Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Τι είναι το Everywhere;

29 Ιανουαρίου 2017

Πριν μερικές εβδομάδες υπήρχαν φήμες ότι ο Leslie Benzeis, πρώην παραγωγός του Grand Theft Auto, ξεκινάει να σχεδιάζει ένα νέο, δικό του game. Ο τίτλος του, Everywhere. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμεναμε να ακούσουμε νέα γι αυτό το project μέσα στους επόμενους μήνες. Κι όμως ήδη υπάρχουν ενδιαφέροντα νέα.

O Benzeis ίδρυσε μια εταιρία με δυο επίσης πρώην μέλη της Rockstar, τον Matthew Smith, προϊστάμενο στον τομέα του ήχου, και τον Colin Entwistle, προϊστάμενο στον φωτογραφικό τομέα. Και οι τρεις αποχώρησαν από την Rockstar το 2015, ιδρύοντας την εταιρία Square Peg Game. Τελικά, όπως φαίνεται, όλο αυτόν τον καιρό δούλευαν επάνω στο Everywhere.

“Ο τίτλος του νέου game είναι “Everywhere” και το όραμα πίσω από αυτό είναι μακροπρόθεσμο, με προοπτική να εξελίσσεται και να μεγαλώνει συνεχώς”, αναφέρει ο Benzeis στο δελτίο τύπου. “Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας όπου οι παίκτες θα διασκεδάζουν, και ταυτόχρονα θα γίνονται μέσο διασκέδασης για άλλους, θολώνοντας τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και προσομείωσης.”

Από την περιγραφή μοιάζει να είναι περισσότερο μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, παρά ένα απλό game, αλλά ο Benzeis έχει αναφέρει πολλές φορές ότι πρόκειται για ένα game. Όπως ακριβώς αναφέρεται και στο επίσημο website. Άρα μπορούμε να υποθέσουμε ότι κινείται στην ίδια φιλοσοφία με το Grand Theft Auto Online, χωρίς απαραίτητα να το αντιγράφει.

Βέβαια, η χρήση του Amazon Lumberyard, μιας 3D μηχανής γραφικών, βασισμένη στην CryEngine, μας λέει ότι μάλλον θα υπάρχει ενσωμάτωση του Twitch (ιδιοκτησίας Αmazon) και οι servers του θα υποστηρίζονται από την Amazon Gamelift. Αυτό ξεκαθαρίζει ίσως και την σημασία της “διασκέδασης για άλλους” που αναφέρει ο Benzeis στο δελτίο τύπου, δηλαδή το Streaming.

“Οι τεχνολογίες που προσφέρει η Amazon και οι υπηρεσίες cloud μας προσφέρουν την δύναμη και την ευελιξία να δημιουργήσουμε κάτι καινούριο σαν είδος gaming, αδύνατο μέχρι στιγμής για ένα μεγάλο κομμάτι της gaming κοινότητας. Το Lumberyard και το cloud μας απελευθερώνουν ώστε να επικεντρωθούμε στις καινοτομίες και δημιουργικές λεπτομέρειες του game μας”, καταλήγει ο Βenzeis.

Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

AI στο game development: ευχές και κατάρες

Την περίοδο που το ΑΙ είναι παντού από τα κινητά μέχρι τις οικιακές συσκευές μας…

Gaming

4+1 Κορυφαία παιχνίδια για το 2025

Ακόμα μία gaming χρονιά φτάνει σιγά σιγά προς το τέλος της. Αυτό σημαίνει ότι πλέον…

Gaming

Steam Machine: όσα γνωρίζουμε

Το 2015 το Alienware Steam Machine συζητήθηκε από πολλούς gamers αλλά απέτυχε να μπει στα…

Gaming

Call Of Duty Black Ops 7: Game Review

Το Call of Duty Black Ops 7 κυκλοφόρισε στις 13 Νοεμβρίου του 2025, συνεχίζοντας μια…

Gaming

Grow a Garden: Μια ταινία βγαλμένη απ’το Roblox

Κάποια games είναι φτιαγμένα με τρόπο τέτοιο που σχεδόν «παρακαλάνε» να βγουν στη μεγάλη οθόνη.…

Gaming

Parnitha Patient 66 – Παιχνίδι τρόμου με άρωμα Ελλάδας

Καθώς λοιπόν πλησιάζουμε στο τέλος του 2025 λίγες πλέον κυκλοφορίες έχουν απομείνει για να ολοκληρωθεί…

Gaming

Dispatch : Game review

Το Dispatch, ενα παιχνίδι από την AdHoc Studio ανήκει στην κατηγορία των «Episodic Adventure Games»,…