Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Αθήνα: “Δεσποινίς Τζούλια” στο Από Μηχανής Θέατρο

 

Δεσποινίς Τζούλια

August Strindberg

Η παράσταση Δεσποινίς Τζούλια μετά την επιτυχημένη της πορεία επιστρέφει για 10 μόνο παραστάσεις.

 κοίταξε με! αν με είχες κοιτάξει θα με είχες αγαπήσει…

 Αγία Εταίρα, Σαλώμη Oscar Wilde

Παραμονή της εορτής του Ιωάννη του Βαπτιστή και ο κόσμος στους δρόμους ανταγωνίζεται ποιός θα ανάψει τη μεγαλύτερη φωτιά.

Η Τζούλια με τον Ζαν μέσα στο σπίτι ανάβουν τη δική τους «φωτιά» και έρχονται αντιμέτωποι με το ότι πρέπει να περάσουν από μέσα της. Τα όρια μεταξύ τους λιώνουν, εναλλάσσονται ανάμεσα στη ¨Κάθαρση” και την “‘Ύβρη” και φτάνουν, έστω και στιγμιαία, στην εξίσωση.

Παρακολουθώντας τους περιμένουμε πως η Τζούλια ως μία άλλη Σαλώμη θα ζητήσει την κεφαλή του Ζαν επί πίνακι, αντ΄ αυτού παραδίδει το δικό της κεφάλι στα πόδια του δικού της Ιωάννη που τελικά λυτρώνει μέσα από την θυσία της για να λυτρωθεί και η ίδια. Ταπεινώνεται για να υψωθεί, αρνούμενη να υποταχθεί στις επιταγές μίας κοινωνίας όπου γνωρίζει πως δεν ανήκει.

  Και είπε, όποιος υψώνει τον εαυτό του θα ταπεινωθεί. Και αυτός που ταπεινώνει τον εαυτό του θα υψωθεί

Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο

Η Κριστίν, το τρίτο πρόσωπο του έργου, αποτελεί τη σταθερά, εκπροσωπώντας απόλυτα την μικροαστική τάξη του τότε και του τώρα.

Τρεις άνθρωποι, πρωταγωνιστές της δικής τους «Τραγωδίας» ,ορίζουν τον τρόπο ζωής τους μέσα από αυστηρούς κανόνες και καθορισμένες συμπεριφορές πάντα σε συνάρτηση με την τάξη και το φύλο τους. Οι κοινωνικές συνθήκες και οι προκαταλήψεις, που ακόμα και σήμερα μας εγκλωβίζουν .

πάμε μακριά, σε μιαν άλλη χώρα, εκεί που υπάρχει πραγματική δημοκρατία, εκεί που θα σκύβουν μπροστά μου ακόμα και με τη στολή του υπηρέτη

Δεσποινίς Τζούλια, Αugust Strindberg

Αποσπάσματα από την “Αγία Εταίρα , Σαλώμη” του Oscar Wilde και τα Ευαγγέλια της Βίβλου συναντιούνται με το κείμενο του Strindberg και αναδεικνύουν την “ασφυξία” του ατόμου ως μια διαχρονική και οικουμενική κατάσταση.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση – σκηνοθεσία: Ανδρονίκη Αβδελιώτη
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελεάννα Παναγουλέα
Σκηνικά – κοστούμια: Νικόλαος Μαρμαροτούρης -Ανδρονίκη Αβδελιώτη
Μουσική: Σίσσυ Βλαχογιάννη
Έπαιξαν οι μουσικοί: Μυρσίνη Βεστάκη, Βαρβάρα Τσότρα, Σίσσυ Βλαχογιάννη
Φωτογραφίες – αφίσα – teaser: Ναταλία Β.
Τρέιλερ: Ελένη Κορακάκη
Παίζουν: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Λάζαρος Βαρτάνης, Ελεάννα Παναγουλέα

Διάρκεια παράστασης: 90΄

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Από 08/11/2017 Έως 13/01/2018

Πρεμιέρα: Τετάρτη, 8 Νοεμβρίου

Eισιτήρια: Γενική είσοδος 10€ / μειωμένο (Φοιτητικό, ατέλεια, ανέργων) 7€

Τοποθεσία: Από Μηχανής Θέατρο, Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο

Πληροφορίες / Κρατήσεις: Τηλ. κρατήσεων: 210- 5232097 / 6942419151

Προπώληση: Viva.gr

Φιλόλογος που αγαπά τα βιβλία (προφανές!), τη μουσική και τα ταξίδια. Αυτό συμβαίνει γιατί και τα τρία έχουν τη δυνατότητα να την μεταφέρουν κυριολεκτικά και μεταφορικά σε νέους κόσμους. "Κυνηγάει" τις θεατρικές παραστάσεις και προσπαθεί να πηγαίνει σε όσο περισσότερες γίνεται.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…