Είδαμε τον μονόλογο «Γιατί Μαμά;» στο θέατρο Αλκμήνη

Στον ιδιαίτερο χώρο του θεάτρου Αλκμήνη, είχαμε την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε τον θεατρικό μονόλογο «Γιατί Μαμά;», μια παράσταση που ανεβαίνει για τρίτη φορά και θα ολοκληρωθεί αυτό το μήνα με άλλες δυο παραστάσεις, την Παρασκευή (11/5) και το Σάββατο 12 Μαΐου 2018.

Ο μονόλογος είναι μια μεταφορά του βιβλίου της Τζωτζίνας Τζήλιου στο θέατρο, σε σκηνοθεσία Αριστοτέλη Μαγουλά.

Η υπόθεση μας ταξιδεύει σε μια παγκόσμια σταθερά, την αιώνια πάλη μεταξύ μιας μητέρας και της κόρης της. Η κεντρική ιδέα του έργου, είναι ένα τηλεφώνημα που κάνει η ηρωίδα – κόρη (Λίζυ Ξανθοπούλου) στην μητέρα της και αρχίζει μια ολόκληρη πορεία διαμάχης, ευαισθησίας και έντασης.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Το «Γιατί μαμά;» τολμάει να βουτήξει στο υποσυνείδητο του ανθρώπου και να ανασύρει όλες εκείνες τις φορές, που μιλώντας με την μητέρα μας, νιώσαμε την γη να φεύγει από τα πόδια μας, αισθανθήκαμε ενδεχομένως πως δεν θέλουμε να της ξαναμιλήσουμε και φυσικά πως δεν μας καταλαβαίνει σε κανένα κοινωνικό – εργασιακό επίπεδο. Ότι και αν συμβαίνει όμως.., παρ’ όλες τις εσωτερικές συγκρούσεις, δεν μπορούμε να μην παραδεχθούμε πως δεν αντέχουμε μακριά της.

Η μητέρα δικαίως εκφράζει την ύστατη αρχή αγάπης και ελπίδας απέναντι στην φύση, συναίσθημα το οποίο θέλει και καταφέρνει να δείξει η παράσταση, μέσα από το καυστικό πεδίο των λέξεων, γεμάτο με έντονες φράσεις, αλλά και κωμικοτραγικούς διαλόγους.

Η ηθοποιός Λίζυ Ξανθοπούλου είναι πραγματικά υπέροχη και ισορροπεί ανάμεσα στο δραματικό του ρόλου της και το κωμικό. Δεν είναι λίγες οι φορές επίσης που συνομιλεί με το κοινό φέρνει έναν αέρα σαν από άλλο stand-up. Αυτές οι εναλλαγές, μαζί με την όμορφη σκηνοθετική φόρμα από σκοτεινούς και «μεταμεσονύκτιους» φωτισμούς και την ωραία σωματική κίνηση – απεικόνιση του δράματος, είναι μερικά από τα στοιχεία που σηματοδοτούν κάτι μεστό που κρατάει το ενδιαφέρον του θεατή καθ’ όλη την διάρκεια της παράστασης.

Advertising

Η ταύτιση της διαμάχης μητέρας – κόρης, ειδικά για ένα μεσογειακό κοινό όπως εμείς, είναι μέγιστη, και οι συντελεστές της παράστασης, έχουν φροντίσει να μας το μεταφέρουν στο έργο με έναν πολύ ξεχωριστό και έντονο τρόπο.

Τα υπόλοιπα σημεία του έργου που είναι αρκετά ακόμα και θα σας βάλουν σε σκέψεις για μέρες, καλείστε να δείτε με την σειρά σας από κοντά και να συγκινηθείτε αρκετά όπως εμείς !!!

Διαβάστε εδώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο και τους συντελεστές της παράστασης.

Advertising

Ακολουθεί φωτογραφία που τραβήξαμε μετά την παράσταση με την ηθοποιό Λίζυ Ξανθοπούλου, την συγγραφέα του έργου Τζωρτζίνα Τζήλιου και τον σκηνοθέτη της παράστασης Αριστοτέλη Μαγουλά.

Συντελεστές:
Ερμηνεύει η Λίζυ Ξανθοπούλου
Κείμενο: Τζωρτζίνα Τζήλιου
Σκηνοθεσία: Αριστοτέλης Μαγουλάς
VideoArt: Γιώργος Συμεωνίδης & Άρτεμις Σταθάκου
Μουσική Σύνθεση – sounddesign: Νικόλας Καρίμαλης (Razastarr)
Φωτογραφίες: Γεωργία Σιέττου, Στέλιος Δανιήλ
Επικοινωνία-Δημόσιες σχέσεις: Χρύσα Ματσαγκάνη

Πληροφορίες παράστασης:
Παραστάσεις Από 20 Απριλίου έως 12 Μαΐου
Ημέρες & ώρες παραστάσεων
Παρασκευή στις 21.30 & Σάββατο στις 18.30

Advertising

Τιμές εισιτηρίων:
Γενική Είσοδος: 10€
Μειωμένο: 8€
Ατέλεια: 5€

Διάρκεια παράστασης
75 λεπτά χωρίς διάλλειμα

Κράτηση εισιτηρίων στο τηλέφωνο: 210 3428650

Facebook Page: https://www.facebook.com/giatimama/

Advertising

ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΜΗΝΗ
Αλκμήνης 8, Κάτω Πετράλωνα
Στάση ΜΕΤΡΟ: Κεραμεικός
Τηλέφωνο: 210 3428650

Απόφοιτη σχολής δημοσιογραφίας και νυν φοιτήτρια στον "Ευρωπαϊκό Πολιτισμό" του ΕΑΠ. Μαζί εξερευνούμε θέματα πολιτισμού, όπως το θέατρο, ο κινηματογράφος, το βιβλίο και συζητάμε ακόμα περισσότερα μέσα από συνεντεύξεις. Στάση ζωής: "Rhythm is a dancer....! "

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…