Με τη κυκλοφορία του Detroit Become Human να είναι μια ανάσα μακριά, πήραμε στα χέρια μας ένα πρώτο demo. Τι μαθαίνουμε από αυτό το πρώτο demo λοιπόν; Άξιζε την αναμονή; Ας το δούμε. Θα υπάρχουν SPOILERS, οπότε όσοι δε το έχετε παίξει, έχετε προειδοποιηθεί.
Το story που μας δίνει το συγκεκριμένο demo του Detroit Become Human είναι πως ένα ανδροϊδές, ο Daniel, επαναστάτησε εναντίον της ιδιοκτήτριας οικογένειας του, οπότε εσύ ως παίκτης αναλαμβάνεις το ρόλο του επίσης ανδροϊδούς Connor, ο οποίος έχει σταλεί ως διαπραγματευτής-ερευνητής, με σκοπό την επίλυση της γενικότερης κατάστασης. Και ποιά είναι η κατάσταση; Ο πατέρας της οικογένειας παρήγγειλε ένα νέο ανδροϊδές για να αντικαταστήσει τον Daniel, και όταν ο Daniel το έμαθε αυτό, πήρε ένα όπλο, σκότωσε το πατέρα και κρατάει πλέον τη κόρη όμηρο, απειλώντας ότι θα τη πετάξει από το μπαλκόνι.
Το gameplay στο Detroit Become Human σε αρκετά σημεία μου θύμισε το L.A. Noire, διότι γυρνάς μέσα στο χώρο, και κρατώντας πατημένο το R2 σου δείχνει στοιχεία με τα οποία μπορείς να αλληλεπιδράσεις. Ο τρόπος αυτής της αλληλεπίδρασης είναι απόλυτα διαδραστικός, καθότι δημιουργείται μια ολογραφική απεικόνιση του συμβάντος που εξετάζεις (για παράδειγμα ο Daniel να πυροβολεί το πατέρα), και έχοντας πλήρη έλεγχο της κάμερας μπορείς να τη στρέψεις σε 360 μοίρες, ώστε να βρεις στοιχεία που είναι απαραίτητα για πάρεις τη πιο σωστή απόφαση. Και όταν έρχεται η ώρα να αντιμετωπίσεις τον Daniel, μπορεί να γίνει με πληθώρα διαφορετικών τρόπων, οι οποίοι δημιουργούν και διαφορετικό αποτέλεσμα, οπότε σε προδιαθέτει να το παίξεις ξανά και ξανά με σκοπό να δεις κάθε πιθανό τρόπο που μπορεί να τελειώσει η ιστορία. Μπορείς δηλαδή να πυροβολήσεις τον Daniel, να το φερθείς φιλικά, να του πεις την αλήθεια, να τον ξεγελάσεις, τα πάντα είναι πιθανά.
Τα γραφικά, για εμένα προσωπικά θα πρέπει να είναι από τα καλύτερα που έχω δει στο PS4, (εννοείται μετά το God of War), τα animations των προσώπων είναι παραδειγματικά και διαγράφεται επάνω τους ένα τεράστιο φάσμα συναισθημάτων, ανάλογα με το τρόπο που θα παίξεις, περνάς από τα cinematics στο gameplay χωρίς να καταλαβαίνεις καν πότε τελειώνει το ένα και πότε αρχίζει το άλλο, και γενικότερα κάθε λεπτομέρεια είναι τόσο προσεγμένη που αγγίζει τα όρια πλήρους διαδραστικής ταινίας.
Τέλος, ας πω λίγο σύντομα για τη μουσική του Detroit Become Human. Είναι μόνο demo μέχρι τη στιγμή συγγραφής, οπότε δε μπορώ να έχω πλήρη εικόνα, αλλά από το λίγο που άκουσε θα πω πως ενώ είναι ταιριαστή, εμένα προσωπικά δε μου άρεσε και τόσο. Είναι σε ένα γενικότερο στυλ ambient και ηλεκτρονικής μουσικής, που σου δίνει την αίσθηση της αγωνίας σε αρκετά σημεία και το αναγνωρίζω αυτό, αλλά δε τη θεωρώ ως αξιοσημείωτη. Θα περιμένω να ακούσω το full soundtrack ώστε να κρίνω καλύτερα.
Συνοψίζοντας, το demo είναι δωρεάν, το παιχνίδι μοιάζει για ένα από τα καλύτερα που ίσως βγούν μέσα στο 2018, οπότε δεν υπάρχει λόγος να μη το κατεβάσετε από το PS Store για να κρίνεται και μόνοι σας, και είμαι σίγουρος ότι θα σας πείσει να το αγοράσετε.