Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Τα eSports αντεπιτίθονται

31 Μαρτίου 2020

 

eSports COvid-19
πηγή εικόνας:estnn.com

Το ξέσπασμα της επιδημίας του Covid-19 έχει ωθήσει τις οικονομίες σε όλο τον κόσμο σε μια βαθιά τάφρο.
Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επιβιώσουν σε αυτή την δύσκολη κατάσταση ενώ οι κυβερνήσεις καταβάλλουν
κάθε δυνατή προσπάθεια για να περιορίσουν τη μόλυνση.Έτσι οι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται
σχεδόν όλη την μέρα στο σπίτι τους για να αποφύγουν τα πλήθη και να προστατεύσουν τον εαυτό τους 
και τους γύρω τους.Αυτό έχει ως συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων των digital games αλλά και την ένταξη 
περισσότερων ατόμων στα παιχνίδια αυτά.
Στα digital games, όπως δημοσίευσε η Superdata για τον μήνα Φεβρουάριο,δεν παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση 
των εσόδων σε Ευρώπη και ΗΠΑ λόγω του νέου κορονοϊού. Όμως αυτό δεν ισχύει για την Ιαπωνία όπου τα έσοδα
των ψηφιακών τίτλων τριπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μήνα (από 24.8 εκ. δολάρια τον Γενάρη σε 78 εκ. δολάρια 
τον Φεβρουάριο).O Covid-19 άρχισε να "σαρώνει" την Ευρώπη από τις αρχές Μαρτίου, επομένως τα στοιχεία
για το μήνα που διανύουμε θα μας δείξουν πόσο πραγματικά επηρέασε τις πωλήσεις παιχνιδιών ο κορονοϊός.
Για τον μήνα Φεβρουάριο τα συνολικά έσοδα των digital games ήταν 9.2 δισεκατομμύρια δολάρια, 4% πάνω σε 
σχέση με πέρσι. Ρεκόρ εσόδων για το "Counter-Strike: Global Offensive" που έφτασε τα 24 εκατομμύρια δολάρια 
για πρώτη φορά στην 8ετή πορεία του.
πηγή εικόνας: SuperData

Όσον αφορά τα eSports γνωρίζουν μοναδική ανάπτυξη σήμερα στις μέρες του Covid-19, καθώς οι παίκτες μπορούν να αγωνιστούν στα διάφορα παιχνίδια από το σπίτι τους με αποτέλεσμα όλη η βιομηχανία των eSports να γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη.Δεν είναι τυχαίο ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2020 στην Ιαπωνία αναβλήθηκαν για ένα χρόνο ενώ οι αγώνες στα eSports συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον, επηρεάστηκαν μόνο τα μεγάλα παγκόσμια τουρνουά τα οποία μεταφέρθηκαν για το καλοκαίρι, όπως για παράδειγμα το MSI2020 του League of Legends.Ταυτόχρονα όλα τα eSports πρωταθλήματα συνεχίζονται κανονικά από τα gaming houses των ομάδων(League of legends,Csgo,Fortnite κτλπ).Αυτό έχει οδηγήσει τον κόσμο να παρακολουθεί περισσότερο αυτά τα πρωταθλήματα διότι είναι τα μόνα events που συμβαίνουν στο κόσμο αυτή την στιγμή και παρατηρούμε στις πλατφόρμες θέασης όπως το twitch,το youtube,το mixer κτλπ τεράστιες αυξήσεις επισκεπτών σε σύγκριση με άλλες χρονιές και περιόδους.

 

Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

Xenoblade Chronicles 3: Το τέλος μίας Αιώνιας τριλογίας

Το Xenoblade Chronicles 3 ολοκληρώνει τη τριλογία της σειράς Xenoblade Chronicles, όχι μόνο ως ένας…

Gaming

Dying Light The Beast : Game Review

Η σειρά Dying Light έχει αφήσει το στίγμα της στον χώρο των παιχνιδιών τρόμου και…

Gaming

Τα Casual Games αλλάζουν τους κανόνες του Gaming

Τα τελευταία χρόνια, ο κόσμος του gaming αλλάζει ραγδαία. Τα casual games κερδίζουν συνεχώς έδαφος.…

Gaming

Πώς η AI αναβαθμίζει τους NPCs χαρακτήρες;

Αν έχεις παίξει παιχνίδια όπως το Grand Theft Auto ή το Pokemon σίγουρα έχεις συναντήσει…

Gaming

Πώς τα Microtransactions καταστρέφουν το gaming

Εδώ και αρκετά χρόνια, απο την εποχή του Playstation 3, Xbox 360 και την άνοδο…

Gaming

Xenoblade Chronicles X Definitive Edition: Game Review

Η πλοκή του Xenoblade Chronicles X Definitive Edition Το Xenoblade Chronicles X Definitive Edition της…

Gaming

Hades 2: ένα πραγματικά καλό sequel

Ως τώρα το 2025 φαίνεται να είναι «η χρονιά του sequel» μια τάση που παρατηρήσαμε…