«Τα Αγάλματα Περιμένουν» του Ανδρέα Φλουράκη στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού

"Τα Αγάλματα Περιμένουν"
“Τα Αγάλματα Περιμένουν”

Τα Αγάλματα Περιμένουν 

του Ανδρέα Φλουράκη

σε σκηνοθεσία Κυριακής Σπανού
Σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Λάρισας

ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021, ΩΡΑ 21:00

“Θες να γίνουμε αγάλματα; Της περιόδου της φθοράς.

Του τέλους του κόσμου που γνωρίζουμε.”

Ποια η σχέση της σύγχρονης ζωής με την  αρχαιότητα; Αλλάζει ο ρυθμός του σύγχρονου ανθρώπου όταν βρίσκεται στα μνημεία και τα αρχαία θέατρα; Τι θα σώζαμε σήμερα σε περίοδο κινδύνου; Και… “Πώς θα θάψουν την Ακρόπολη;”

Μετά την ενθουσιώδη υποδοχή στο 8ο Φεστιβάλ της Προύσας τον Ιούνιο του 2021, η παράσταση Τα Αγάλματα Περιμένουνολοκληρώνει την καλοκαιρινή της περιοδεία το Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού στην Αθήνα.

Πρόκειται για ένα τολμηρό, ριψοκίνδυνο και πρωτοπόρο εγχείρημα ου Θεσσαλικού Θεάτρου με την υπογραφή του Ανδρέα Φλουράκη και της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Θεσσαλικού Θεάτρου Κυριακής Σπανού.

Η παράσταση Τα Αγάλματα Περιμένουν διαπραγματεύεται τη σχέση της σύγχρονης ζωής με την Ελληνική αρχαιότητα με αφετηρία την έννοια της Απόκρυψης. 

Advertising

Advertisements
Ad 14

Η επιτυχημένη επιχείρηση της Απόκρυψης  όλων των αρχαιολογικών θησαυρών των Ελληνικών Μουσείων ξεκίνησε, αμέσως, με την είσοδο της Ελλάδας στον Πόλεμο το 1940 και ολοκληρώθηκε πριν μπουν οι Γερμανοί στην Ελλάδα. Μέρα και νύχτα, πολίτες και αρχαιολόγοι αποκαθήλωναν τα αγάλματα από τις βάσεις τους, τα περιτύλιγαν προσεκτικά, τα κατέγραφαν και τελικά τα έθαβαν σε τάφρους που άνοιγαν μέσα στα μουσεία και στις αυλές τους. Τα χάλκινα και τα χρυσά αποθηκεύτηκαν στις θυρίδες της Τράπεζας της Ελλάδας. Όταν επισκέφτηκαν οι Γερμανοί το Αρχαιολογικό Μουσείο, τον οδυνηρό Απρίλιο του 1941, περπάτησαν σε άδειες αίθουσες! 

 

“Κυρίες και κύριοι, δεν έχουμε πετρώσει ακόμα.

Αυτά είναι αγάλματα. Εμείς είμαστε άνθρωποι”

 

Τα Αγάλματα Περιμένουν, το νέο έργο του Ανδρέα Φλουράκη σε σκηνοθεσία Κυριακής Σπανού, καταπιάνεται με την απειλή της αρπαγής κάθε στοιχείου που μας δένει με την αρχαία κληρονομιά. Μιαπικρή κωμωδία επιστημονικής φαντασίας για τη σχέση μας με την αρχαιότητα.

Advertising

Μια παράσταση που συνδυάζει το αφηγηματικό στοιχείο από ντοκουμέντα της εποχής της Απόκρυψης του 1940, με τη μυθοπλασία. Εικόνες ενός σύγχρονου κόσμου σε περίοδο αποσύνθεσης και φθοράς. Εικόνες ανθρώπων χαμένων στην άγνοια και την εικονική πραγματικότητα. Οι ήρωες του έργου είναι οι διασκορπισμένοι άνθρωποι, οι μοναχικοί και οι απελπισμένοι – τα «μελλοντικά αγάλματα» – δίπλα στα απομεινάρια του Ελληνικού Πολιτισμού όπου με το χρόνο αποκτούν ένα χαρακτήρα ανησυχητικό, μελαγχολικό και απόκοσμα επικίνδυνο.

“Αρχίσαμε να μοιάζουμε με αγάλματα”

Αυτός ο ανοίκειος συνδυασμός ντοκουμέντου, χιούμορ, λαϊκής κουλτούρας, επιστημονικής φαντασίας μέσα στο χώρο του Αρχαίου Θεάτρου είναι μια τολμηρή και ερευνητική καλλιτεχνική παρέμβαση, στην ανίχνευση της δικής μας σχέσης  με τον πολιτισμό του τόπου μας.

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Advertising

Θεατρικό έργο                                            Ανδρέας Φλουράκης

Σκηνοθεσία – Δραματουργία                   Κυριακή Σπανού

Βοηθός Σκηνοθέτη                                     Μαρία Παπουτσή

Σκηνικά                                                         ΆσηΔημητρολοπούλου

Advertising

Κοστούμια                                                    Ολυμπία Σιδερίδου

Κίνηση                                                          Αναστασία Μπρουζιώτη

Πρωτότυπη μουσική                                  Δεσποινίς Τρίχρωμη

Σχεδιαστής φωτισμών                               Γιώργος Τέλλος

Advertising

Βοηθός σχεδιαστή φωτισμών                   Παναγιώτης Τσεβρένης

Υπεύθυνος Παραγωγής                             Νίκος Γεωργάκης

Κατασκευή σκηνικού                                 Φρέντυ Γκίζας, Αχιλλέας Τζάνακας,

Χρήστος Καράκης, Νίκος Ανδριανόπουλος

Advertising

Κατασκευή κοστουμιών                             ΝικολέτταΚαΐση

Ηχογράφηση μίξη                                       ΓιώτηςΠαρασκευαΐδης – StudioAux

Φωτογραφίες παράστασης                       Γιάννης Χατζηαντωνίου

Αφίσα                                                            Μουτζούρα

Advertising

Βίντεο/trailer                                               Life of film Productions

Παίζουν οι ηθοποιοί (αλφαβητικά):

Χριστίνα Βράκα, Θανάσης Ζέρβας, Χρήστος Κορδελάς, ΜαρσέλαΛένα,

Αναστασία Μπρουζιώτη, Αθηνά Σακαλή, Ηρακλής Τζαφέτας, Παναγιώτης Τόλιας.
Ώρα έναρξης: 21:00

Advertising

Τιμές εισιτηρίων: 35 €, 30 €, 20 €, 15€, 12 €, 10 €

Προπώληση: viva.gr

Επικοινωνία: Μυρτώ Απαλοπούλου | 6936984579 | mapalopoulou@gmail.com

Ειρήνη Λαγουρού | 6977247725 | irini.lagourou@gmail.com

Advertising

Οι φωτογραφίες μας δόθηκαν με το δελτίο τύπου.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…

Θέατρο

Ο Γιώργος Σκανδάλης κερνάει διπλό ελληνικό στο Τορόντο

Ο συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρικός παραγωγός Γιώργος Σκανδάλης, ανήκει στους ανθρώπους που εύχεσαι να γνωρίσεις…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων Οι επαναλαμβανόμενες

Misericordia: Μια βόμβα κάτω από το τραπέζι

Ο Alain Guiraudie δεν είναι ένας τυχαίος σκηνοθέτης στη σύγχρονη