Δημήτρης Αλεξανδρής: Η πορεία ενός χαρισματικού ηθοποιού

 

Δημήτρης Αλεξανδρής
Πηγή εικόνας: www.protothema.gr

Ο Δημήτρης Αλεξανδρής γεννήθηκε το 1970 στον Πειραιά και είναι ο πρωτότοκος μιας καλλιτεχνικής και αθλητικής οικογένειας. Έχει δύο μικρότερους αδερφούς: τον Νίκο Πουρσανίδη, επίσης ηθοποιό, και τον Ηλία Πουρσανίδη, πρώην ποδοσφαιριστή. Από μικρή ηλικία έδειξε έντονο ενδιαφέρον για την υποκριτική τέχνη, αποκαλύπτοντας το ταλέντο του ήδη στα πρώτα του βήματα.

Ξεκίνησε τις σπουδές του στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, όπου παρέμεινε για έναν χρόνο. Στη συνέχεια φοίτησε στη Δραματική Σχολή Βεάκη, από την οποία αποφοίτησε με άριστα το 1992. Έκτοτε, ο Δημήτρης Αλεξανδρής έχει χτίσει μια μακρόχρονη και αναγνωρισμένη πορεία στον χώρο της υποκριτικής, με σταθερή παρουσία τόσο στο θέατρο όσο και στην τηλεόραση.

Διακρίνεται για την ικανότητά του να ερμηνεύει ρόλους κάθε είδους – από βαθιά δραματικούς μέχρι ανάλαφρα κωμικούς. Η ευκολία με την οποία μεταμορφώνεται σε κάθε νέο χαρακτήρα αποδεικνύει πως η υποκριτική δεν είναι απλώς επάγγελμα για εκείνον, αλλά εσωτερική του ανάγκη. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο πως το πραγματικό του επίθετο είναι Πουρσανίδης – στοιχείο που επιβεβαιώνει τη συγγένεια του με τα γνωστά αδέρφια του.

Το «Αλεξανδρής» ως φόρος τιμής

Σε παλαιότερη συνέντευξή του, ο Δημήτρης Αλεξανδρής είχε αναφερθεί στον λόγο που αποφάσισε να αλλάξει το επίθετό του. Όπως είχε δηλώσει:

Advertising

Advertisements
Ad 14

«Το Αλεξανδρής είναι το όνομα της μάνας μου. Όταν αποφάσισα να μπω στην υποκριτική, επειδή μεγάλωσα πολλά χρόνια με τον παππού και τη γιαγιά μου, άλλαξα το επίθετό μου ως τιμή σε εκείνους. Είχα μία πολύ έντονη σχέση μαζί τους. Αργότερα, συνειδητοποίησα ότι πολλά από αυτά που κάνω σαν ηθοποιός πάνω στη σκηνή έχουν ξεκινήσει από αυτούς τους δύο. Επίσης, συνειδητοποίησα πως οι ιστορίες που μας λένε, η χροιά της φωνής τους και ο χαρακτήρας τους μας επηρεάζουν».

Η επιλογή του να χρησιμοποιήσει το επώνυμο της μητέρας του, λοιπόν, δεν ήταν τυχαία· έκρυβε βαθιά συγκίνηση και προσωπική σύνδεση με τους ανθρώπους που τον διαμόρφωσαν. Μέσα από αυτή τη συμβολική πράξη, τίμησε τις ρίζες και τις εμπειρίες που τον καθόρισαν ως άνθρωπο και καλλιτέχνη.

Από τη Σχολή Ικάρων στην υποκριτική

Πριν στραφεί στην υποκριτική, ο Δημήτρης Αλεξανδρής ονειρευόταν να γίνει πιλότος. Είχε θέσει ως στόχο να περάσει στη Σχολή Ικάρων και μάλιστα συμμετείχε στις εξετάσεις δύο φορές. Ωστόσο, όπως ο ίδιος παραδέχεται, δεν είχε διαβάσει όσο χρειαζόταν για να τα καταφέρει.

