Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

CORONET : «ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ» – Τελευταίες παραστάσεις μέχρι το Σάββατο 28 Ιανουαρίου

CORONET : «ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ» – Τελευταίες παραστάσεις μέχρι το Σάββατο 28 Ιανουαρίου

CORONET

Φρύνης 11 και Υμηττού, Παγκράτι

τηλέφωνα : 210 – 7012123 και 210 – 7012511

www.coronet.gr

«ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ»

του Δημήτρη Αλεξίου

Κωμωδία

 

 

Τελευταίες παραστάσεις μέχρι το Σάββατο 28 Ιανουαρίου

 Οι παραστάσεις της ανατρεπτικής κωμωδίας «ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ» ολοκληρώνονται το Σάββατο 28 Ιανουαρίου στο θέατρο CORONET.

Εννέα νέοι και ταλαντούχοι ηθοποιοί ξετυλίγουν επί σκηνής μία ξεκαρδιστική κωμωδία που μιλάει για το θέατρο μέσα στο θέατρο.

Υπόθεση: Ο θίασος σε κάποιο αθηναϊκό θέατρο ετοιμάζεται για την αποψινή πρεμιέρα της παράστασης «Κίτρινα τριαντάφυλλα» . Το “ετοιμάζεται” βέβαια είναι σχήμα λόγου, αφού τίποτα δε φαίνεται να πηγαίνει καλά. Τα σκηνικά δεν είναι έτοιμα, ένας ηθοποιός είναι στη φυλακή, ένας άλλος πάσχει από αμνησία, η καινούργια στάρλετ είναι χαζή  και ατάλαντη, συμβαίνουν διαρκώς ατυχήματα και το βοηθητικό προσωπικό του θεάτρου περνάει μία δολοφονική κρίση ζήλιας. Ο σκηνοθέτης που βρίσκεται στα πρόθυρα του εγκεφαλικού θέλει να αναβάλλει την πρεμιέρα, αλλά ο συγγραφέας του έργου που είναι και θιασάρχης και παραγωγός του, αρνείται εξαιτίας ενός συμβολαίου που θα του στοιχίσει πολύ. Επομένως η παράσταση θα πραγματοποιηθεί και μάλιστα sold out και με παρόντα τον μεγαλύτερο κριτικό θεάτρου της χώρας. Πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν τα πράγματα; Στο θέατρο, πολύ!

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Γιώργος Κρασαδάκης

Σκηνικά: Δέσποινα Βολίδη

Κουστούμια: Δέσποινα Κολοκοτσά

Φωτισμοί: Νίκος Κουιτζίου

Στίχοι-μουσική: Δημήτρης Αλεξίου

Παραγωγή : Θέατρο Coronet

 

Παίζουν με αλφαβητική σειρά:

Αλεξίου Δημήτρης, Καλομοίρη Πολυτίμη-Αλεξάνδρα, Καραμπίνης Γιώργος, Κλήμη Κατερίνα, Μπεκρής Γιώργος, Παπαδόπουλος Μάρκος, Ραβνιωτόπουλος Κων/νος, Τσάβεζ Ναταλί.

Φιλική συμμετοχή :  Μελίδου Τατιάνα

 

ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΘΕΑΜΑΤΩΝ:

 

Ημέρες και ώρες παραστάσεων μέχρι Σάββατο 28/1

Σάββατο: 21.00

Τιμές εισιτηρίων :

Πλατεία Α:   γεν. είσοδος: 18 ευρώ      φοιτητικό/ανέργων/65+: 10 ευρώ

Πλατεία Β:   γεν. είσοδος: 15 ευρώ      – φοιτητικό/ανέργων/ 65+: 10 ευρώ

Θεωρείο:     γεν. είσοδος: 10 ευρώ      –  φοιτητικό/ανέργων/65+: 5 ευρώ

Διάρκεια : 120’

Προπώληση :       – Ταμείο του θεάτρου (2107012123)

 

 

 

 

Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Αντώνης Κοκολάκης,

Email: kokolakispr@yahoo.gr και kokolakispr@gmail.com

 

 

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και εργάζεται στην Αθήνα. Παθιάζεται με την Αρχιτεκτονική και τις τέχνες γενικότερα. Εκτονώνεται μέσω του Χορού και του Θεάτρου και λατρεύει να "μαθαίνει" περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα...Χειρότεροι εχθροί της τα όρια και ο χρόνος.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Νεοελληνικό Θέατρο και Ευρωπαϊκά Ρεύματα

Εισαγωγή Το Νεοελληνικό Θέατρο αποτελεί καθρέφτη της ιστορίας, της γλώσσας και της κοινωνίας μας. Από…

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…