Τι θα δούμε στο “Master Class”!

16 Νοεμβρίου 2018

Πριν λίγοMaster Class καιρό μάθαμε το νέο εγχείρημα της Μαρίας Ναυπλιώτου, έναν ακόμη απαιτητικό ρόλο, έναν ρόλο βασισμένο στο μεγάλο και ευρέως γνωστό πρόσωπο της Μαρίας Κάλλας.

Το «Μaster Class», το θεατρικό έργο του Αμερικανού συγγραφέα Terrence McNally, διαπραγματεύεται ένα σύνολο μαθημάτων που παρέδωσε η Μαρία Κάλλας στη Μουσική Σχολή Τζούλλιαρντ της Νέας Υόρκης στις αρχές της δεκαετίας του ’70.

Σε αυτή τη φάση της ζωή της, η Μαρία Κάλλας, πληγωμένη από τον ρου του βίου της, έχοντας πια μόνο ένα μέρος της πάλαι ποτέ μοναδικής φωνής της και έντονα συγκλονισμένη από τον νέο γάμο του Αριστοτέλη Ωνάση, παραδίδει αυτό το σεμινάριο σε νέους και φιλόδοξους τραγουδιστές. Η Μαρία Κάλλας έτσι αδράχνει την ευκαιρία να είναι κοντά στο αντικείμενό της, σε μια απελπισμένη προσπάθεια να μην παραδεχτεί ότι αυτός ο τομέας έχει πλέον κλείσει για εκείνη.

Εικόνες από εκείνη την εποχή, με την καθηγητική φιγούρα της κας Κάλλας, έγιναν γνωστές στη δημοσιότητα και από τις περιγραφές των συμμετεχόντων δημιουργήθηκε έτσι το προφίλ της στο έργο «Master Class». Ένας χαρακτήρας που προσπαθεί να δαμάσει τους δικούς του δαίμονες, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί με αυστηρότητα να εμφυσήσει στους συναδέλφους της, ένα κομμάτι από τις γιγαντιαίες γνώσεις και εμπειρίες της. Μέσα στο έργο παρελαύνουν μελωδίες γνωστές σε όλους τους φίλους της κλασικής μουσικής, καθώς βλέπουμε την πορεία του σεμιναρίου αυτού.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Μετά από αυτή την φάση της ζωής της η Μαρία Κάλλας αποτραβιέται και κλείνεται στον εαυτό της, οδηγούμενη στην κατάθλιψη και τον τελευταίο προορισμό της. Έτσι αυτό το έργο αποτελεί ένα τελευταίο σκιαγράφημα της μορφής αυτής που επηρέασε τόσους ανθρώπους.

Μπορεί λοιπόν κανείς εύκολα να καταλάβει την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει η Μαρία Ναυπλιώτου ώστε να κατορθώσει να προσεγγίσει πλήρως την Μαρία Κάλλας και να αποδώσει το συναισθηματικό φορτίο της γνωστής αοιδού εκείνη τη χρονική στιγμή. Όντας και η ίδια σε μια πολύ ώριμη φάση της ζωής της στα επαγγελματικά της και μετά από τη συμμετοχή της σε ήδη πολλές και μεγάλες παραγωγές, που την καταξίωσαν και ανέδειξαν το ταλέντο της, η ηθοποιός είναι σε μια κατάλληλη χρονική στιγμή για να παίξει αυτό τον ρόλο.

Master Class

Οι πρώτες φωτογραφίες από τη μεταμόρφωση της Μαρίας Ναυπλιώτου είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές, τόσο στον ενδυματολογικό τομέα, όσο και στον ίδιο τον εκφραστικό τρόπο που επιλέγει να φέρει η ηθοποιός. Σύντομα θα έχω την τύχη να παρακολουθήσω κι εγώ το θεατρικό αυτό και ελπίζω να είναι αντάξιο των προσδοκιών μου, κάτι για το οποίο είμαι σχεδόν βέβαιη.

Advertising

Το «Master Class» θα ανέβει στο νέο «Μικρό Χορν», από Παρασκευή 9 Νοεμβρίου. Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδη η παράσταση και καλή παρακολούθηση σε όσους επιθυμούν να βρεθούν εκεί.

 

 

 

Master Class

 

Συντελεστές της παράστασης:

Κείμενο: Στρατής Πασχάλης
Σκηνοθεσία: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος
Σκηνικά: Όλγα Μπρούμα
Ενδυματολογική επιμέλεια: Σταματία Μέγκλα
Μουσική επιμέλεια: Πέτρος Μπούρας
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Τα κοστούμια της κυρίας Ναυπλιώτου επιμελήθηκε ο Βασίλης Ζούλιας
Παραγωγή: Prime entertainment
Επικοινωνία: Όλγα Παυλάτου

Advertising

Διανομή ρόλων:
Μαρία Κάλλας: Μαρία Ναυπλιώτου
Σοπράνο Α΄ (διπλή διανομή): Βάσια Ζαχαροπούλου, Εύα Γαλογαύρου
Σοπράνο Β΄ (διπλή διανομή): Λητώ Μεσσήνη, Δάφνη Δαυΐδ
Τενόρος: Νικόλας Μαραζιώτης
Πιανίστας (διπλή διανομή): Πέτρος Μπούρας, Αλέξανδρος Αβδελιώδης
Stage Hand: Βαγγέλης Δαούσης

Παραστάσεις: Τετάρτη στις 19:00, Πέμπτη στις 21:00, Παρασκευή στις 21:00, Σάββατο στις 18:00 και στις 21:00 και Κυριακή στις 19:00

Εισιτήρια:
– Τετάρτη: γενική είσοδος: €18,00 / φοιτητικό, ανέργων: €14,00
– Πέμπτη: γενική είσοδος: €18,00 / φοιτητικό, ανέργων: €14,00
– Παρασκευή: γενική είσοδος: €20,00 / φοιτητικό, ανέργων: €16,00
– Απογευματινή Σαββάτου: γενική είσοδος: €20,00
– Βραδινή Σαββάτου: γενική είσοδος: €22,00
– Κυριακή: γενική είσοδος: €20,00

Advertising

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…