«Είναι κάτι που δε με έχει αφήσει ακόμη. Ο λόγος που δεν κατάφερα να κάνω αυτό το πράγμα είναι ένα πολύ μεγάλο μάθημα για εμένα. Μου έμαθε να επιμένω και να δουλεύω όσο μπορώ για αυτό που πραγματικά θέλω».

Advertising

Αν και δεν ακολούθησε τελικά τη στρατιωτική αεροπορία, η αποτυχία εκείνη αποτέλεσε καθοριστική εμπειρία στη ζωή του, καλλιεργώντας του την επιμονή και την εργατικότητα που χαρακτήρισαν αργότερα την πορεία του στο θέατρο.

Παρά τη δημοσιότητά του, ο Δημήτρης Αλεξανδρής παραμένει ιδιαίτερα διακριτικός. Δεν διατηρεί λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που αποδίδει σε προσωπική του στάση απέναντι στη σύγχρονη ψηφιακή κουλτούρα.

«Δε θέλω να έχω social media. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ μεγάλο για όλο αυτό, όπως λένε οι ξένοι συνάδελφοι».

Η επιλογή του αυτή τον διαφοροποιεί από την πλειονότητα των συναδέλφων του και επιβεβαιώνει την ανάγκη του για ιδιωτικότητα και ουσιαστική επαφή με την τέχνη, πέρα από την έκθεση.

Advertising

Ο «Οδυσσεβάχ»: Μια μαγική θεατρική περιπέτεια

Δημήτρης Αλεξανδρής
Πηγή εικόνας: dipetheioannina.gr

Το 1992, ο Δημήτρης Αλεξανδρής ενσάρκωσε τον Οδυσσεβάχ στην ομώνυμη θεατρική παράσταση, ένα από τα πιο πολυαγαπημένα έργα της παιδικής σκηνής. Ο Οδυσσεβάχ, ένας κουρασμένος ταξιδιώτης των πολέμων, ξεκινά το μεγάλο ταξίδι της επιστροφής στην πατρίδα του, την Ιθαγδάτη. Όμως, το καράβι του προσκρούει στο νησί του επικίνδυνου Δρακοκύκλωπα Αρχισαλαχάρ.

Ο Δρακοκύκλωπας του ρίχνει μια βαριά κατάρα: δεν θα μπορέσει να επιστρέψει αν δεν βρει πρώτα το… Κυκλολωτογοργοκιρκιλάριζο!

Έτσι, ο Οδυσσεβάχ ξεκινά ένα μαγικό και γεμάτο δοκιμασίες ταξίδι. Περνά από το νησί των Λωτοφάγων, όπου γνωρίζει τους λωτούς και τις επικίνδυνες συνέπειές τους, ακούει το σαγηνευτικό τραγούδι των Σειρήνων, και συναντά μια παράξενη Γοργόνα. Αργότερα, φτάνει στο νησί της μάγισσας Κιρκίλας, όπου αυτός και οι σύντροφοί του χάνουν για λίγο την ανθρώπινη μορφή τους.

Διαβάστε επίσης  Ο απρόσμενα αινιγματικός κόσμος του Ρενέ Μαγκρίτ

Η περιπέτειά του τον οδηγεί στη Λαριζάντ, τη χώρα της αγέλαστης πριγκίπισσας, όπου κινδυνεύει να χάσει τη ζωή του σε έναν διαγωνισμό αινιγμάτων. Συνεχίζει μέσα από χώρες που μιλούν μόνο με ένα φωνήεν, περνά λίμνες, δάση και ποτάμια, ώσπου – εκεί που όλα φαίνονται να έχουν τελειώσει – εμφανίζεται μπροστά του μια ακόμη στεριά.

Advertising

Εκεί, τον περιμένει ένα μικρό παιδί μέσα σε μια βάρκα, που αναζητά τον πατέρα του. Με αυτή τη συγκινητική συνάντηση, ο Οδυσσεβάχ φτάνει τελικά στην Ιθαγδάτη, ολοκληρώνοντας το μαγικό του ταξίδι.

