To Shadow of War και το πλήγμα ( ; ) των χακς

30 Οκτωβρίου 2017

Η δουλειά που έγινε για την κυκλοφορία του ολοκαίνουργιου  παιχνιδιού Shadow of War, το οποίο κυκλοφόρησε πριν λίγα εικοσιτετράωρα, ήταν αρκετά μεγάλη έτσι ώστε να ικανοποιήσει στο μέγιστο τους φαν του, φαίνεται όμως πως είχε ορισμένα κενά, τα οποία έπληξαν σε μεγάλο βαθμό την εταιρία παραγωγής.

Shadow of War

To κενό στο οποίο προαναφέρθηκα είναι ότι χρειάστηκε λιγότερο από 24 ώρες για να κυκλοφορήσει το crack για το Shadow of War. Η εταιρία παραγωγής του εν λόγω παιχνιδιού, η Warner Bros, εμπιστεύτηκε την προστασία του στην αυστριακή εταιρία Denuvo. H Warner Bros μάλλον δεν φάνηκε πολύ διαβασμένη για τη συγκεκριμένη υπόθεση, καθώς η Denuvo είχε “υπό την προστασία” της και το Resident Evil 7. To αποτέλεσμα; Το game χακαρίστηκε μέσα σε μια εβδομάδα από την κυκλοφορία του.

Το μόνο σίγουρο είναι πως το λογισμικό που χρησιμοποιεί η Denuvo για την προστασία των παιχνιδιών από τους χάκερς είναι μάλλον αστείο, καθώς φαίνεται πως αποτελεί παιχνιδάκι για τους «πειρατές» η κυκλοφορία του crack. Ανάλογο περιστατικό είναι και η κυκλοφορία ενός crack για το Total War: Warhammer 2 μέσα σε χρόνο ρεκόρ. Μπάτε σκύλοι αλέστε που λένε..

Advertising

Advertisements
Ad 14

Shadow of War

Το ειρωνικό στοιχείο της υπόθεσης είναι πως η Denuvo, πριν ένα χρόνο ισχυριζόταν ότι το λογισμικό της για την προστασία των παιχνιδιών από τους χακερς, είναι τόσο δυνατό ώστε ανάγκαζε τις εταιρίες να κυκλοφορήσουν τα παιχνίδια τους μόνο σε PC, καθώς υποτίθεται πως ήταν πολύ δύσκολο να προσπελαστούν. 

Πάντως, αυτό μπορεί να γίνει ένα καλό μάθημα για τις εταιρίες έκδοσης των games. Μπορεί από τη μια μεριά να θεωρούν πως έχουν δίκιο, για το γεγονός ότι χάνουν αρκετά εκατομμύρια λόγω των χακερς και για τις αμέτρητες ώρες δουλειάς για την ικανοποίηση του κοινού, όμως πρέπει να σταματήσουν να βλέπουν τον κόσμο ως μηχανή παραγωγής χρημάτων και δεν αναφέρομαι μόνο στην τιμή των παιχνιδιών, αλλά και στο εσωτερικό τους (βλ τα loot boxes του Shadow of War).

Απόφοιτος τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης και προπτυχιακός φοιτητής στο μεταπτυχιακό τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. Μ' αρέσει να ταξιδεύω στην ιστορία με όλους τους διαθέσιμους τρόπους(βιβλία, ντοκιμαντέρ, ταινίες ακόμα και να γράφω για αυτή) ενώ τα games και τα βιβλία επίσης γεμίζουν το χρόνο μου!

Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

Η μεταθανάτια ζωή των Massively Multiplayer Online Games (MMO)

Massively Multiplayer Online Games (MMO): Η πόλις εάλω Οι «κρυφοί» κόσμοι των MMO (Massively Multiplayer…

Gaming

Gamescom 2025 όσα έγιναν και παραπάνω

Η Gamescom ολοκληρώθηκε και για φέτος στις 24 Αυγούστου. Άλλη μια χρονιά που βλέπουμε το…

Gaming

Gaming χωρίς όρια: Alternate Reality Games (ARGs)

ARGs: Τα παιχνίδια που θολώνουν τα όρια Τα Alternate Reality Games (ARGs) ήρθαν για να…

Gaming

Το μεγάλο στοίχημα της Σαουδικής Αραβίας για τα Esports

Πώς το Ριάντ χτίζει αρένες Η Σαουδική Αραβία δεν μένει απλώς στις κερκίδες· αναμορφώνει το…

Gaming

Το Y2K όπως το βλεπουμε στο Emily is away

  Πολλοί μιλάνε τελευταία για την επανεμφάνιση της αισθητικής του Y2K. Μπορεί να ξεκίνησε από…

Gaming

Metro Exodus: Ο Επίλογος Μιας Τριλογίας που Σημάδεψε το Gaming

Η σειρά Metro μάς ταξίδεψε βαθιά στα υπόγεια του μεταποκαλυπτικού Μόσχας, μέσα από το βαθύ…

Gaming

Metro Last Light: Το Φώς στα τούνελ της Μόσχας

  Το Metro Last Light είναι ένα μεταποκαλυπτικό first-person shooter παιχνίδι που κυκλοφόρησε το 2013…