R.e.a.l. Science για τους μικρούς μας μελλοντικούς επιστήμονες

“Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;” Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα που για τους μικρούς μαθητές αποτελεί σπαζοκεφαλιά. Έτσι, το R.E.A.L. Science, μια εθελοντική οργάνωση που συνδέει τους μικρούς μας μελλοντικούς επιστήμονες με την επιστήμη και την αγορά εργασίας, φιλοδοξεί να συμβάλλει στην επίλυση αυτού του γρίφου. Και αυτό χάρη σε νέους επιστήμονες που δραστηριοποιούνται στην έρευνα και στην βιομηχανία και έχουν όρεξη και ενθουσιασμό να ρίξουν λίγο φως σε αυτό το μεγάλο ερώτημα.

Τι είναι το R.E.A.L. Science;

Το R.E.A.L. Science είναι μια πρωτοβουλία σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού με καθεστώς ΑΜΚΕ που πήρε την έγκριση του ΥΠΕΘ/ΙΕΠ το 2021 (Φ.1/ΝΤ/74952/43735/Δ7). Αποτελεί μία αμιγώς εθελοντική πρωτοβουλία που επιθυμεί να βρεθεί δίπλα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους, ώστε τα παιδιά να βοηθηθούν στις μελλοντικές τους αποφάσεις με βασικούς
άξονες τις πραγματικές διαστάσεις των σπουδών, τα σύγχρονα επαγγέλματα, την σταδιακή αποδόμηση στερεοτύπων στην επιλογή επαγγέλματος και την προσβάσιμη σε όλους γνώση.

 

Πως μπορεί να έρθει το R.E.A.L. Science στην τάξη μου;

Μέσα σε μόλις 5 βήματα μπορείς να έχεις επιστήμονες και ερευνητές όλων των πεδίων εντελώς δωρεάν στην τάξη σου:

Advertising

Advertisements
Ad 14
  1. Μπαίνεις στην ιστοσελίδα του R.E.A.L. Science και βλέπεις τα προφίλ των διαθέσιμων εθελοντών στον τομέα που σε ενδιαφέρει
  2. Διαλέγεις τον εθελοντή – επιστήμονα με τον οποίο/οποία σε ενδιαφέρει να επικοινωνήσεις
  3. Πηγαίνεις στην καρτέλα “Για τους εκπαιδευτικούς᾽ και συμπληρώστε την απαραίτητη φόρμα επικοινωνίας
  4. Μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με τα στοιχεία του εθελοντή – επιστήμονα της επιλογή σας
  5. Και κάπως έτσι είτε διαδικτυακά, είτε μέσω φυσικής παρουσίας μπορείς να έρθεις σε επαφή μαζί του

 

Αν είσαι εκπαιδευτικός…

… και θες να μάθεις περισσότερα για τις δράσεις του R.E.A.L. Science και το πώς μπορείς να γίνεις κομμάτι τους, πάρε τον καφέ σου και την καλή σου διάθεση και παρακολούθησε το διαδικτυακό σεμινάριο που θα γίνει την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου και ώρα 18:00 μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Ζοοm, όπου θα γίνει ενημέρωση των εκπαιδευτικών μέσω των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Μπορείτε να κάνετε εγγραφή εδώ.

Ζώ στην Αθήνα. Έχω σπουδάσει Βιολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Μου αρέσει να παρατηρώ και να ανακαλύπτω. Το πάθος μου για την την αρθρογραφία και αγάπη μου για τις φυσικές επιστήμες με έφερε στην στέγη του MAXMAG.

Περισσότερα από τη στήλη: Επιστήμη

Επιστήμη

Οι ενοχές του «Όχι» και η δυσαρέσκεια του «Ναι»

Το δίλημμα μεταξύ του «Ναι» και του «Όχι» Να φορτωθούμε τις ενοχές του «όχι» ή…

Επιστήμη

Κατάθλιψη και εντερική μικροχλωρίδα, μία νέα σχέση στο προσκήνιο

Κατάθλιψη Η κατάθλιψη αποτελεί μία από τις πλέον σοβαρές ψυχικές ασθένειες, η οποία χαρακτηρίζεται από…

Επιστήμη

Σχιζότυπη Διαταραχή Προσωπικότητας (Cluster A) : Η αντίφαση της σύνδεσης μεταξύ Μοναξιά και ψηφιακή ζωή

Η σχιζότυπη διαταραχή προσωπικότητας (Schizotypal Personality Disorder, SPD) ανήκει στις διαταραχές προσωπικότητας της ομάδας A…

Επιστήμη

Απώθηση του θυμού: Πώς συνδέεται με την σωματική ασθένεια

Μπορεί η κατάπνιξη του θυμού να επηρεάσει το σώμα μας; Στο βιβλίο «Όταν το σώμα…

Επιστήμη

Ναρκισσιστική Διαταραχή Προσωπικότητας (Cluster B): Η Σκοτεινή Όψη του Θαυμασμού

  Ναρκισσιστική Διαταραχή Προσωπικότητας: Συμπτώματα, Αίτια και Σύγχρονες Προσεγγίσεις Η ναρκισσιστική διαταραχή προσωπικότητας (Narcissistic Personality…

Επιστήμη

Η Συναισθηματική AI: Μύθος ή Πραγματικότητα;

Σε έναν κόσμο που η τεχνητή νοημοσύνη (AI) εξελίσσεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, ένα από τα…

Επιστήμη

Η Βρεφική Αμνησία ως Πρόβλημα Ανάκτησης: Νέα Δεδομένα για τον Ιππόκαμπο και τη Μνήμη

Γιατί δεν θυμόμαστε τίποτα από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας; Το ερώτημα αυτό είναι…