Δημήτρης Αλεξανδρής – Στο αρχαίο δράμα, στη σύγχρονη κωμωδία και στο ψυχολογικό θέατρο

Το 2003, ο Δημήτρης Αλεξανδρής πρωταγωνίστησε στην παράσταση Ηλέκτρα του Ευριπίδη, υποδυόμενος τον Ορέστη. Στην ελληνική μυθολογία, ο Ορέστης ήταν ο γιος του Αγαμέμνονα και της Κλυταιμνήστρας, καθώς και αδελφός της Ηλέκτρας και της Ιφιγένειας. Μετά τη δολοφονία του πατέρα τους από την Κλυταιμνήστρα και τον εραστή της, Αίγισθο, η Ηλέκτρα φυγαδεύει τον Ορέστη στον βασιλιά Στρόφιο. Χρόνια αργότερα, εκείνος επιστρέφει με τον ξάδελφό του, Πυλάδη, και εκδικείται για τον φόνο του πατέρα του σκοτώνοντας τη μητέρα του και τον εραστή της. Ο ρόλος του Ορέστη απαιτεί εσωτερικότητα, πάθος και τραγικότητα – χαρακτηριστικά που ο Αλεξανδρής απέδωσε με ένταση και ακρίβεια.

[Αλεξανδρής Δρούκα Γεωγλέρης Ανδρούτσου Σολωμού Ιωαννίδης]
Πηγή εικόνας: www.tempo.gr
Το 2008 τον συναντάμε σε εντελώς διαφορετικό θεατρικό ύφος, στην παράσταση Θάρρος ή Αλήθεια. Εκεί, τρία ζευγάρια σαραντάρηδων γιορτάζουν Χριστούγεννα παίζοντας το γνωστό παιχνίδι. Όμως, πίσω από το αθώο πλαίσιο, αποκαλύπτονται καλά κρυμμένα μυστικά που φέρνουν αναστάτωση και ανατροπές. Ο Δημήτρης ενσαρκώνει έναν φιλελεύθερο σύζυγο, ο οποίος πιστεύει πως μια καλή σεξουαλική ζωή είναι το θεμέλιο της γενικότερης ισορροπίας του ανθρώπου. Πρόκειται για έναν ρόλο με σύγχρονη, καθημερινή αίσθηση, γεμάτο χιούμορ και οξυδέρκεια.

[Αλεξανδρής Σολωμού]
Πηγή εικόνας: www.monopoli.gr
Το 2012, στην παράσταση Πήρε τη ζωή της στα χέρια της, υποδύεται έναν θεατρικό συγγραφέα που πάσχει από δημιουργικό μπλοκάρισμα. Όταν ανακαλύπτει τυχαία κάποια emails στον υπολογιστή της γυναίκας του, βλέπει σε αυτά υλικό για το επόμενο έργο του. Προσπαθεί, λοιπόν, να την πείσει να προδώσει τη φίλη της, ώστε να του τα δώσει. Όμως, η φιλοδοξία του δεν σταματά εκεί: θέλει να επέμβει στην πραγματικότητα και να διαμορφώσει τις εξελίξεις – όχι μόνο να τις καταγράψει. Έτσι, περνά από τη θέση του «παρατηρητή» στη θέση του «σκηνοθέτη» της ζωής. Πρόκειται για έναν ρόλο που φλερτάρει με την ηθική αμφισημία και τον μεταμοντέρνο σχολιασμό της τέχνης.

Advertising

Με μία κραυγή – Η σιωπηλή οδύσσεια της ενηλικίωσης

[Αλεξανδρής Δημήτρης Βολιώτη]
Πηγή εικόνας: www.imdb.com
Ο Δημήτρης το 1995 είναι πρωταγωνιστής στην ταινία «Με μία κραυγή». Σε αυτή την ταινία, λοιπόν, ενσαρκώνει τον Ηλία που με την αδελφή του τη Ζωή περνούν τα παιδικά τους χρόνια στην Ελευσίνα, χωρίς να έχουν καμία επίβλεψη. Όταν, φτάνουν στην ηλικία των δέκα χωρίζουν και πηγαίνουν σε ορφανοτροφεία και σωφρονιστικά ιδρύματα. Εν τω μεταξύ, η Ζωή γνωρίζει τον έρωτα με έναν άντρα που αμέσως μετά φεύγει. Τα δύο αδέλφια, όμως, πηγαίνοντας στην κηδεία της μητέρας τους ανταμώνουν ξανά. Παίρνουν την απόφαση, λοιπόν, να φύγουν κρυφά από τα ιδρύματα. Η Ζωή, όμως, αφήνει ξανά τον Ηλία για να πάει στην Αθήνα να βρει τον αγαπημένο της. Ο Ηλίας, όμως, δε σταμάτησε να ψάχνει τη Ζωή. Όχι μόνο ο Ηλίας, αλλά και η Ζωή διανύουν τη δική τους πορεία μύησης και δοκιμασίας. Στο τέλος, τους περιμένει μία αποκάλυψη.

