Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Late Night Specials: After Hours

Στη σειρά άρθρων Late Night Specials εστιάζουμε σε ταινίες ιδανικές για μεταμεσονύχτιες προβολές.

Όλοι μας είχαμε νύχτες μίζερες, εκνευριστικές, φρενήρεις ή απλά παράξενες. Αλλά σε κανέναν από μας -θέλω να πιστεύω- δεν πέθανε η κοπέλα με την οποία θα βγαίναμε και  κανέναν από μας -επίσης θέλω να πιστεύω- δεν άρχισε να τον κυνηγά όλη η γειτονιά νομίζοντας πως είναι διαρρήκτης. Ναι, το μαντέψατε, κάτι τέτοια γίνονται στο After Hours, μια γνωστή-άγνωστη ταινία του Martin Scorsese, τέλεια για μια μεταμεσονύχτια προβολή.

Η Πλοκή

Ο Paul Hackett, μετά από μια ανιαρή μέρα στη δουλειά, βρίσκεται σε ένα καφέ διαβάζοντας Henry Miller. Εκεί θα γνωρίσει μια κοπέλα και θα κανονίσουν έξοδο για το ίδιο βράδυ. Αφού ο άνεμος φυσήξει τα μετρητά που είχε πάνω του, ο Paul θα φτάσει στο διαμέρισμα της κοπέλας, όπου μια γλύπτρια φίλη της φτιάχνει αγάλματα από παπιέ-μασέ. Βλέποντας την περίεργη συμπεριφορά της κοπέλας και ότι το πράγμα δεν τραβάει, ο Paul αποφασίζει να φύγει, μόνο και μόνο για να ακολουθήσει ένας γολγοθάς: θα χάσει το μετρό, θα μάθει πως η κοπέλα αυτοκτόνησε, θα μπλέξει με μια απεγνωσμένη σαραντάρα, θα τον κυνηγήσει όλη η γειτονιά και άλλα πολλά που δεν τα μαρτυρούμε λόγω σπόιλερ.

Η Κριτική

Το After Hours αποτελεί μία από τις υποτιμημένες ταινίες του Scorsese, παρόλα αυτά γνωστή ανάμεσα στους σινεφίλ. Άγνωστη μεν, σκορσεζική δε: γρήγοροι ρυθμοί και διάλογοι και μια ταχύτατη, φρενιτιώδης κάμερα που καταπιάνει την μανία των ηρώων και συμβαδίζει πλήρως με την -εξίσου εξωφρενική- πλοκή. Και έτσι, το After Hours  δίνει μια εγγυημένη διασκέδαση, παρουσιάζοντας μας μια βραδιά γεμάτη σουρεαλιστικά συμβάντα και εκπλήξεις οι οποίες εμποδίζουν έναν τύπο από το να κάνει αυτό τελικά για το οποίο προορίζονται πραγματικά όλοι οι εργένηδες: να γυρίσει σπίτι του δηλαδή και να ηρεμήσει από την νευρωτική αστάθεια του σημερινού μοντέρνου κόσμου.

Παράλληλα, ο Scorsese στο After Hours μάς δίνει μια τέλεια άποψη της νεοϋορκέζικης νύχτας: βρώμικοι δρόμοι, βιαστικοί ταξιτζήδες, μοναχικά καφέ, μπαρ και ρεστοράν ντυμένα με νέον φως, χωμένα κλαμπ, περίεργες μορφές που συναντάς σε μοναχικά διαμερίσματα ή σε σοκάκια κλπ.

Και για κάτι τέτοιους λόγους, μαζί με το γεγονός πως η ταινία εκτυλίσσεται σε μια μόνο νύχτα, το After Hours αποτελεί ένα διασκεδαστικότατο και ευφάνταστο δημιούργημα, μια μαύρη κωμωδία που περνάει αβίαστα από το τραγικό στο κωμικό και τούμπαλιν. Μια ταινία που αντανακλά το ξέφρενο κλίμα των 80s’, μαζί με την υφολογική μαεστρία του Scorsese και τον τρελό ρυθμό της Νέας Υόρκης. Ό,τι καλύτερο για να δείτε μόνος σας το βράδυ με ένα ποτήρι μπέρμπον στο χέρι μετά από ένα αποτυχημένο ραντεβού, ένα χαμένο μετρό ή και τα τρεχάματα που φάγατε από όλη την γειτονιά που σας νόμισε για διαρρήκτες. Συμβαίνουν και στους καλύτερους.

 

 

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

Το Black Phone 2 πιο πολύ κουράζει…παρά τρομάζει

Το The Black Phone 2 μιμείται μάλλον αποτυχημένα τη στοιχειωτική ατμόσφαιρα της πρώτης ταινίας, δοκιμάζοντας…

Κινηματογράφος

5 σκηνές αυτοσχεδιασμού που παρέμειναν στη ταινία

Σινεμά χωρίς σενάριο γίνεται; Όχι ακριβώς, αλλά μερικές φορές οι πιο αξέχαστες στιγμές γεννήθηκαν από…

Κινηματογράφος

3 ελληνικά διαμαντάκια στο TIFF66

Το 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (TIFF66) είχε μια ενέργεια περίεργη, σχεδόν χαοτική. Ήταν μια γιορτή…

Κινηματογράφος

The Panic in Needle Park: Η καταθλιπτική πλευρά της ζωής

Το The Panic in Needle Park είναι μια αμερικανική δραματική ταινία του 1971, σε σκηνοθεσία…

Κινηματογράφος

La Chinoise: Όταν ο Godard συναντά Mao, Brecht και Dostoevsky

Το La Chinoise του Jean-Luc Godard αποτελεί μια από τις πιο αμφιλεγόμενες και απαιτητικές ταινίες…

Κινηματογράφος

38ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου!

Το 38ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου έρχεται δυναμικά στην Αθήνα από 20 έως 26 Νοεμβρίου 2025,…

Κινηματογράφος

Η πιο ανθρώπινη εκδοχή του Frankenstein από τον Guillermo del Toro

Με το Frankenstein ο Guillermo del Toro επιχειρεί κάτι που λίγοι σκηνοθέτες θα τολμούσαν: να…