυτό του σαν ένα πολύτιμο όργανο, διαθέσιμο και ανοιχτό σε κάθε ερέθισμα.
Εάν κάποιος έχει σπουδάσει, είτε έχει ασχοληθεί με το θέατρο, γνωρίζει ότι η ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ εξελίσσεται συνέχεια, και είναι μια προσωπική διαδρομή για τον καθένα ξεχωριστά.
Το Εργαστήριο αυτό έχει στόχο να προχωρήσει με ένα πρόγραμμα που κυμαίνεται από τον Αυτοσχεδιασμό στην λεπτομερή δουλειά γύρω από έναν Ρόλο, με βασικές δραματουργικές συνθήκες από το παγκόσμιο ρεπερτόριο, ούτως ώστε ο καθένας από τους συμμετέχοντες να βρει τον δικό του προσωπικό δρόμο σύνθεσης.
Απευθύνεται – ανεξαρτήτως ηλικίας- σε άτομα που έχουν ήδη έστω και μία μικρή σκηνική πείρα, είτε έχουν τελειώσει επαγγελματική σχολή, είτε όχι, και η επιλογή θα γίνει μετά από προσωπική επικοινωνία .
Η διάρκεια είναι οκτάμηνη, από 11 Νοεμβρίου έως 12 Μαΐου και το συνολικό κόστος είναι 340 Ε
Στο τέλος των μαθημάτων θα πραγματοποιηθεί μία μικρή παρουσίαση στο Θέατρο 104 (Κεντρική Σκηνή)

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ: 104.auditions@gmail.com και barbaradukas@gmail.com
Παρακαλείσθε να αναγράφετε τηλέφωνο που μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…