Δημήτρης Αλεξανδρής – Ρόλοι καρδιάς και συνείδησης – Κινηματογράφος στα τέλη των ’90s

[Αλεξανδρής Φέστα]
Πηγή εικόνας: greek-movies.com
Το 1997, ο Δημήτρης Αλεξανδρής πρωταγωνιστεί στην ταινία Πες πως μ’ αγαπάς. Ερμηνεύει έναν άντρα που επιστρέφει στη ζωή της καθηγήτριάς του, με την οποία υπήρξε ερωτευμένος από τα σχολικά του χρόνια. Η επανεμφάνισή του πυροδοτεί μια αναμέτρηση με το παρελθόν, αλλά και μια αναγέννηση του ερωτικού αισθήματος μέσα σε εκείνη. Ο ρόλος ισορροπεί ανάμεσα στη νοσταλγία και τη δεύτερη ευκαιρία, ενώ η ερμηνεία του Αλεξανδρή φέρει μία ήσυχη ένταση. Η ταινία σκηνοθετήθηκε από την Κωστούλα Τωμαδάκη, σε σενάριο των Αλέξανδρου Κακαβά, Λένας Μακρή και της ίδιας.

Διαβάστε επίσης  Φραγκίσκος Φερδινάνδος: Η δολοφονία του και οι ολέθριες συνέπειες της
[Αλεξανδρής Χάλαρης]
Πηγή εικόνας: www.offlinepost.gr

Δύο χρόνια αργότερα, το 1999, ο Αλεξανδρής ενσαρκώνει έναν νέο δάσκαλο στην ταινία Το καναρινί ποδήλατο, σε μια από τις πιο αγαπημένες παιδαγωγικές ταινίες του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου. Ο χαρακτήρας του –ιδεαλιστής, ειλικρινής και ανθρώπινος– έρχεται αντιμέτωπος με τα παγιωμένα στερεότυπα του σχολικού συστήματος. Αναγνωρίζει από την πρώτη στιγμή τη δυσκολία ένταξης του Λευτέρη, ενός παιδιού με εσωστρέφεια αλλά και ξεχωριστές δεξιότητες, όπως το ότι κατασκεύασε μόνος του το ποδήλατό του.

Ο δάσκαλος δεν αρκείται στον ρόλο του παρατηρητή. Συγκρούεται με συναδέλφους, με τη διεύθυνση και ακόμη και με τους γονείς του μαθητή, διεκδικώντας μια εκπαιδευτική διαδικασία βασισμένη στην αποδοχή και την κατανόηση. Ο ρόλος του Αλεξανδρή εδώ αποκτά διαστάσεις κοινωνικής συνείδησης και ηθικού ρεαλισμού – μια ερμηνεία γήινη, χωρίς εξιδανικεύσεις, που επικοινωνεί απευθείας με τον θεατή.

Advertising

Τηλεοπτικές διαδρομές – Από το έγκλημα στην τρυφερότητα (1994–2004)

Το τηλεοπτικό ντεμπούτο του Δημήτρη Αλεξανδρή το 1994 συνδέθηκε με τη σειρά Ανατομία ενός εγκλήματος. Στο επεισόδιο αυτό, ερμηνεύει τον Τζίμη, έναν νέο που διαπράττει ένα έγκλημα πριν καν προλάβει να κατανοήσει τι σημαίνει ζωή, ευθύνη και συνέπεια. Ο χαρακτήρας του δεν είναι εγκληματίας «κατά συνείδηση»· το έγκλημα συμβαίνει ως αποτέλεσμα μιας τυχαίας συνάντησης με το θύμα, αποκαλύπτοντας περισσότερο τη σκληρή κοινωνική του πραγματικότητα παρά μια έμφυτη βία. Η ερμηνεία του Αλεξανδρή δίνει βάθος και ψυχολογική ένταση σε έναν ρόλο με κοινωνική και ηθική φόρτιση.

