Τα τελευταία περίπου 10 χρόνια έχει παρατηρηθεί μια μεγάλη μείωση των ελληνικών σειρών. Σημάδια της κρίσης, θα πει κάποιος, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Υπάρχει και κάτι άλλο. Αν το δούμε αναλυτικά οι ελληνικές σειρές των τελευταίων χρόνων ακολουθούν μια συγκεκριμένη συνταγή: αυτήν της εύπεπτης οικογενειακής κωμωδίας, που – αν τις αποδομήσει κάποιος – είναι περίπου όλες το ίδιο και που δεν παίρνουν ευκαιρίες από τα εκάστοτε κανάλια και στα πρώτα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης κόβονται. Έτσι, μάλλον, οι εταιρείες παραγωγής δεν τολμούν να δημιουργήσουν μια σειρά μεγάλης και προσεγμένης παραγωγής, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Ο κόσμος, επίσης, έχει καταφύγει και στις ξένες σειρές μέσω του διαδικτύου και μάλλον και αυτό αποτελεί μια αιτία μείωσης της τηλεθέασης, άρα και κατά συνέπεια της παραγωγής στις ελληνικές σειρές. Εδώ να πούμε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτού του είδους τις σειρές, απλά δεν υπάρχει αυτό το κάτι, το διαφορετικό, που υπήρχε κάποτε.
Όμως, φέτος κάτι δείχνει πως το τοπίο αλλάζει. Ο κόσμος δείχνει περισσότερη εμπιστοσύνη στις ελληνικές σειρές, όπως και τα κανάλια και οι εταιρείες παραγωγής. Οι μεγάλες και προσεγμένες ελληνικές παραγωγές επιπέδου ‘‘Νησιού’’ επιστρέφουν.

Το πρώτο μεγάλο βήμα το έκανε η δημόσια τηλεόραση με την τηλεοπτική μεταφορά του μυθιστορήματος του Στρατή Μυριβήλη “Η ζωή εν τάφω”, η οποία αν και δεν κάνει μεγάλα νούμερα τηλεθέασης, αποτελεί μια πολύ προσεγμένη παραγωγή, που μεταφέρει τον θεατή στις αρχές του 20ου αιώνα. Η σειρά αυτή άνοιξε τον δρόμο και για άλλες τέτοιες παραγωγές. Σε στάδιο παραγωγής βρίσκεται και η συνέχεια της ταινίας “Έτερος εγώ”, η οποία θα είναι μια σειρά 8 επεισοδίων και θα προβληθεί από τη συνδρομητική τηλεόραση της Cosmote. Σύμφωνα, μάλιστα, με πηγές, θα γυριστεί ακριβώς όπως γυρίστηκε η ταινία. Αν κρίνουμε δηλαδή από την ταινία “Έτερος εγώ” και την επιτυχία της, η σειρά “Έτερος εγώ- Χαμένες ψυχές”, η οποία αποτελεί φυσική συνέχεια της ταινίας αναμένεται να έχει ανάλογη επιτυχία. Αναμένουμε λοιπόν με την άφιξή της, την επιστροφή και άλλων μεγάλων και προσεγμένων παραγωγών.
