Τα eSports αντεπιτίθονται

31 Μαρτίου 2020

 

eSports COvid-19
πηγή εικόνας:estnn.com

     Το ξέσπασμα της επιδημίας του Covid-19 έχει ωθήσει τις οικονομίες σε όλο τον κόσμο σε μια βαθιά τάφρο.
Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επιβιώσουν σε αυτή την δύσκολη κατάσταση ενώ οι κυβερνήσεις καταβάλλουν
κάθε δυνατή προσπάθεια για να περιορίσουν τη μόλυνση.Έτσι οι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται
σχεδόν όλη την μέρα στο σπίτι τους για να αποφύγουν τα πλήθη και να προστατεύσουν τον εαυτό τους 
και τους γύρω τους.Αυτό έχει ως συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων των digital games αλλά και την ένταξη 
περισσότερων ατόμων στα παιχνίδια αυτά.

     Στα digital games, όπως δημοσίευσε η Superdata για τον μήνα Φεβρουάριο,δεν παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση 
των εσόδων σε Ευρώπη και ΗΠΑ λόγω του νέου κορονοϊού. Όμως αυτό δεν ισχύει για την Ιαπωνία όπου τα έσοδα
των ψηφιακών τίτλων τριπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μήνα (από 24.8 εκ. δολάρια τον Γενάρη σε 78 εκ. δολάρια 
τον Φεβρουάριο).O Covid-19 άρχισε να "σαρώνει" την Ευρώπη από τις αρχές Μαρτίου, επομένως τα στοιχεία
για το μήνα που διανύουμε θα μας δείξουν πόσο πραγματικά επηρέασε τις πωλήσεις παιχνιδιών ο κορονοϊός.
Για τον μήνα Φεβρουάριο τα συνολικά έσοδα των digital games ήταν 9.2 δισεκατομμύρια δολάρια, 4% πάνω σε 
σχέση με πέρσι. Ρεκόρ εσόδων για το "Counter-Strike: Global Offensive" που έφτασε τα 24 εκατομμύρια δολάρια 
για πρώτη φορά στην 8ετή πορεία του.
πηγή εικόνας: SuperData

Όσον αφορά τα eSports γνωρίζουν μοναδική ανάπτυξη σήμερα στις μέρες του Covid-19, καθώς οι παίκτες μπορούν να αγωνιστούν στα διάφορα παιχνίδια από το σπίτι τους με αποτέλεσμα όλη η βιομηχανία των eSports να γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη.Δεν είναι τυχαίο ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2020 στην Ιαπωνία αναβλήθηκαν για ένα χρόνο ενώ οι αγώνες στα eSports συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον, επηρεάστηκαν μόνο τα μεγάλα παγκόσμια τουρνουά τα οποία μεταφέρθηκαν για το καλοκαίρι, όπως για παράδειγμα το MSI2020 του League of Legends.Ταυτόχρονα όλα τα eSports πρωταθλήματα συνεχίζονται κανονικά από τα gaming houses των ομάδων(League of legends,Csgo,Fortnite κτλπ).Αυτό έχει οδηγήσει τον κόσμο να παρακολουθεί περισσότερο αυτά τα πρωταθλήματα διότι είναι τα μόνα events που συμβαίνουν στο κόσμο αυτή την στιγμή και παρατηρούμε στις πλατφόρμες θέασης όπως το twitch,το youtube,το mixer κτλπ τεράστιες αυξήσεις επισκεπτών σε σύγκριση με άλλες χρονιές και περιόδους.

 

Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

Οι Gaming κυκλοφορίες του Ιουλίου

Ο Ιούλιος παραδοσιακά θεωρείται “ήσυχος” μήνας για την gaming βιομηχανία. Όμως το 2025 αψηφά αυτή…

Gaming

DiGRA Malta 2025 – Όταν το gaming συναντά την έρευνα

Αυτή την εβδομάδα, η DiGRA (Digital Games Research Association) πραγματοποιεί το ετήσιο παγκόσμιο συνέδριό της…

Gaming

The Bazaar: Game review

  Σε μια εποχή όπου τα card games και τα auto battlers έχουν κατακλίσει την…

Gaming

Nintendo Switch 2:   H  κονσόλα του αύριο

Ξεκίνησαν πριν λίγες βδομάδες οι προπαραγγελίες για την νέα κονσόλα της Nintendo, το Nintendo Switch…

Gaming

Game Awards 2024: Ολες οι υποψηφιότητες

Ξεκίνησε και επισημά η αντιστροφή μέτρηση για τα Game awards 2024 καθώς ανακοινωθήκαν οι υποψήφιοι…

Gaming

Dragon Age The Veilguard και το Character Creation

Dragon Age The Veilguard Το Dragon Age The Veilguard κυκλοφόρησε στις 31 Οκτωβρίου της φετινής…

Gaming

God Of War Ragnarok: Αυτές είναι οι απαιτήσεις συστήματος για PC

Ποιες είναι οι απαιτήσεις συστήματος για το God Of War Ragnarok, που έρχεται τον Σεπτέμβριο…