Δημήτρης Αλεξανδρής
Πηγή εικόνας: www.antenna.gr

Το 2000, πρωταγωνιστεί στη σειρά Δούρειος Ίππος, στον ρόλο του Παύλου – τραγουδιστή ενός ροκ συγκροτήματος. Ο Παύλος ζει και δημιουργεί μέσα στην ατμόσφαιρα των αρχών της νέας χιλιετίας, προσπαθώντας να ισορροπήσει ανάμεσα στα όνειρά του και την ωμή ελληνική πραγματικότητα. Σε μια περιοδεία, γνωρίζει τη Μαριάννα, μια λαϊκή τραγουδίστρια που εμφανίζεται σε νυχτερινά κέντρα της επαρχίας. Ανάμεσά τους γεννιέται ένας έρωτας κόντρα στα στερεότυπα και τις μουσικές τους διαφορές – ένα δραματικό πορτρέτο δύο διαφορετικών κόσμων που έλκονται.

Το 2004, ο Δημήτρης επιστρέφει με έναν ακόμη πιο συναισθηματικό ρόλο στη σειρά Στο φως του φεγγαριού. Υποδύεται τον Μηνά, έναν άνδρα που βλέπει τη ζωή του να αλλάζει όταν η σύζυγός του Μαρία αποφασίζει να γίνει παρένθετη μητέρα για χάρη της φίλης της, Στέλλας. Παρά τις αρχικές του ενστάσεις, ο Μηνάς τελικά συναινεί, όμως το ζευγάρι δεν είναι προετοιμασμένο για τις ανατροπές που θα ακολουθήσουν. Ένα δράμα για τα όρια της αγάπης, της φιλίας και της αντοχής της οικογένειας.

Δημήτρης Αλεξανδρής – Τηλεοπτική ωριμότητα – Από τον εγκληματολόγο στον ταγματάρχη (2007–2023)

[Αλεξανδρής Λαμπροπούλου]
Πηγή εικόνας: www.retrodb.gr
Το 2007, ο Δημήτρης Αλεξανδρής εμφανίζεται στη δραματική σειρά Ίχνη, ερμηνεύοντας έναν από τους πέντε βασικούς χαρακτήρες της ειδικής ερευνητικής ομάδας του Εγκληματολογικού. Η σειρά εστιάζει σε εξειδικευμένους επιστήμονες –εγκληματολόγους, αναλυτές DNA, ειδικούς σήμανσης και ψυχολογικών προφίλ– οι οποίοι καλούνται να εξιχνιάσουν περίπλοκες υποθέσεις βασισμένοι στα ίχνη που άφησε πίσω του ο δράστης. Η ομάδα προσεγγίζει τον τόπο του εγκλήματος με επιστημονική ακρίβεια αλλά και με φαντασία, προσπαθώντας να συνθέσει το παζλ της αλήθειας, καθώς –όπως επισημαίνεται– «όσο προσεκτικός και να είναι ο δολοφόνος, πάντα θα αφήσει πίσω του ίχνη».

Advertising

Δημήτρης Αλεξανδρής
Πηγή εικόνας: www.protothema.gr

Δεκαέξι χρόνια μετά, το 2023, ο Δημήτρης Αλεξανδρής επιστρέφει δυναμικά στη μικρή οθόνη με έναν ρόλο εξίσου απαιτητικό αλλά τελείως διαφορετικό. Πρωταγωνιστεί στη σειρά Το προξενιό της Ιουλίας, ενσαρκώνοντας τον Στασινόπουλο, διοικητή της Χωροφυλακής Λάρισας και Ταγματάρχη. Ο χαρακτήρας του είναι ένας άνθρωπος του καθήκοντος, με έντονο αίσθημα ευθύνης, πειθαρχημένος, σοβαρός, με κύρος και εξουσία την οποία, όμως, δεν έχει ποτέ καταχραστεί. Μέσα σε ένα κοινωνικό και ιστορικό πλαίσιο γεμάτο εντάσεις, ο Στασινόπουλος λειτουργεί ως σταθερό σημείο αναφοράς, συμβολίζοντας το ηθικό βάρος της εξουσίας όταν αυτή ασκείται με αξιοπρέπεια.

Βραβεία και Διακρίσεις – Η αναγνώριση ενός απαιτητικού ηθοποιού

Ο Δημήτρης Αλεξανδρής έχει τιμηθεί με σημαντικά βραβεία για τις ερμηνείες του στον κινηματογράφο και στο θέατρο, αποδεικνύοντας την καλλιτεχνική του συνέπεια και την υποκριτική του εμβέλεια.

Διαβάστε επίσης  Ο Αντισυμβατικός Pedro Almodóvar

Το 1995 βραβεύεται με το Βραβείο Α΄ Ανδρικού Ρόλου στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για την καθηλωτική ερμηνεία του στην ταινία Με μια κραυγή. Την επόμενη χρονιά, το 1996, του απονέμεται το Κρατικό Βραβείο Α΄ Ανδρικού Ρόλου, επιβεβαιώνοντας την επίδραση της ερμηνείας του στο ευρύτερο κινηματογραφικό κοινό.

Το 1999 επανέρχεται δυναμικά, κερδίζοντας εκ νέου το Βραβείο Α΄ Ανδρικού Ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την ερμηνεία του στην ταινία Το καναρινί ποδήλατο. Η διεθνής αναγνώριση έρχεται έναν χρόνο αργότερα, το 2000, όταν αποσπά το ίδιο βραβείο στο Διεθνές Φεστιβάλ του Χαιντεραμπάντ, διευρύνοντας την εμβέλειά του εκτός ελληνικών συνόρων.

Advertising

Το 2013, η ερμηνεία του στην παράσταση Κράμερ εναντίον Κράμερ του χαρίζει το Βραβείο Μάνος Κατράκης, μια τιμητική διάκριση που φέρει το όνομα ενός από τους σημαντικότερους Έλληνες ηθοποιούς, επισφραγίζοντας τη θεατρική ωριμότητα του Δημήτρη Αλεξανδρή.

Γάμος και πατρότητα – Η προσωπική ζωή του Δημήτρη Αλεξανδρή

[Αλεξανδρής Αλεξανδρή]
Πηγή εικόνας: www.espressonews.gr
Ο Δημήτρης Αλεξανδρής είναι παντρεμένος με τη Νατάσσα εδώ και 35 χρόνια. Μαζί έχουν δημιουργήσει μία οικογένεια με δύο παιδιά: έναν γιο, που γεννήθηκε το 2003, και μία κόρη, που ήρθε στη ζωή τους το 2006.

[Αλεξανδρής παιδιά]
Πηγή εικόνας: www.tlife.gr

Σε συνεντεύξεις του έχει μιλήσει με βαθιά συγκίνηση και τρυφερότητα για την πατρότητα και την επίδραση των παιδιών του στη ζωή του. Όπως έχει πει:
«Ο μεγάλος σπουδάζει στο Πολυτεχνείο στη Σύρο και χαίρομαι πάρα πολύ που σπουδάζει αυτό που θα κάνει. Θέλει να σπουδάσει ρομποτική. Όταν ήρθε στον κόσμο ο γιος μου, περνούσα μία πολύ δύσκολη φάση στη ζωή μου. Πολλές ισορροπίες που είχα μέχρι εκείνη τη στιγμή τις έχασα. Ο γιος μου ήρθε για να βοηθήσει εμένα, παρά εγώ αυτόν. Έκανα το γιο μου στα 33. Είναι από τις στιγμές που νιώθεις ότι η ζωή παίζει ένα παράξενο παιχνίδι. Γιατί, το παιδί μου ήρθε στον κόσμο την ίδια ημέρα με εμένα».

Για την κόρη του έχει αναφέρει με συγκίνηση και θαυμασμό:
«Η κόρη μου είναι νεράιδα. Μιλάει στα ζώα. Είναι σπάνιο πλάσμα. Η ευχή μου είναι να γίνει σκηνοθέτης».

Advertising

Η οικογένεια, όπως αποκαλύπτει μέσα από τα λόγια του, αποτελεί έναν πυρήνα ισορροπίας, έμπνευσης και συναισθηματικής ωρίμανσης για τον ίδιο.


Πηγές (28/1/2025)

  • Δημήτρης Αλεξανδρής – Βικιπαίδεια (el.wikipedia.org) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Αλεξανδρής Δημήτρης (www.onlytheater.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Δημήτρης Αλεξανδρής – Το βιογραφικό, η ηλικία, οι σπουδές και τα επαγγελματικά του βήματα (debater.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Δημήτρης Αλεξανδρής: Ο «Ευθύμης» από τον Σασμό αποκαλύπτεται – «Με μπερδεύουν με το Γιάννη Κότσιρα» (www.iefimerida.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Δημήτρης Αλεξανδρής: Η κούκλα σύζυγός του και τα πασίγνωστα αδέρφια του (www.star.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Οδυσσεβάχ: Η ιστορία ενός ταξιδιού και όχι μόνο … (blogs.sch.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Μια Ηλέκτρα «στις ερημιές του νου» (www.tanea.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Ορέστης – Βικιπαίδεια (el.wikipedia.org) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Category Archives: Θάρρος ή Αλήθεια; (theatreworld.wordpress.com) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • «Πήρε τη ζωή της στα χέρια της»: Το σενάριό σου, η ζωή μου! (www.monopoli.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Με μια κραυγή (www.filmfestival.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Πες πως μ’ αγαπάς (www.athinorama.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Πες πως μ’ αγαπάς (www.imdb.com) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • «Το καναρινί ποδήλατο» (1999): Μια ταινία για δασκάλους και μαθητές όλων των ηλικιών! (www.offlinepost.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Δημήτρης Αλεξανδρής: Αυτή είναι η σύζυγος του ηθοποιού (www.espressonews.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Δημήτρης Αλεξανδρής: «Ο γιος μου γεννήθηκε για να με βοηθήσει σε μια πολύ δύσκολη περίοδο» (www.okmag.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Ανατομία ενός εγκλήματος «Sorry» Τζίμη … (www.retrodb.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Δούρειος Ίππος (www.themoviedb.org) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Sto fos tou fengarioy (www.rizospastis.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Ίχνη (www.retrodb.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Το προξενιό της Ιουλίας – Δημήτρης Αλεξανδρής: «Ο Στασινόπουλος έχει βαθιά αίσθηση δικαίου» (www.protothema.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Δημήτρης Αλεξανδρής: «Η γυναίκα μου θεωρεί ότι δεν είμαι καλός ηθοποιός» (www.protothema.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Οδυσσεβάχ (dipetheioannina.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • «Θάρρος ή αλήθεια;» στο θέατρο ΑΜΙΡΑΛ (www.tempo.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.
  • Με μια κραυγή (www.imdb.com) / Τελευταία πρόσβαση: 28/1/2025.

Πηγές: 29/1/2025

  • Πες πως μ’ αγαπάς (greek-movies.com) / Τελευταία πρόσβαση: 29/1/2025.
  • Δούρειος Ίππος (www.antenna.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 29/1/2025.
  • Στο φως του φεγγαριού (www.retrodb.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 29/1/2025.
  • Διάσημες παρουσίες στην πρεμιέρα της παράστασης «Θησέας & Αριάδνη στο Νησί των Ταύρων»! (www.tlife.gr) / Τελευταία πρόσβαση: 29/1/2025.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Πώς και πότε προέκυψαν τα είδη κινηματογράφου;

Έχεις κάτσει ποτέ μπροστά στην οθόνη, έτοιμη να βάλεις μια
Κάστρο Ντίσνεϊ

Κάστρο Νοϊσβανστάιν: Το παραμυθένιο παλάτι που ενέπνευσε την Ντίσνεϊ

Όλοι έχουμε μεγαλώσει βλέποντας το «μαγικό» παλάτι της Ντίσνεϊ στους